Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää kaverin sohvalle nukkumaan
kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.
Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?
Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.
Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.
Kommentit (109)
No olisko parempi ollut kertoa totuus ja sanoa että kortsut loppui niin kolmannen varvin vetelivät paljaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten? Ei varmaan kuulu sinulle missä miehesi menee.
Jos sanoisi suoraan: mokasin, käytin kumia mutta menen silti testeihin maanantaina, niin saisi varmaan anteeksi. Mutta kun ei osoita mitään selkärankaa vaan valehtelee huonosti ja pitää mua tyhmänä!!!
No ei saisi kyllä multa anteeksi. Aina jaksan hämmästyä mitä kaikkea naiset on valmiita ukolta sietämään.
Kaverin poikaystävä oli sammunut baarin vessaan ja sieltä aamulla heräsi. Että semmoinen tarina ja ei ollut totta. Jätkä oli sarjapettäjä ja valehtelija.
Miehet on helvetin tyhmiä. Sitten ne ei ymmärrä miksi elämä alkoi muuttua sietämättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelee. Mun piti kans varautua kaverin puolisolle valehtelee jos puoliso kysyy missä oli. Olin siis back up tarina.
Kuka helvetti suostuu tuollaiseen? Mä en valehtele kenenkään puolesta ja tuollaiset kaverit joutaisi kyllä luiskaan saman tien. En halua pettäjää ja valehtelijaa "kaveriksi". Puukottaa kyllä selkään suakin ennen pitkää.
Nainen tulee baari-reissulta kotiin vasta aamulla ja mies soittaa tämän kymmenelle kaverille ja kysyy oliko nainen yötä heidän luonaan. Jokainen vastaa ei.
Mies tulee baari-reissulta kotiin vasta aamulla ja nainen soittaa tämän kymmenelle kaverille ja kysyy oliko mies yötä heidän luonaan. Jokainen vastaa kyllä. Kaksi vannoo että on vieläkin
Puhelimesta muuten näkee koska se on ladattu ja miten paljon sitä on käytetty latauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista urbaanilegendoista 😅
Mulle on joskus aamulla tuotu ruutupaperille kirjoitettu viesti tyyliin
Miehesi se ja se, hlötunnus, on viettänyt yön Jyväskylän poliisiaseman putkassa. Ja osoitekin oli kaivettu.
Lopussa terveisin poliisi vartija (kyllä erikseen kirjoitettu) ja päästä keksitty puhelinnumero.
Lopeta, lopeta jo, mahaan sattuu 😅😅 Jos ap:n jannu tulee luuri ojossa 'soita vaikka kaverille!' niin kaikki red flagit on kyllä lipputangossa ylhäällä. Kaverin kanssa etukäteen sovittu liikuttava tarina on niin vanha kikka että sitä on käytetty varmaan jo muinaisessa Roomassa.
Mulle taas sanottiin, että oli putkassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helvetin tyhmiä. Sitten ne ei ymmärrä miksi elämä alkoi muuttua sietämättömäksi.
Jos joku on tyhmä, niin hänen elämästään pitää tehdä sietämätöntä?
Ja vielä ihmettelette naiset, miksette kelpaa miehille muuhun kuin spermaviemäriksi.
Aika paha soittaa, jos ei muista numeroa
Aika paha ladata, jos tarttee lightning kaapelin ja kaverilla android tai toisinpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkälaista työtä se sinun mies tekee? ja minkälaisia harrastuksia sillä on? asutteko missä kaupungissa?
voisitko kertoa! kiinnostaa tietää!
niin kerro nyt minkälaista työtä tekee? haluun aina tietää kun kuulen näitä juttuja
Kuulostaa ihan mun tinderissä tapaamastani miehestä ja siksi onkin exä.Jos mies ilmoittaa, että akku loppu niin jätä se siihen paikkaan, mun exä oli lopulta valehteleva ja manipuloiva alkkis.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimesta muuten näkee koska se on ladattu ja miten paljon sitä on käytetty latauksen jälkeen.
Nerokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks jaksatte tuollaisia miehiä ees katella?
Tällaisena aikana voi ilmoittaa vaikka kaverin puhelimella tai tietokoneelta sähköpostilla missä on.. Nojoo, voi toki toisen naisen luotakin viestittää ja vaikka soittaa. Mut sysipska selitys kyl.
Esim. tää urbaanilegenda, että sivuhoito on tallennettu jäbän puhelimeen nimellä "kiinalainen ravintola". Vaimoke soittaa tuohon numeroon ja sivuhoito ottaa tilauksen vastaan teeskennellen huonoa aksenttia. Eli keinot löytyy jos haluaa tarpeeks pettää.
Ai siis joka kerta kun petturi soittaa sivuhoidolle, hän vastaa puhelimeen tyyliin: Zingzong lavintolaaa, pohelimes Pingpong?
Juuri näin. Sitten vasta puhutaan normaalisti kun tiedetään kuka soittaa. Onhan naisissakin kaikenlaisia tapauksia. Joku saa suurimmat kiksit juonivana kakkosena.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tulee baari-reissulta kotiin vasta aamulla ja mies soittaa tämän kymmenelle kaverille ja kysyy oliko nainen yötä heidän luonaan. Jokainen vastaa ei.
Mies tulee baari-reissulta kotiin vasta aamulla ja nainen soittaa tämän kymmenelle kaverille ja kysyy oliko mies yötä heidän luonaan. Jokainen vastaa kyllä. Kaksi vannoo että on vieläkin
Vitsiksi liian todellista menoa.
Eiks nää heteroparisuhteet oo muutenkin aika lailla last season. Miks haluatte ehdoin tahdoin ongelmia kun helpommallakin pääsis?
Kun joku vaan pitää olla kun muillakin on?
Sosiaalinen paine?
Lapsesta saakka sosiaalistettu heteroparisuhteisiin?
On tää aikamoinen ketju kun miehet kuulemma juo ittensä sammumispisteeseen, unohtavat soittaa, milloin ovat putkassa eivätkä voi soittaa tai mitä lie ja naiset uskoo. Joku feikkaa kiinalaisen ravintolan myyjää. Siis mit vit. Ei ees välttis naurata nää teidän jutut. Ei tää palsta käy ees viihteestä enää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas sanottiin, että oli putkassa.
On naisia joille tuo on ok. Asutaan jossain perähikiällä, amispohja, äo jossain vähän kilpikonnaa suurempi ja mieheksi valitaan kaljaa kittaava persläpi, jolle on ihan NORMAALIA olla silloin tällöin putkassa. En vaan käsitä. Varmaan piirit on vaan niin erilaiset. Itse en katselis päivääkään sellaista törmäystestinuken älykkyydellä varustettua jakeluautonkuljettajaa, joka tappelis itsensä viikonloppuisin putkaan ja jolle pieruvitsit edustaa hauskinta huumoria.
Ihan sama oliko vieraan pirkon pedissä pötköttelemässä vai putkassa. Mun kans ukko sais alkaa etsimään älykkyyttään vastaavaa seuraa, sillä mä en tuota kattelis.
Homosuhe mieskamuun oli vetämässä sitä annaaliin tthmä hölömö hönötettävä muija
Naiset aina yliarvioivat miten helppo miehen on päästä panemaan pllua.