Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää kaverin sohvalle nukkumaan
kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.
Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?
Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.
Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamulla ei varmaan laturia ollut ei
hmmm
Miehellä on varmaan joku vanha Nokia ja siksi laturia ei löytynyt.
Ei ku vanha Eriksson sillä on, sellainen erikoinen liitin, joka sellaasilla muoviväkäsillä tarttuu kii.
T. Roopesi
Lähtikö herra illanviettoon kassit täynnä vai tyhjänä?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on noloja petturiselittelijöitä ja naiset jotka ehdoin tahdoin näitä varattuja miehiä jahtaa on myös tosi noloja.
Te pihtarit itse ajatte miehet meidän sänkyyn, eli syytä vain itseäsi!!!
Vierailija kirjoitti:
Lähtikö herra illanviettoon kassit täynnä vai tyhjänä?
Ainakin palatessa oli tyhjät.
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista urbaanilegendoista 😅
Mulle on joskus aamulla tuotu ruutupaperille kirjoitettu viesti tyyliin
Miehesi se ja se, hlötunnus, on viettänyt yön Jyväskylän poliisiaseman putkassa. Ja osoitekin oli kaivettu.
Lopussa terveisin poliisi vartija (kyllä erikseen kirjoitettu) ja päästä keksitty puhelinnumero.
No ens viikolla menet itse kaupungille kreisibailaamaan, varaat hotellihuoneen jatkoja varten ja sulta loppuu kännykästä akku
Selität sitten sunnuntaina miehelle ettei ollut laturia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista urbaanilegendoista 😅
Mulle on joskus aamulla tuotu ruutupaperille kirjoitettu viesti tyyliin
Miehesi se ja se, hlötunnus, on viettänyt yön Jyväskylän poliisiaseman putkassa. Ja osoitekin oli kaivettu.
Lopussa terveisin poliisi vartija (kyllä erikseen kirjoitettu) ja päästä keksitty puhelinnumero.
Hyvä että sinun rakas on ollut tallessa...
Ota hotellihuone ja vähän omaa aikaa. Unohda laturi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on noloja petturiselittelijöitä ja naiset jotka ehdoin tahdoin näitä varattuja miehiä jahtaa on myös tosi noloja.
Voihan vee! Miksi te ette saa pidettyä niitä koljia siellä! Ei niitä enää kotiin kaivata. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän huushollissa itse asiassa se mies kävi pihtaamaan. Madonna-h u o r a -kompleksi iski lapsen syntymän jälkeen. Koki olevan liian pervoa p a n n a oman lapsen äitiä.
No ei varmaan ole pettänyt sinua. Lopeta tuo syyttely, ota ero jos ett luota mieheen niin se on sitten parasta erota.
Minä tekisin miehelle samalla tavalla. Nyt hyvä tekosyy,kun pikkujouluaikakin on ovella😝
Vierailija kirjoitti:
Ja sillä kaverilla ei ollut puhelinta?
En itse ainakaan muista kuin oman puhelinnumeroni.
Pitää sinua ilmeisesti tyhmänä. Tai sitten itse on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamulla ei varmaan laturia ollut ei
hmmm
Miehellä on varmaan joku vanha Nokia ja siksi laturia ei löytynyt.
Mutta jotenkin oli saanut sitä ladattua siihen mennessä kun sut näki?
Tyhmä kekkuli-vekkuli, luulee voivansa sekä syödä että säästää.