Mies ei anna minun pitää NETTIystävänä miestä
Miehen exä petti häntä, josta varmaan osittain traumat.
Itse olen harrastuksen parista tutustunut mieheen, jonka kanssa olemme täysin asialliseti pari kertaa viikossa soitelleet ja viestitelleet. Emme ole aikeissa tavata tai mitään, ja mies on ollut läsnä eli mitään salaista ei ole.
Nyt mies kiukuttelee ja on mustasukkainen, kun keksii tämän yrittävän minua vaikka mitään siihen viittaavaa ei ole enkä anna mitään sensuuntaisia viestejä itsekään.
Kommentit (96)
Miehelle terveiset - kannattaa laittaa vaihtoon aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyllä miten naiset haluaa uskoa ja pitää yllä ajatusta siitä että miehet olisivat kiinnostuneita pelkästään ystävyydestä..
Kyselyt ym kuitenkin kertoo just toista. Miehet ITSE myöntää että lähes aina kun aikuisena lähestytään naista. Kyseessä on ihastus.
Ei muuten pidä paikkaansa. Kyllä me miespuolisten ystävien kanssa ruoditaan ihmissuhdeasioita ja tiedän kehen ovat ihastuneita. Hellyttävää katsoa kun amor tekee hommiaan. Eikä meidän välillä ole minkäänlaista vetovoimaa. Ei olla ollenkaan toistemme tyyppiä, vaikka viihdytään yhdessä muuten.
Ja silti kyselyissä tulee jatkuvasti esiin se että miehet itse väittävät ystävystyvänsä naisten kanssa, joita pitävät haluttavina j potentiaalisina k
Olisko sulle ok että sun miehellä on liuta ystäviä. Ketkä on aina valmiina levittämään jalkansa, jos miehesi haluaa?
Tuosta ei ap:llä ole enää kuin pikkuinen siirtymä pettämiseen ja se tulee tapahtumaan tässä tapauksessa 100%:n varmuudella.
"Hei, pitäisikö meidän tavata, niin saadaan avattua tätä meidän harrastusta vähän tarkemmin"
Me tapeltiin vaimon kanssa samasta asiasta. Lopulta ei auttanut mikään muu kuin mun hommata kavereita.. Pari seksikästä uutta kaveria kesän aikana. Ihme homma vaimo sai jonkun ahaa elämyksen et ei ne vastakkaisen sukupuolen kaverit olekkaan hyvä juttu. Ei ole ton kesän jälkeen tullut uusia kavereita.
PS. Tää toinen mun kaveri ehdotti kerran et voitaisiin aloittaa seksi suhde
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ei ap:llä ole enää kuin pikkuinen siirtymä pettämiseen ja se tulee tapahtumaan tässä tapauksessa 100%:n varmuudella.
"Hei, pitäisikö meidän tavata, niin saadaan avattua tätä meidän harrastusta vähän tarkemmin"
Jep.. AP alkaa avautua enemmän. Kertoo et menee vähän huonosti..
Sit soi puhelin hei mulla on työmatka tai muu matka tuun sinne teidän lähelle.
Olisi kiva nähdä. Loppu on historiaa
Että te olette outoja. Jos työporukassa alatte viettämään aikaa, löydätte yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja tykkäätte ihmisestä ihan ihmisenä, niin ette jatka ystävyyttä koska hän on eri sukupuolta? Mitä hittoa! Tai jos harrastusporukasta tulee porukka joka viettää muutenkin aikaa yhdessä eri tavoin, niin pitäisi jokaisella miespuolisella olla joku ihastus taustalla jokaiseen naiseen, että voisi jatkaa ystävyyttä?
Minulle on puolisona tärkeää, etten laita kumppaniani epämukavuusalueelle kavereitteni vuoksi. Haluan käyttäytyä yksiselitteisen lojaalisti häntä kohtaan. Väitän, että on kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Että te olette outoja. Jos työporukassa alatte viettämään aikaa, löydätte yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja tykkäätte ihmisestä ihan ihmisenä, niin ette jatka ystävyyttä koska hän on eri sukupuolta? Mitä hittoa! Tai jos harrastusporukasta tulee porukka joka viettää muutenkin aikaa yhdessä eri tavoin, niin pitäisi jokaisella miespuolisella olla joku ihastus taustalla jokaiseen naiseen, että voisi jatkaa ystävyyttä?
Ei me olla outoja. Me hyväksytään asioita.
Tossa olikin jo aiemmin mainittu että esim pakko tutustumalla voi syntyä ystävyys suhteita. Mutta jos mies haluaa suhun tutustua se haluaa panna sua.
Mutta jos se halu poistuu nopeasti, ja sitä ei edes ilmaista millään lailla eikä se johda mihinkään, niin mitä väliä? Miten jollain asialla, joka ei konkretisoidu millään tavalla, on mitään väliä? Aikamoista jos kaikki ajatukset, varsinkin ne tunnepohjaiset, pitäisi ottaa tosissaan.
Jos olisin jokaista ihastustani lähtenyt toteuttamaan, olisi avioliitto ollut aika monta kertaa ohi. Jos vastaavasti en olisi kertaakaan ihastunut kehenkään muuhun, olisi elämäni ollut rutkasti tylsempää. En tiedä, mutta todella toivon, että näin on miehellänikin. Kyllä, hän saa ajatella muita, hän saa pitää muita kertakaikkiaan ihastuttavina, koska sellaisiahan tosi monet ovat. Hän saa nauttia ihastuksen tuomasta kutkutuksesta, vaikka minun kanssani sängyssä.
Ajatukset eivät satuta, ja näin ollen ne on syytä pitää visusti ominaan. Mutta iloa ja hyötyä niistä voi totisesti olla!
Olemme olleet naimisissa pian 30 vuotta ja kovasti tahdon edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto. Oma mieheni ja naispuolinen ystäväni alkoivat käydä yhdessä juoksemassa, kun selvisi, että kumpikin treenailee aika samalla tasolla. Nyt sitten useamman vuoden harrastelun jälkeen tulette kertomaan, että kyseessä ei voi olla pelkkä harrastusystävyys. Ja minä tyhmä olen oikeasti iloinnut asiasta!
Olen itse käynyt lenkillä naispuolisten ystävieni miesten kanssa. Ihan kaverina. Koska on kivaa, että on lenkillä seuraa. Ja ihan yhtälailla ollaan käyty myös porukalla ja tottakai myös naisten kesken. Mulle ainakin todella vieras ajatus, että jotenkin välttelisin heitä vain koska ovat miehiä.
Soittelette ja viestittelette? Vmp. Hei kamoon ala sinkuks hos tollanen meno miellyttää ja päästä miehes menemään
On tää kyl jännä aihe. Mulla on 3 naista kaverina. Nää on tulleet parin viimeisen vuoden aikana. Jos rehellisesti sanon mun pitäisi heivata jokainen pois.
Yks on 20v nuorempi nainen. Sanoi kännissä et jos joskus eroaa me pannaan.
2 on muutaman v nuorempi. Pyysi mua saunomaan kaverina.
3. On mun kaveri harrastuksesta josta tullut myös vaimon kaveri. Ihan täys l....u mä tiedän kaiken hänen panoistaan yms.
Onks tää reilua vaimolle? En tiedä. Tiedän etten petä ainakaan kun menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olen bi, niin näiden kommentoijien mukaan ilmeisesti minulle ei saisi olla suhteessa ollessa ollenkaan ystäviä?
Minuakin huvittaa aina tämä. Melko karua, etten saa olla ystävä kenenkään kanssa, koska voisin potentiaalisesti ihastua jokaiseen. Ja niinhän jotkut toki luulevatkin, että kyttäämme kaikkia pukuhuoneissa ja olemme aina käyneet kuumana kaikkiin ystäviimme. Välillä sitä on melkein pahoillaan muiden puolesta, kun totuus on aika lailla toinen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se halu poistuu nopeasti, ja sitä ei edes ilmaista millään lailla eikä se johda mihinkään, niin mitä väliä? Miten jollain asialla, joka ei konkretisoidu millään tavalla, on mitään väliä? Aikamoista jos kaikki ajatukset, varsinkin ne tunnepohjaiset, pitäisi ottaa tosissaan.
Jos olisin jokaista ihastustani lähtenyt toteuttamaan, olisi avioliitto ollut aika monta kertaa ohi. Jos vastaavasti en olisi kertaakaan ihastunut kehenkään muuhun, olisi elämäni ollut rutkasti tylsempää. En tiedä, mutta todella toivon, että näin on miehellänikin. Kyllä, hän saa ajatella muita, hän saa pitää muita kertakaikkiaan ihastuttavina, koska sellaisiahan tosi monet ovat. Hän saa nauttia ihastuksen tuomasta kutkutuksesta, vaikka minun kanssani sängyssä.
Ajatukset eivät satuta, ja näin ollen ne on syytä pitää visusti ominaan. Mutta iloa ja hyötyä niistä voi totisesti olla!
Olemme olleet naimisissa pian 30 vuotta ja ko
Kannattaa valita sellainen puoliso ettei ihastu muihin. Sellainen puoliso joka kutkuttaa sua vielä 30v päästäkin. Sit ei tarvi leikkiä parisuhteellaan.
T. Mies 25v yhdessä.
Mulla oli joskus Intiassa kirjekaveri ja aiemmin Texasissa. Vaikka ne olivat viattomia juttuja niin tuntuisi hassulta pitää parisuhteessa näiden kanssa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus Intiassa kirjekaveri ja aiemmin Texasissa. Vaikka ne olivat viattomia juttuja niin tuntuisi hassulta pitää parisuhteessa näiden kanssa yhteyttä.
Sitä kutsutaan moraaliksi. Asia joka ikävä kyllä on hävinnyt tältä planeetalta.
Ihastumisiaan ei voi valita. Ja se, että väittää että ei ihastu 25 vuoden aikana, on täyttä palturia. Suosittelen tutustumaan itseensä vähän paremmin ja hyväksymään kaikki puolet itsessään. Ihastuminenhan ei tarkoita pettämistä. Pettäminen on valinta.
Kannattaa valita sellainen puoliso ettei ihastu muihin. Sellainen puoliso joka kutkuttaa sua vielä 30v päästäkin. Sit ei tarvi leikkiä parisuhteellaan.
T. Mies 25v yhdessä.
Sinäkään et tiedä puolisosi kaikkia ajatuksia. Et vaikka kysyisit, koska niistä ei tietenkään kannata rehellisesti puhua. Se olisi jo konkretiaa, mikä ei hyödytä ketään joka onnellisessa suhteessa elää.
Itsellä ainakin hyvä parisuhde on tärkeämpi kuin yksikään uusi kaveri. Mä olen 35 hyvät kaverit on saatu jo kymmeniä vuosia sitten.
näin se menee