Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna minun pitää NETTIystävänä miestä

Vierailija
16.11.2024 |

Miehen exä petti häntä, josta varmaan osittain traumat. 

Itse olen harrastuksen parista tutustunut mieheen, jonka kanssa olemme täysin asialliseti pari kertaa viikossa soitelleet ja viestitelleet. Emme ole aikeissa tavata tai mitään, ja mies on ollut läsnä eli mitään salaista ei ole.

Nyt mies kiukuttelee ja on mustasukkainen, kun keksii tämän yrittävän minua vaikka mitään siihen viittaavaa ei ole enkä anna mitään sensuuntaisia viestejä itsekään. 

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko toi AP ookoo? Et mies vetäisi samaa settiä jonku naisen kanssa.

Miehelläni on harrastus, joka ns. erikoisempi kuten minunkin ja siksi oli ihan hauska voida soittaa joskus asiaan liittyen. Lisäksi emme todellakaan pommittele mitään viestejä, vaan niitäkin on suunnilleen yksi viikossa.

Luotan mieheeni kuin kallioon, ihan sama vaikka laittaisi kerran viikossa viestin tein asian xxx tänään ja toinen lähettäisi omasta harrastusjutustaan kuvan. Huhuh. 

Jos ikinä tulisi mitään epäilyttävää, niin estot paukkuisi saman tien. Jos miestä asia vielä vaivaa keskustumme jälkeen, niin totta kai kunnioitan hänen toivettaan. 

Vierailija
42/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee huorin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on harrastus, joka ns. erikoisempi kuten minunkin ja siksi oli ihan hauska voida soittaa joskus asiaan liittyen. Lisäksi emme todellakaan pommittele mitään viestejä, vaan niitäkin on suunnilleen yksi viikossa.

Luotan mieheeni kuin kallioon, ihan sama vaikka laittaisi kerran viikossa viestin tein asian xxx tänään ja toinen lähettäisi omasta harrastusjutustaan kuvan. Huhuh. 

Jos ikinä tulisi mitään epäilyttävää, niin estot paukkuisi saman tien. Jos miestä asia vielä vaivaa keskustumme jälkeen, niin totta kai kunnioitan hänen toivettaan. 

Hauska voida soittaa joskus. 2* viikko ei ole joskus. 

Vierailija
44/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska voida soittaa joskus. 2* viikko ei ole joskus. 

Aloituksen viestitelleetkin vaihtui jo kerta viikkoon viesteiksi.  Ap alkanee tajuta itsekkin jotain.

Vierailija
45/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kyllä miten naiset haluaa uskoa ja pitää yllä ajatusta siitä että miehet olisivat kiinnostuneita pelkästään ystävyydestä..

Kyselyt ym kuitenkin kertoo just toista. Miehet  ITSE myöntää että lähes aina kun aikuisena lähestytään naista. Kyseessä on ihastus.

No jos naiset uskoisi miestä. Menettäisivät huomion joka hivelee heikkoa itsetuntoa.

Vierailija
46/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ois voinu saada ihan laadukkaankin trollin, mutta yliampuminen pilas hyvän aihion. 2/5.

Vierailija
47/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin näen punaista tuosta "ex teki sitä ja tätä ja siksi sinulla on nyt velvollisuus vakuutella ja todistella minulle luotettavuuttasi". Epäreilu käytös on epäreilua ja piste. Sitä ei tarvitse kenenkään yliymmärtää minkään exän käytöksen tai kenenkään diagnoosin takia.

Se taas, onko tässä tapauksessa kyse epäreilusta mustasukkaisuudesta, on eri juttu. Ja se taas riippuu siitä, miten asia ilmaistaan ja miten siihen suhtaudutaan. Tässä on nyt selvästi avoimen keskustelun paikka. Mitä haluat ystävyydeltä, mitä haluat parisuhteelta ja miten ne ovat tai eivät ole toisiltaan pois. Se, että nyt vain katkaiset ystävyyden tai se, että jatkat sitä yhtään toisen mielipiteistä välittämättä, eivät nyt kumpikaan taida olla onnistuneita ratkaisuja.

Vierailija
48/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin pettäminen on se mikä tapahtuu aivojen tasolla. Ei ihme. Siitä saattaa alkaa vakava sielunkumppanuus.

Juurikin näin. Tästä ap:n kertomasta täysin asiallisesta soittelusta tulee mieleen vakavamielisyys, tosissaan oleminen, kaipaaminen ja kunnioitus. Eli ihan sopivia aineksia henkiseen suhteeseen ja sielunkumppanuuteen. Siitä sitten myöhemmin voi luontevasti edetä fyysiseen suhteeseen. 

Vierailija
49/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kyllä miten naiset haluaa uskoa ja pitää yllä ajatusta siitä että miehet olisivat kiinnostuneita pelkästään ystävyydestä..

Kyselyt ym kuitenkin kertoo just toista. Miehet  ITSE myöntää että lähes aina kun aikuisena lähestytään naista. Kyseessä on ihastus.

Ei muuten pidä paikkaansa. Kyllä me miespuolisten ystävien kanssa ruoditaan ihmissuhdeasioita ja tiedän kehen ovat ihastuneita. Hellyttävää katsoa kun amor tekee hommiaan. Eikä meidän välillä ole minkäänlaista vetovoimaa. Ei olla ollenkaan toistemme tyyppiä, vaikka viihdytään yhdessä muuten. 

Vierailija
50/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenee kuitenkin pillun ja peffan rassaukseen ei uskalla ottaa riskiä. Kaikki mies suhteet pois!Ainakin sitä mieltä minä olen.

Vierailija
51/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mikä tuo harrastus on? Mikä harrastus vaatii, että pitää soitella pari kertaa viikossa.

Vierailija
52/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin pettäminen on se mikä tapahtuu aivojen tasolla. Ei ihme. Siitä saattaa alkaa vakava sielunkumppanuus.

Juurikin näin. Tästä ap:n kertomasta täysin asiallisesta soittelusta tulee mieleen vakavamielisyys, tosissaan oleminen, kaipaaminen ja kunnioitus. Eli ihan sopivia aineksia henkiseen suhteeseen ja sielunkumppanuuteen. Siitä sitten myöhemmin voi luontevasti edetä fyysiseen suhteeseen. 

Mä kanssa kallistun siihen että AP on jo tunteita. Alun tarina on muuttunut jo. Hakee täältä vaan vahvistusta että miehessä on vika ja saa jatkaa.

Vierailija
53/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa, että miehet projisoi aina itseään naisiin. Eli todennäköisesti hänellä on tai on ollut naispuolinen ystävä tai joku jonka kanssa viestitellyt tai viestittelee, josta on ajatellut enemmän kuin pelkkää ystävyyttä tai ehkä pitää varalla jos teidän juttu menee nurin. Käykääpä läpi, viestitteleekö mies itse jollekin tällä hetkellä.

Mies ja nainen pystyvät olemaan ystäviä. Joo, jotkut miehet ovat taka-ajatuksen omaavia valehtelijoita, mutteivat kaikki. Yleensä nämä huomaa siinä vaiheessa kun parisuhdestatuksissa tapahtuu muutoksia, niin he viilenevät tai lämpenevät kommunikaatiossa sen mukaan.

No onhan se täälläkin todettu ehkä miljoona kertaa. Että miehen ja naisen ystävyys on tosi harvinaista.. jos ystävyys alkaa ns omasta aloitteesta... Eikä esim työ/koulu/ yms

Miehet vaan ei kuluta aikaa naisiin jotka eivät ki

No ne miehet jotka täällä pääosin hengaavat eivät ehkä ole kattava kuva Suomen miehistä. He nimenomaan eivät näe naisia ihmisinä, vaan jonain objekteina joilta tulee saada itselle jotain tyydytystä. Minulla on ihan puhtaasti ystäviä, myös miehiä, joiden kanssa ei ole ikinä tapahtunut mitään, ei edes kun molemmat ovat olleet sinkkuja ja joskus nuorempana kännissäkin. Joskus toki elämässä tapahtuu asioita, ja ystävä on ihastunut minuun 17 vuoden ystävyyden jälkeen, mutta näitä ei estetä lukitsemalla kumppania piiloon. Kumppani pettää jos pettää, ei sitä voi estää kontrollilla. Itseäni on petetty, ja henkilö oli nimenomaan tällainen joka ei hyväksynyt vastakkaista sukupuolta ystäväksi. Minulla on myös ollut kumppani, joka ei koskaan pitkässä suhteessa pettänyt enkä sitä pelännytkään, yksi naispuolinen ystäväni jopa hänen kanssaan ystävystyi ja tulivat paremmiksi ystäviksi kuin mitä me olimme. Nykyisin olen myös kyseisen eksän kanssa ystävä, sillä mitään dramaattista ei tapahtunut eikä eron jälkeen kummallakaan ole ollut mitään romanttisia ja seksuaalisia tunteita, mutta ystävyys jäi. Tunnesäätely on se juttu, kun osaa käsitellä omat traumat ja tunteet, tiedostaa että ajatukset ovat vain ajatuksia, sekä pystyy kommunikoimaan hyvin, voi keskittyä olennaiseen eikä rakentaa elämää kauhukuville.

Parisuhteessa kumppani on vastuussa pettämisestä, ei suhteen ulkopuoliset henkilöt. Mielestäni on täysin ok luoda uusia ihmissuhteita, mutta jos se suhde alkaa kehittymään vääränlaiseksi, esim. toinen ilmoittaa ihastuksesta varattuun henkilöön, niin silloin se on varatun henkilön vastuulla toimia oikein. Mutta jossittelulla ja kauhukuvien maalailulla ei tätä elämää kannata elää. Ja vaikka toinen olisikin ihastunut kumppaniisi, mitä sitten, jos ei mitään asialle tee, ja hyväksyy sen että toinen on varattu? Joskus ihastuminen tapahtuu vain sen vuoksi että toinen on kiinnostava henkilö, ei se tarkoita että tuolta ihmiseltä haluaisi vielä mitään sen enempää. Joskus riittää vain se että nauttii toisen seurasta, siitä millainen toinen on ihmisenä, ihan ystävänä. 

Vierailija
54/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyväksyisitkö itse muitta mutkitta sen jos miehelläsi olisi vastaavanlainen naispuolinen "nettiystävä", etkä jäisi epäilemään että heillä voisi olla muutakin mielessä?

Vierailija
55/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten pidä paikkaansa. Kyllä me miespuolisten ystävien kanssa ruoditaan ihmissuhdeasioita ja tiedän kehen ovat ihastuneita. Hellyttävää katsoa kun amor tekee hommiaan. Eikä meidän välillä ole minkäänlaista vetovoimaa. Ei olla ollenkaan toistemme tyyppiä, vaikka viihdytään yhdessä muuten. 

Ja silti kyselyissä tulee jatkuvasti esiin se että miehet itse väittävät ystävystyvänsä naisten kanssa, joita pitävät haluttavina j potentiaalisina kumppaneina.

Eli se että mies haluaa ystävystyä suhun tarkoittaa sitä että hän haluaa sua. Ainahan tämä ei etene mihinkään ja oikea ystävyys voi syntyä. Mutta pohja on tuo.

Vierailija
56/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa, että miehet projisoi aina itseään naisiin. Eli todennäköisesti hänellä on tai on ollut naispuolinen ystävä tai joku jonka kanssa viestitellyt tai viestittelee, josta on ajatellut enemmän kuin pelkkää ystävyyttä tai ehkä pitää varalla jos teidän juttu menee nurin. Käykääpä läpi, viestitteleekö mies itse jollekin tällä hetkellä.

Mies ja nainen pystyvät olemaan ystäviä. Joo, jotkut miehet ovat taka-ajatuksen omaavia valehtelijoita, mutteivat kaikki. Yleensä nämä huomaa siinä vaiheessa kun parisuhdestatuksissa tapahtuu muutoksia, niin he viilenevät tai lämpenevät kommunikaatiossa sen mukaan.

No onhan se täälläkin todettu ehkä miljoona kertaa. Että miehen ja naisen ystävyys on tosi harvinaista.. jos ystävyys alkaa ns omasta aloitteesta... Eikä esim työ/koulu/ ym

Niin että tällä Suomen isommalla keskustelu palstalla pyörii vaan tietynlaisia miehiä.. näitä tutkimuksia ja kyselyjä löytyy Googlella.. miksi tää on niin vaikea asia myöntää

Vierailija
57/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto. Oma mieheni ja naispuolinen ystäväni alkoivat käydä yhdessä juoksemassa, kun selvisi, että kumpikin treenailee aika samalla tasolla. Nyt sitten useamman vuoden harrastelun jälkeen tulette kertomaan, että kyseessä ei voi olla pelkkä harrastusystävyys. Ja minä tyhmä olen oikeasti iloinnut asiasta!

Vierailija
58/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti kyselyissä tulee jatkuvasti esiin se että miehet itse väittävät ystävystyvänsä naisten kanssa, joita pitävät haluttavina j potentiaalisina kumppaneina.

Eli se että mies haluaa ystä

Mutta jos se halu poistuu nopeasti, ja sitä ei edes ilmaista millään lailla eikä se johda mihinkään, niin mitä väliä? Miten jollain asialla, joka ei konkretisoidu millään tavalla, on mitään väliä? Aikamoista jos kaikki ajatukset, varsinkin ne tunnepohjaiset, pitäisi ottaa tosissaan.

Vierailija
59/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se täälläkin todettu ehkä miljoona kertaa. Että miehen ja naisen ystävyys on tosi harvinaista.. jos ystävyys alkaa ns omasta

1 mies komppaa tutkimuksia... Mulla ei ole yhtään naispuolista kaveria. Mistä me edes puhuttaisiin!?  

Mulla on 20 mies kaveria puhutaan urheilusta, pillusta, viinasta kalastuksesta jne.  Ja noi mun kaverit on ihan samanlaisia ku mä.  

Aina kun tulee ns kaveri akka se on ihan selvä et perse on mieles.

Vierailija
60/96 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti kyselyissä tulee jatkuvasti esiin se että miehet itse väittävät ystävystyvänsä naisten kanssa, joita pitävät haluttavina j potentiaalisina k

Vaan kun ei se yleensä poistu. Vaan on siellä taustalla. Sieltä sitten pahimmillaan manipuloidaan sua ja odotetaan vaan tilaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi