Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei enää halua miestä eikä parisuhdetta?

Vierailija
15.11.2024 |

Kun täytin 40, niin tuli jotenkin mitta täyteen miehiä ja parisuhteita. Takana yksi pitkä avoliitto, muutama seurustelu ja yksi avioliitto, josta lapsi. Enää ei vain kiinnosta, en halua lähelleni ja elämääni ainuttakaan miestä paitsi pelkkänä kaverina. Mikään pelkkä seksisuhde ei varsinkaan voisi vähempää kiinnostaa, yök. Mutta ei mikään parisuhdekaan, edes yksille treffeille en halua. En jaksa, ei kiinnosta, ei nappaa enää, parisuhteiden jaksamisen kiintiö on täynnä. Eikä nappaa enää varmaan koskaan. Vaikka olen aina ollut ns. parisuhdeihminen. Mikähän tämä juttu oikein on? Onko tavallistakin?

Kommentit (390)

Vierailija
281/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia eronneita naisia, jotka eivät halua miestä luokseen asumaan. Tämä tuntuu suututtavan monia miehiä tällä palstalla. 

Itse olen pitkässä parisuhteessa ja jos tämä loppuisi, eläisin kaikkein mieluummin yksin. Jos olisin kuolemansairas, kehottaisin miestäni etsimään uuden tapailunaisen, koska uskon että häntäkään ei saisi enää kenenkään kanssa yhteen asumaan.

Mieheni ei tarvitse nimittäin kodinhoitajaa, vaan selviytyy kotitöistä itsekin. Seksin vuoksi siis, ettei sairastuisi eturauhassyöpään.

Vierailija
282/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmässä suhteessani tajusin, ettei suhde anna minulle mitään mutta vie ihan hirveästi aikaa ja voimia. Satsasin ihan hirveästi ulkonäköön, koska halusin ilahduttaa miestä. Laittauduin päivittäin, urheilin, olin täydessä tikissä. Kyllähän mies kehui ulkonäköä mutta jollain lailla en koskaan saanut sitä tunnetta että hän rakastaisi minua, vaikka hän niin sanoikin. Päinvastoin, tunsin koko ajan olevani riittämätön ja muuttuvani huonommaksi esim juurikin ikääntymisen myötä.

Kun lopetin suhteen, elämä muuttui 100x huolettomammaksi ja valoisammaksi. Urheilen edelleen, mutta vain hyvinvointini takia, en paha mieli ja kelpaamattomuus edellä kuten ennen. Opiskelen uusia asioita ja pidän huolta itsestäni, ja kas, tunnen olevani riittävä. En enää ikinä halua elämääni ketään joka ilman hyvää syytä saa minut jatkuvasti tuntemaan toisin.

Nythän sinä voi

En tiiä mutta kyrvänsyylä oot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita, jotka ei enää halua naista eikä parisuhdetta?

Vierailija
284/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää? Minä en ole ikinä halunnut.

N38

Kunnon katkera vanhapiika👍

Ihan fiksulta ja normaalilta naiselta kuulostaa. 

Vierailija
285/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monia eronneita naisia, jotka eivät halua miestä luokseen asumaan. Tämä tuntuu suututtavan monia miehiä tällä palstalla. 

Itse olen pitkässä parisuhteessa ja jos tämä loppuisi, eläisin kaikkein mieluummin yksin. Jos olisin kuolemansairas, kehottaisin miestäni etsimään uuden tapailunaisen, koska uskon että häntäkään ei saisi enää kenenkään kanssa yhteen asumaan.

Mieheni ei tarvitse nimittäin kodinhoitajaa, vaan selviytyy kotitöistä itsekin. Seksin vuoksi siis, ettei sairastuisi eturauhassyöpään.

Mitä hittoa. Ei mies tarvitse pallien tyhjennykseen naista, voi laskea viemäriin ihan niinkuin muutkin. Lisäksi naisen kannattaa tiedostaa että ehkäisy (steroidit) aiheuttavat sukuelinsyöpiä ja sperma on immunosupressantti, eli käytännössä myrkyllistä. Älä anna kohdella kehoasi spermaviemärinä

Vierailija
286/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitää tulla tänne ketjuun jankkaamaan? Miksi naiset eivät saa olla tyytyväisiä yksin? 

No, kun vähemmän pilluja käytettävissä, ja koska mies on onneton yksin.

Vierailija
287/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa naista tai parisuhdetta enää. 42 vuotias mies. Haluan pelata videopelejä, kavereiden kanssa, katsoa leffaa ja istuskella ihan rauhassa ilman hölinää ja pölinää. Varsinkin kun tulen töistä, haluan olla hiljaisuudessa. Myös omissa ajatuksissani. Treenailen. Syön hyvää ruokaa. Nautin rauhasta. No, entäpä seksi? Sitä on tähän ikään mennessä huomannut että suhteissa seksi hiipuu ja lopulta pitkän suhteen tuloksena se vähenee aivan olemattomiin. Kyllä sitä pärjää ilmankin kun miettii asioiden hyvät ja huonot puolet. Haluanko naisista kavereita? No en! 

Vierailija
288/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauankos tätä päätöstä on kestänyt, viikon? Odotahan kun se tarpeeksi laatikkoleukainen kirurgimies tulee kaveriksi niin alkaa kummasti muukin kiinnostamaan....

Vierailija
289/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko?

Vierailija
290/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään jaksa naista tai parisuhdetta enää. 42 vuotias mies. Haluan pelata videopelejä, kavereiden kanssa, katsoa leffaa ja istuskella ihan rauhassa ilman hölinää ja pölinää. Varsinkin kun tulen töistä, haluan olla hiljaisuudessa. Myös omissa ajatuksissani. Treenailen. Syön hyvää ruokaa. Nautin rauhasta. No, entäpä seksi? Sitä on tähän ikään mennessä huomannut että suhteissa seksi hiipuu ja lopulta pitkän suhteen tuloksena se vähenee aivan olemattomiin. Kyllä sitä pärjää ilmankin kun miettii asioiden hyvät ja huonot puolet. Haluanko naisista kavereita? No en! 

Tämä. Naisena allekirjoitan joka kohdan - omalta kantiltani tietenkin. Käytännössä heterosuhteet toimivat tasan lisääntymisiän kaaren, ja sen jälkeen ne ovat sekä turhia että vaikeita niin biologisesti kuin muutenkin. Naisten ja miesten oleminen, eläminen ja seksuaalisuus poikkeavat kovin radikaalisti toisistaan.

Vierailija
291/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä tuota edes sen yhden kerran huvittaisi kokeilla.

M43

Vierailija
292/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värkkinne parasta ennen on mennyt ja haistatte sen kyllä itsekin.

Ei tarvi keksiä mielelle epäterveitä selityksiä mistään kiinnostuksista.

Tässä on miesten ja naisten ero pähkinänkuoressa. Mies syyttää yksinäisyydestään muita, nainen ei syytä ketään. 

Nainen yksinkertaisesti selittää ja lähinnä itselleen, jottei tarvitse miettiä omia tekemisiään.

Miksi omaa sinkkuuttaan pitäisi jotenkin selitellä ja miettiä? 

No sitähän te juuri tällä hetkellä teette tässä avauksessa, äly hoi älä jätä.

Vierailija
293/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. En suosittele naisia kenellekään.

Vierailija
294/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa. Ei mies tarvitse pallien tyhjennykseen naista, voi laskea viemäriin ihan niinkuin muutkin. Lisäksi naisen kannattaa tiedostaa että ehkäisy (steroidit) aiheuttavat sukuelinsyöpiä ja sperma on immunosupressantti, eli käytännössä myrkyllistä. Älä anna kohdella kehoasi spermaviemärinä

Sperman hormoonit tekevät oikein hyvää naisen sukuelimille ja oikeastaan aivan huoltaa niitä, siksi en kumia ole koskaan halunnut käyttääkään. Pallien tyhjentäminen ei ole sama asia kuin naisen kanssa rakastelu. Rakastelu on terveellistä molemmille sukupuolille. Ehdottomasta haluan miehelleni (ja itselleni) pitkää ikää. Tämän vuoksi seksiä harrastammekin paljon. -sama-

Vierailija
295/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Olen 43v mies. Videopelit eivät kiinnosta, mutta ymmärrän hyvin, sillä minulla on omat harrastukseni. 

Treenaaminen, hyvä ruoka ja RAUHA. 

Ja sekin että saan vapaasti käyttää omat rahani ilman että pitää maksella "aikuisen" ihmisen puolesta asioita että yltää samalle elintasolle kanssani.  

Enää en suostu tästä luopumaan. Neljä pitkää parisuhdetta riitti ja kavereiksi ei naisista ole, liian huumorintajuttomia ja kapeakatseisia. Seksiä saa kiitettävästi Tinderistä ja välillä muualta kun hinku iskee. Aktia ennen ja jälleen mahdollisimman vähän kanssakäymistä, niin ei tule moiseen hukattua aikaa.  

Vierailija
296/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa. Ei mies tarvitse pallien tyhjennykseen naista, voi laskea viemäriin ihan niinkuin muutkin. Lisäksi naisen kannattaa tiedostaa että ehkäisy (steroidit) aiheuttavat sukuelinsyöpiä ja sperma on immunosupressantti, eli käytännössä myrkyllistä. Älä anna kohdella kehoasi spermaviemär

Noup, sperma on immunosupressantti t tiede. Liekö aidskaan mikään virus vaan johtuuko homoseksuaalien immuunikato siitä, että heidän suolistobakteerikantansa, joka on terveyden perusta, tuhotaan spermalla koko ajan. Joka tapauksessa sperma on tarkoitettu siittämiseen, ei jatkuvaan käyttöön. Toki jokainen tekee sukuelimillään mitä haluaa, itse en niitä moiseen alenna

Vierailija
297/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sama! Olen 43v mies. Videopelit eivät kiinnosta, mutta ymmärrän hyvin, sillä minulla on omat harrastukseni. 

Ja sekin että saan vapaasti käyttää omat rahani ilman että pitää maksella "aikuisen" ihmisen puolesta asioita että yltää samalle elintasolle kanssani.  

Enää en suostu tästä luopumaan. Neljä pitkää parisuhdetta riitti ja kavereiksi ei naisista ole, liian huumorintajuttomia ja kapeakatseisia. Seksiä saa kiitettävästi Tinderistä ja välillä muualta kun hinku iskee. Aktia ennen ja jälleen mahdollisimman vähän kanssakäymistä, niin ei tule moiseen hukattua aikaa.  "

Näinpä. Koko parisuhdepakotus voitaisiin lopettaa, sillä miehillä ja naisilla on todella erilaiset kiinnostuksenkohteet. Seksiaddiktit voivat sitten tapailla toisiaan erikseen sovituissa paikoissa, kuten vaikka siellä tinderissä. Muut saavat elää rauhassa ilman parisuhdetta tai ahdistelua

Vierailija
298/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sama! Olen 43v mies. Videopelit eivät kiinnosta, mutta ymmärrän hyvin, sillä minulla on omat harrastukseni. 

Enää en suostu tästä luopumaan. Neljä pitkää parisuhdetta riitti ja kavereiksi ei naisista ole, liian huumorintajuttomia ja kapeakatseisia. Seksiä saa kiitettävästi Tinderistä ja välillä muualta kun hinku iskee. Aktia ennen ja jälleen mahdollisimman vähän kanssakäymistä, niin ei tule moiseen hukattua aikaa.  "

Näinpä. Koko parisuhdepakotus voitaisiin lopettaa, sillä miehillä ja naisilla on todella erilaiset kiinnostuksenkohteet. Seksiaddiktit voivat sitten tapailla toisiaan erikseen sovituissa paikoissa, kuten vaikka siellä tinderissä. Muut saavat elää rauhassa ilman p

Tämä. Ja pervoille/addikteillehan on aivan omat menonsa ja ristelynsäkin. Sinne vaan mukaan porukoihin jos haisevien limakalvojen hinkkaus pakotuttaa. 

Vierailija
299/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Naisena allekirjoitan joka kohdan - omalta kantiltani tietenkin. Käytännössä heterosuhteet toimivat tasan lisääntymisiän kaaren, ja sen jälkeen ne ovat sekä turhia että vaikeita niin biologisesti kuin muutenkin. Naisten ja miesten oleminen, eläminen ja seksuaalisuus poikkeavat kovin radika

Juuri niin. Ja luonnossahan se meneekin niin. Naaraat elelevät naaraiden ja poikastensa kanssa, ja koiras toimittaa omia asioitaan, kisailee toisten koiraiden kanssa, ja joskus naaras saattaa antaa siittää itsensä. Sitten keskittyy taas syömiseen ja poikasiin. "Parisuhde" on irvokas viritys, missä ei ole järkeä eikä se tunnu hyvältä

Vierailija
300/390 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla miestä.

M51