Tavismies meni tinderiin ja antoi 16000 tykkästä. Tässä on JÄRKYTTÄVÄ loppu tulos.
Spoileri: Nuori mies ei oikeasti ollut keskiverto vaan top 10% mies [188cm, varakas, hiusraja, kaveripiiri, harrastukset]. Hän sai kokonaiset kolme treffiä joista mikään ei johtanut mihinkään.
Miten kehtaatte väittää että kyllä se tavismieskin naisille kelpaa??
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusraja ei ollut täydellinen, eikä leuka.
Sanoin top 10% mies, ei top 1% mies.
No eihän tos tulokses sitten ole mitään ihmeellistä. Top 1 % miehistä kun saa kaikki naiset ja lopuille jää muutamat irtorysät.
Tätä naiset eivät halua myöntää.
En ole koskaan halunnut top 1% miestä, omituinen ajatus. Ehkä kannattaisi haluta ja yrittää niitä tavisnaisia kuminaama sometyrkkyjen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet toimivat ilmeisesti näin, kaikille tykkäys kun naiset tykkäilee, jos oikeasti kiinnostaa? Huomaako miehet edes itse aiheuttamaansa ongelmaa. En koskaan mene mihinkään Tinderiin epätoivoisten riepoteltavaksi.
mikä oli ongelma siinä että tykkää kaikista?
jos 16000 tykkäyksellä pääsee 3 treffeille, niin 5000 tykkäyksellä olisi päässyt maksimissaan yhdelle treffille. ei ne 3 treffiä vielä niin iso vaivannäkö ole, että siitä pitäisi tehdä ongelma
Se, että Tinderin algoritmi pudottaa tämän johdosta profiilin kokonaan pois näkyvistä, nk. "shadow ban" tai näyttää sitä erittäin vähän vastakkaisen sukupuolen edustajille, jolloin mitään tykkäyksiäkään ei tietenkään voi juuri syntyä.
Edelleen tinder ja sosiaalinen media on naiselle vain huomionhakua varten. Lopetatte naisten ihannoinnin niin naiset joutuu hakemaan huomioita ihan oikeasta maailmasta. Miten tämä ei mene miesten päähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusraja ei ollut täydellinen, eikä leuka.
Sanoin top 10% mies, ei top 1% mies.
No eihän tos tulokses sitten ole mitään ihmeellistä. Top 1 % miehistä kun saa kaikki naiset ja lopuille jää muutamat irtorysät.
Tätä naiset eivät halua myöntää.
En ole koskaan halunnut top 1% miestä, omituinen ajatus. Ehkä kannattaisi haluta ja yrittää niitä tavisnaisia kuminaama sometyrkkyjen sijaan?
Kumma kun teitä joille tavismiehet kelpaa ei löydy tinderistä vaikka tämän palstan mukaan teikäläisiä pitäisi olla pilvin pimein...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllähän nainen antaa, jos on äitiinsä tullut ja suorastaan pyytää, jos isäänsä". Samat murheet oli jo viime sodassa.
Sodassa? Ei siellä pahemmin naisia pyörinyt...
Rintamalla pyöri sotaan liittyvissä tehtävissä enimmillään yli 34 000 naista ja kotirintamalla 50 000.
No minä naisena sain kyllä tykkäyksiä, mutta tasan 2 miestä osasi sanoa jotain järkevää viesteissä. Toisen kanssa keskustelu kyllä kuivui kasaan alle viikossa, eli ihan turhaan mitään treffejä järjestää, kun ei edes ole mitään puhuttavaa.
Toisen kanssa olisin lähtenyt treffeille, mutta mies ghostasi.
Tulos: 0 treffiä. Pitäisiköhän mennä itkemään johonkin Iltalehteen?
Kyllä naisia saa edelleen lähestyä. Lähesty naista kuin lähestyisit ketä tahansa muuta ihmistä. Älä tee mitään mitä et tekisi naapurin mummolle. Mene juttelemaan ihan normaalisti niin kuin ihminen juttelee ihmiselle. Älä mene örisemään kännissä sekavia ja rivoja, älä koske, älä mene hinkkaamaan toista tanssilattialla, älä tuppaudu seuraan väkisin ja jos toinen sanoo ettei ole kiinnostunut niin lähde heti. Älä jää haukkumaan, valittamaan, vonkaamaan, hengaamaan tms. Ei pitäisi olla niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reikää pitää saada, kaikki kelpaa!
Mikä helmi. Not!
Valitettavasti kokemus on osoittanut, että reikä on naisten ainoa tarjottava, joka menee plussan puolelle. Kaikki muu on parempaa yksin, tai miesseurassa.
Tää kuulostaa nyt ihan siltä, että kannattaisi rohkaistua kokeilemaan sitä reikääkin miesseurassa, mitä sitä naisia kiusaamaan (ja itseään, kun ne naiset ovat niin kauheita).
Olen kokeillutkin. Ja kyllä edelleen valitettavsti naisreikää vaan tekee mieli.
Tuo on kyllä traagista. Ehkä joku transnainen olisi sinun juttusi? Saisit naisreiän korviketta ja miehen ajatusmaailman. Lähtisin kuitenkin siitä, että kerroit viihtyväsi miesten seurassa, et naisten.
Ei ole ollenkaan traagista, enkä kaipaa neuvojasi, kiitos vaan. Olen jo ratkaissut ongelman hakemalla reikää ammattilaisilta. Win-win!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan muija tollasta tyrkkyä halua :D
Mistä ne muijat tietäisivät että se on tyrkky?
Kyllä sen näkee,kun profiilia katsoo, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten menette Tinderiin, jos se ei kerta toimi?!
Hyvää viikonloppua!
No kun aina on haave että saisi naiselta perssilmää tai suikkelin
Näihin ei tarvita naista.
No sepä just. Ymmärtäisin jos halun kohde olisi pillu, mutta jos se on persrööri ja oraali niin. Johtopäätôkset?
Eli miehet etsivät sieltä vain oman seksuaalisen tyydytyksen välinettä. Miksi te yhä edelleen ihmettelette,kun se tavismies ei kelpaa Tinderissä?
Jos tuo olisi laittanut Roope Salmisen kuvan, miljoona naista olisi tykännyt ja lähettänyt tissikuvia.
Kyllä tota vetäis strap onilla kaninkoloon.
N 100v
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni Tinderistä.
Olen n. 45-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Menneisyydessä 3 pidempää parisuhdetta. Ensimmäinen kesti noin 6 vuotta, toinen reilu 20 vuotta (josta 2 lasta) ja kolmas noin 2 vuotta. Niiden lisäksi satunnaisia säätöjä sinkkujaksoilla. Nyt olen ollut noin 3 vuotta sinkkuna ja sinä aikana ensimmäistä kertaa Tinderissä. Olen töissä, urheilen ja harrastan, ja kavereita olisi enemmän kuin ehtii tapaamaan. Olen sosiaalinen ja pidetty. Minulla on maksettu omistusasunto eikä taloudessa ole nyt tai koskaan ollutkaan mitään häikkää.
2,5 vuoden aikana Tinderissä olen antanut noin 5-10 likeä kuukaudessa eli karkeasti arvioiden noin 300 maksimissaan. Tiedän, että olen hyvin valikoiva, mutta pyrinkin antamaan liken ainoastaan naisille, joiden profiilin perusteella kuvittelen meillä olevan edes jotain yhteistä.
Yhtään ainoaa matchia en ole saanut. (Siis niihin, joissa olen itse antanut ensin liken)
Nämä "upeat naiset" on niitä joita ei ole olemassakaan vaan joilla Tinder kusettaa miehiltä rahat pois.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kummalliselta, että miehellä lukee, että naisen pitää olla hoikka, mutta sitten mies itse on ruma ja ehkä jo ikääkin suht paljon. Katsoisi itse ensin peiliin.
Ei sillä mitään tuollaista lukenut profiilissä, joten mitä ihmettä horiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reikää pitää saada, kaikki kelpaa!
Mikä helmi. Not!
Valitettavasti kokemus on osoittanut, että reikä on naisten ainoa tarjottava, joka menee plussan puolelle. Kaikki muu on parempaa yksin, tai miesseurassa.
Tää kuulostaa nyt ihan siltä, että kannattaisi rohkaistua kokeilemaan sitä reikääkin miesseurassa, mitä sitä naisia kiusaamaan (ja itseään, kun ne naiset ovat niin kauheita).
Olen kokeillutkin. Ja kyllä edelleen valitettavsti naisreikää vaan tekee mieli.
Tuo on kyllä traagista. Ehkä joku transnainen olisi sinun juttusi? Saisit naisreiän korviketta ja miehen ajatusmaailman. Lähtisin kuit
Ei ole ollenkaan traagista, enkä kaipaa neuvojasi, kiitos vaan. Olen jo ratkaissut ongelman hakemalla reikää ammattilaisilta. Win-win!
Onhan se. Jäät vaille rakkautta ja ihmissuhteita, mikä toki on joillekin ok. Et vaan kuulosta kovin onnelliselta, välttävä ratkaisu on harvoin muuta kuin välttävä.
Ei tämä kaveri ole top 9/10 vaan 6/10. Ihan siis objektiivisesti arvioituna, ei mitenkään häntä solvaten. Kaikille on mätsinsä, mutta pitää ymmärtää pelata omassa liigassaan
Kasvonpiirteet ovat surumieliset, joka kielii sukupolvien traumaperimästä. Hoikka, ei selvästikään harrastanut urheilua - mikä ei sinänsä ole välttämättä ongelma, mutta se kortti pitää osata pelata esim. taiteellisuutena, intellektuellisuutena tai yläluokkaisuutena. Ilmeestä ja asennosta tulee feminiininen vaikutelma, eli joutuuko nainen pitämään housuja suhteessa. Musta ja harmaa vaatetus, onko masentunut...
Nämä kuvan perusteella, videota en jaksa katsoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan muija tollasta tyrkkyä halua :D
Mistä ne muijat tietäisivät että se on tyrkky?
Kyllä sen näkee,kun profiilia katsoo, sori.
Naiset on täällä palstallakin täysin varmoja millainen mies on jonkun kommentin takana 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllähän nainen antaa, jos on äitiinsä tullut ja suorastaan pyytää, jos isäänsä". Samat murheet oli jo viime sodassa.
Sodassa? Ei siellä pahemmin naisia pyörinyt...
Olivatko lotat miehiä vai?
No sepä just. Ymmärtäisin jos halun kohde olisi pillu, mutta jos se on persrööri ja oraali niin. Johtopäätôkset?