Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 17-vuotiaan tytön Turkkiin lomalle kavereiden kanssa?

Vierailija
20.02.2007 |

Meidän tyttö haluaisi lähteä ensi kesänä Turkkiin suunnilleen samanikäisten kavereiden kanssa. Minua hirvittää koko matka, kun olen kuullut millaista meno turkin lomakohteissa on.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tyttäresi tunnet!

Vierailija
62/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että jengi on ollut aivan takapajuisia ketjun aloittamisen aikaan, eivätkä näköjään noista päivistä yhtään viisastuneet :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Olen itse ollut saman ikäisenä aikuisten löysän silmälläpidon alla lomailemassa ja huumaus ja raiskaus olivat todella lähellä; niiltä välttyminen vain tuurista kiinni. Ja maa oli turvallisemmaksi luokiteltu kuin Turkki. Siis älä missään nimessä päästä. Mahtaako se olla edes sallittua, vai puuttuuko Suomen päässä lastensuojelu asiaan, jos saa vihiä.

Vierailija
64/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tunnet tyttös minkälainen on? Valistaisin kyllä ja kertoisin mitä se meno siellä on. Kohta 18 vee.

Vierailija
65/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat karvaisen lapsenlapsen, päästä ihmeessä. Kivaa siitä tulee. Niillä on kivat ympärileikatut kikkelitkin. Namilurpsis.

Vierailija
66/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi.

Vierailija
67/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä liian nuori. Sit ku on täysi-ikäinen sais mennä.

Vierailija
68/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunki pää me ni pyörälle mutta ei Euroopassa ja viiden vuoden kuluttua saimme vauvan, kauan kaivatun.

Vierailija
69/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä Turkkiin, siellä ei oo hyvännäköisiä kundeja, menkää Italiaan ja sielläkin Roomaan.

Vierailija
70/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut etelän matkoilla (Tunisia, Espanja, Kreikka, Italia) tyttöporukalla 16- ja 17-vuotiaana ja jos olisin varma, että lapseni käyttäytyy reissulla kuin minä aikoinaan, päästäisin. Me kiertelimme nähtävyyksiä, olimme rannalla ja shoppailimme. Biletetty ei ollenkaan eikä juotu pisaraakaan alkoholia. Paikallisille miespuolisille tungettelijoille tehtiin heti selväksi, ettei meitä kiinnosta! 

Omat poikani päästäisin myös ja päästänkin, ei ole mitään syytä epäillä, että tekisivät mitään tyhmyyksiä.

Vierailija
71/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee 9 kk myöhemmin kiharapäinen matkamuisto.

Vierailija
72/72 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut muiden vastauksia, mutta tunnen silti välttämättömäksi vastata, etten todellakaan päästäisi. En kyllä muihinkaan Välimeren maihin, mutta vihoviimeksi Turkkiin. En suosittelisi melkein minkäänikäisiä naisia lähtemään sinne ilman miesseuraa. Jos siis kaveriporukkaan kuuluu myös poikia, niin sano, että saa mennä sitten kun on 18 (jos on varaa maksaa matka).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi