Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääsormukseksi tatuointi, vinkkejä ja linkkejä?

Vierailija
27.02.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PISTE COM

Vierailija
2/7 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne sormissa kestä rengastakaa vaikka perseenne :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sormesta kyllä tosi helppo poistaa tatuointi. Tatuoinnin päälle haluamme samanlaiset sormukset missä toistuu tatuoinnin aihe. Olemme muutenkin aika paljon tatuoituja ja lävistyksiä löytyy et tää ei siinä mielessä hetkauta.

Vierailija
4/7 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä minun neuvoni. Itse otin vuonna 2002 ja olin varma että ollaan yhdessä ikuisesti. Niin sinä vain kävi, että eroa haetaan ja nyt on tyhmä kuva sormessa, josta haluaisin eroon.

Ja miten tuohon nyt sormus päälle sopii jos joskus uuden miehen saan?!?!? Voi sitä " loistoideaa" . No, kokemuksesta oppii!

Vierailija
5/7 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kuva sormessa, josta haluaisin eroon...

Äkkiäkös tuo käy, kai nyt yksi sormi on helppo häivyttää jonnekin?

Vierailija
6/7 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu laserilla, pieni arpi voi jäädä mut se varmaan parempi kuin hää-tatuointi.

Olen kuullut myös tuosta kulumisesta, mutta ristiriitaista tietoa saanut

Vierailija
7/7 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa sen sai tehdä että tuli hyvä. mun mielestä ne riimut on just hyvät, on sen verran selkeät ja simppelit, ettei tuu tuhruinen vaikutelma, mitään pientä kikkuraa ei kannattaisi ehkä ottaa.

mulla itselläni on niin pienet sormet, ettei viitsi niihin ottaa yhtään mitään. se sijaan mulla on miehen etunimen eka kirjain tatuoituna olkavarteen tosi isolla ja tosi mustalla. semmoinen aika jyhkeä kuva, ei myöskään mitään kiemuroita.

kai meillekin on joku ns. realisti joskus huomautellut että mites sitten jos erotaan jne. itse oon kuitenkin sitä mieltä että eron tullen mulla ei ekana ois mielen päällä joku tatuointi vaan lähinnä kamala suru sielunkumppanin ja lasteni isän menettämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän