Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 17-vuotiaan tytön Turkkiin lomalle kavereiden kanssa?

Vierailija
20.02.2007 |

Meidän tyttö haluaisi lähteä ensi kesänä Turkkiin suunnilleen samanikäisten kavereiden kanssa. Minua hirvittää koko matka, kun olen kuullut millaista meno turkin lomakohteissa on.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 1v ja likka on kuitenkin ns täysi-ikäinen, aikuinen. Jos ei yhtään löysää liekaa sitä ennen niin mitähän se meno on sitten 18v päivän jälkeen, kysyn vain.

Mulla oli tod tiukkaa koko teini-iän kunnes muutin omilleni hieman vajaa 18v iässä ja sithän se meno repes. Mieheni taas oli ekan kerran yksin reissussa kun oli 15v iässä Itävallassa laskettelureissulla viikon ajan serkkunsa kanssa ja kaikki meni hyvin.

Vierailija
42/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse taisin olla täyttämässä juuri 17v kun olin samana kesänä kahdesti kaverini kanssa turkissa matkalla...ja meno oli aivan hirvittävää ja iljettävää! ainakin näin 27v kahden lapsen äidistä nyt tuntuu... =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haikailet suomalaisesta vävystä joskus vuosien päästä älä päästä.

Tottapuhúen en päästäisi omaa tytärtäni sinne. Nimimerkillä kokemusta on, olen juuri eronnut omasta turkkilaisestani, ja olin jo 32-vuotias mennessäni naimisiin, eli siis aikuinen. Ja aikuisenkin naisen pään pisti turkkilainen gigolo pyörälle, voit kuvitella mitä ne puhetaidot ja muut taidot tekee 17-vuotiaalle tytölle.

ÄLÄ PÄÄSTÄ.

Vierailija
44/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja tietty kaverit kanssa. onko luottamista? jos tiedät, että on niin sitten, mutta vakavien puheiden kera.

Vierailija
45/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 17-vuotiaana vanhempieni kanssa Turkissa, ja jatkuvaa oli ihailu ja naimakauppojen kysely isältäni. Lisksi hotellin henkilökuntakin hiveli minua ohi kulkiessaan kun kävelin hotellin käytävillä. Miehet ryntäilivät kadulla ja pitivät kädestä ja pussailivat. Tuo oli ihan jatkuvaa!

Olen ollut aina ns. kiltti tyttö ja en tosiaan antanut ymmärtää mitään. Todennäköisesti tyttäresi rakastuu johonkin turkkilaiseen mieheen siellä, koska on vielä niin nuori ja vaikutuksille altis.

Vierailija
46/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin monesti tuon ikäisenä. Viinaa ja miehiä. Mutta joku järki oli kaikilla päässä silti.

Vierailija
47/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Turkki nyt on vihoviimeinen paikka nuorille suomalaistytöille!

Vierailija
48/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käännyn myös minä. Olin ekaa kertaa kaverin kanssa kahdestaan kanarialla 16v alkaen ja halleluja että niistä reissuista ylipäätänsä selvittiin hengissä. Ja minun vanhempani LUULIVAT minun olevan fiksu likka.. Kyllä se vuosi lisää kummasti kuitenkin tuo järkeä päähän ja kun alkoholikaan ei ole enää se kielletty hedelmä, ei houkuttele samalla tavalla kuin alaikäisenä. Omani eivät lähde kun se aika tulee että pyytävät

Vierailija
49/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samana kesänä 2 kertaa. Hienoja matkoja olivat ja niitä jaksetaan muistella vielä nyt 12 vuotta myöhemminkin. Mitään ikävää ei sattunut, mutta hauskaa oli. Jos tyttö on ihan muuten fiksu ja kaverit kanssa, niin sinne vaan...

Vierailija
50/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse olin 16v. pari kertaa Turkissa kavereiden kanssa, yhden viikosta jopa ihan yksikseni. Osasin kyllä jo silloin ihan itse päätellä, mikä on järkevää touhua, hauskaa kuitenkin oli... Parin vuoden päästä olin yksin Afrikassa.....ja sen jälkeen asunut vuosia ulkomailla..

Vierailija
51/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan päästäisi kyseiseen paikkaa nuorta tyttöäni!!! Siis ihan tosi, siellä miehet ovat tosi lipeviä ja tekevät mitä tahansa että pääsevät pöksyihin. Ja kaikki kelpaa niille. Rumilta alkavat ruinuta loman loppupuolella rahaa " lainaksi" ...

Vierailija
52/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menette koko perhe ja tyttäresi kaverit kanssa. Tai sitten jonkun kaverin vanhemmat lähtisivät matkalle.

Vierailija
53/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on lainannut kaikki rahansa jollekin Muhammedille, joka on tulossa vielä Suomeen elätiksesi.

Ja he tahtovat mennä naimisiin....

Hullu kun edes mietit tuollaisia.

Vierailija
54/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään valvomaan yömenoja.

Vierailija
55/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöille jotain rauhallisempaa paikkaa. Sinänsä fiksu 17-vuotias pärjää kyllä ulkomailla, mutta Turkin maine on aika paha. Joku eläkeläis Madeira on huomattavasti parempi vaihtoehto...

Vierailija
56/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikoksi! Mitään ei tapahtunut. Viinaa otettiin joka ilta, baarista rymyttiin hotelliin klo 5 aamulla, päivät maattiin rannalla. En ollut kiinnostunut kreikkalaisista miehistä, vaan olin suomalaisten kanssa siellä.

tosin tämä oli vuonna -91. Ajat ovat muuttuneet. Riippuu ihan nuoresta.

Vierailija
57/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Turkki ja yleensäkin nämä "arabivellihousut". En päästäisi sinne edes pientä poikaa.

Vierailija
58/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi

t. 18v tytön äiti

Vierailija
59/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi sellaisiin maihin, joiden kansalaiset toimivat biologisena aseena kansainvälisiä valkoisia vastaan. 

-Mies 29v-

Vierailija
60/72 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Itsekkin olin tuon ikäisenä italiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän