Notkuva joulupöytä JA lahjat kymmenelle 150 eurolla
Näin kuulemma someroilsinen Anne tekee. Heidän jouluna ei paljon lohta syödä, sillä asun yksin ja syön jouluna jo graavilohta kympin edestä.
Kommentit (21)
Ei ollut joulupöytä mistään kotoisin. Suurin puute näytti olevan se, ettei ollut maksalaatikkoa.
Mitä tarkoittaa notkuva joulupöytä?
Notkahtaako se joulupöytä niiden ruokien painosta?
Kun lisää mukaan jonkun hinnan käytetyille tunneille, saadaankin jo järkyttävän suuri summa. Ja olisin kyllä halunnut nähdä laskelman, koska 150 e on epärealistinen toivekuva hän lakkaa laskemasta siinä vaiheessa 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut joulupöytä mistään kotoisin. Suurin puute näytti olevan se, ettei ollut maksalaatikkoa.
Maksalaatikko on perinteinen jouluruoka, jota syödään ympäri Suomea, mutta se on erityisen suosittu Pirkanmaalla, Hämeessä ja Pohjanmaalla, missä se on jopa suosituin laatikoista.
Somero on Varsinais-Suomessa.
Ilta-Sanomista löytyy. Hankin uuden tabletin ja nyt en saa tehtyä linkkejä.
Ihan tavanomainen joulupöytä tuo on. Meilläkin tehdään kaikki alusta asti itse, koska on aikaa. Ymmärrettävästi kaikilla ei ole.
On näkynyt myynnissä valmiita einesvuokaan koottuja jouluaterioita. Lisäksi jokin halpa jälkiruoka, tyyliin paulalehmämuu, niin satasella on ruokittu 10 henkeä. Lahjoiksi irtokarkkia viidellä eurolla per lärvi.
Hänellä on ikää, ja siten kertynyt osaamista ja löytyy aikaa tehdä itse. Sehän on tosi hienoa, että osaa ja jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas puuttuu linkki.
Jumankauta karvapersekolli osaat etsia ihan aikuisten itse!
Aina pitää valmista varttua!
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavanomainen joulupöytä tuo on. Meilläkin tehdään kaikki alusta asti itse, koska on aikaa. Ymmärrettävästi kaikilla ei ole.
Ei sun tarvii laittaa linkkiä, se osaa itse, muttei viitsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko on perinteinen jouluruoka, jota syödään ympäri Suomea, mutta se on erityisen suosittu Pirkanmaalla, Hämeessä ja Pohjanmaalla, missä se on jopa suosituin laatikoista.
Somero on Varsinais-Suomessa.
Minä asun Kainuussa ja ilman maksalaatikkoa ei ole joulua.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas puuttuu linkki.
LINKKI. Joka auttaa?
kannattaisi hankkia tukevampi pöytä
Vierailija kirjoitti:
Missä näkee tämän joulupöydän?
Ilta-Sanomien nettisivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavanomainen joulupöytä tuo on. Meilläkin tehdään kaikki alusta asti itse, koska on aikaa. Ymmärrettävästi kaikilla ei ole.Ei sun tarvii laittaa linkkiä, se osaa itse, muttei viitsi!
Ap olisi toki voinut laittaa linkin mutta oikeasti en saa tällä laitteella tehtyä. Varmaan joku asetusjuttu ongelmana🤔
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, ihan perinteinen joulupöytä. Jos tekee laatikot itse, ne eivät paljoa maksa,lisäksi niiden tekokin on perin yksinkertaista. Kalleimpia ovat kalat, joulukinkkukin voi olla pakastettu, jolloin halvempi, ja graavikalankin voi hankkia tarjouksesta ja pakastaa.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011683832.html
Tuossa on linkki.
Hän teki ruuat 150 eurolla ja lahjat olivat ilmaiset, kun oli itse neulonut villasukkia lahjaksi.
Jokaiselle 15 eurolla käsipainot (täytynee olla käytetyt) ja ne lastaat pöydälle niin notkuu varmasti!