Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 17-vuotiaan tytön Turkkiin lomalle kavereiden kanssa?

Vierailija
20.02.2007 |

Meidän tyttö haluaisi lähteä ensi kesänä Turkkiin suunnilleen samanikäisten kavereiden kanssa. Minua hirvittää koko matka, kun olen kuullut millaista meno turkin lomakohteissa on.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin se joka ehdotti vanhempien mukaan lähtemistä.

Vierailija
22/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei se ole ihan tervettä eikö vaan? Kyllä nuorena kuuluu haluta olla toisten samanikästen kanssa ja se on normaalia.

Juttele lapsesi kanssa millä ehdoin hänet päästät ja anna mennä jos hän ymmärtää että hänen pitää olla kunnolla siellä, ei viinaa eikä miehiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki aivan kamala paikka nuorelle tytölle.

Olin itse ystävän (blondi) kanssa siellä viikko kun olin 25.

Kundit ei jättäny hetkeksikään rauhaan, ei uskallettu mennä baareihin kuin kerran kahden suomalaisen kundin seurassa.

Kyselivät mistä tiedämme suomalaisen miehen olevan parempi kuin turkkilaisen jos ei kokeilla, yök.

Olimme myös kaveri porukalla, tyttöjä ja poikia, Espanjassa ollessamme alle 18.

Kyllä ihmettelen miten kaikki selvisimme hengissä Suomeen, pidimme kyllä toisistamme huolta.

Näissä tilanteissa kysytään äidin rakkautta=)

Vierailija
24/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös kokemuksia 13-vuotiaana vanhempien kanssa lomamatkalta, ja jos suunnilleen menin uima-altaalle uimaan ilman, että heistä jompikumpi oli vieressä, alkoi hirveä vonkaaminen. Totta kai 13-vuotiaskin voi olla imarreltu, mutta liian kypsymätön ymmärtämään, mistä on on kyse ja mikä on järkevä tapa toimia.

Vierailija:

Tällä joku kehui Kreikkaa ja kun minä siellä olin sillä hotellimme respanpoika iski silmänsä hyvin kauniiseen 13 vuotiaaseen tätinsä kanssa matksutavaan tyttöön ja yritti väkisllä tältä kun oli houkutellut yöllä rantakävelylle kanssaan. Minä kyllä sain siitä sellasen käsityksen että tyttö oli itsekkin aika halukas. Mutta tällästä voi sattua IHAN MISSÄ VAAN..

Vierailija
25/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, että seksiä ym. kokeillaan yhtä lailla Suomessa tai jossain muussa matkakohteessa. Turkki kuitenkin kuulostaa (enkä ole käynyt kertaakaan) ainakin minun korvaan siinä mielessä erilaiselta kuin esim. Espanja tai Italia, että siellä monikin mies varmaan haluaa muutakin kuin vähän seksiä - pidemmän suhteen, tähtäimessä naimisiinmeno. Itse haluaisin mieluummin 17-vuotiaalle tyttärelleni jonkun kevyen lomaromanssin (vaikka olis seksiäkin) kuin tulevaisuuden saman tien selväksi, hääpäivän kalenteriin jne.

Itseni kaltaista en päästäisi 17-vuotiaana. Olin 15-vuotiaana Hollannissa ja 16-vuotiaana New Yorkissa muutaman viikon, ja onnea oli kyllä matkassa, sen verran tyhmiä tein.

Vierailija
26/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaiset miehet siellä piirittää ja seurailee suomalaisten naisten perässä. Kokemusta on. Itse kävin muutama vuosi sitten vanhempieni kanssa niin mut yritettiin etsiä hotellista ja mua seurattiin vaikka en ollut missään vaiheessa yksin. Yksi suomalainen mies tuli vanhemmilleni varoittamaan. Yksi mies kadulla tuli vanhemmille ehdottamaan että miten olis kymmenen kamelia jos saisi teidän tytön.

En suosittele tuon ikäiselle tytölle. Tuon ikäisellä ei ole vielä tarpeeksi järkeä päässä.

Vierailija
27/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suomalainen kundikaveri, jonka kanssa lähtis matkalle.

Vierailija
28/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 17-vuotiaana asunut omillani 2 vuotta, olin kihloissa ja meillä oli 2 lasta. Vaikea kuvitella, että joitakin 17-vuotiaita pidetään ihan vauvoina.

t. 39v mamma (teinisuhteeni jatkuu edelleen ;))

Vierailija
29/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piste!

Vierailija
30/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin kertoa että meno oli kamala...=/

Vierailija
31/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitten matkustaa 18-vuotiaana, eihän se ole kuin vuotta myöhemmin.

ap

Vierailija
32/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvin meni. Maksoin matkan kokonaan itse kesätyösäästöistä + rahaa jäi tietenkin vielä talvellekin norm. käyttöön. Alkoholia otimme joka ilta ja riekuimme urakalla, mutta mitään ei kenellekään sattunut eikä ollut edes lähellä. Ihme oikeastaan että vanhempani päästivät minut reissuun...! Vanhempani kuitenkin tunsivat kaikkien tyttöjen vanhemmat ja luottivat meihin.

Vierailija
33/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoksi he ovat seurustelleet tässä 6kk ja poika muuttamassa ens kesänä Suomeen. Mukava poika, käynyt meillä 7 kertaa.

Vierailija
34/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaikäinen on vanhempiensa vastuulla ja sen vuoksi ei mitää kaveriporukan matkoja tuossa iässä. Eri asia tosiaan jonkun poikaystävän kanssa, jos fiksu poika kyseessä. Silloin matkan tarkoitus ei ainakaan ole huomion haku ulkomaisilta gigoloilta. Tai sitten esim jonkun järjestön kielikurssi tms. valvottu matka. Muuten odottakoon vuoden!

Vierailija
35/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kokemuksen perusteella sanoisin, että ÄLÄ PÄÄSTÄ!!!

Vierailija
36/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten poika tulee Suomeen, onko työ tai koulupaikka tiedossa kun Turkista ei käsittääkseni niin vain pääse Suomeen?

Vierailija:

vuoksi he ovat seurustelleet tässä 6kk ja poika muuttamassa ens kesänä Suomeen. Mukava poika, käynyt meillä 7 kertaa.

Vierailija
37/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin 17-vuotiaana tyttöporukalla prahassa. olihan se remuamista, aamuun asti kaupungilla hortoilua jne. mutta minä + kaverini fiksuja. se oli minulle suuri kokemus, ja aikuistuin kovasti. toki turkki on aika paljon " hurjempi" , pelkkää turistihömppää ja epäilyttäviä miehiä... sinne ei mene kulttuurinnälkäiset tai sellaisia " hyviä" kokemuksia hakevat, vaan sinne mennään vain juhlimaan.

ap, tiedät kai tyttäresi ystävät? ovatko luottamuksen arvoisia? jos epäröit, niin älä päästä.

Vierailija
38/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hölmöilin ihan kotisuomessa sen ikäisenä ja olin kuitenkin rauhallisemmasta päästä. Lähinnä juuri se että on sinun vastuullasi vielä. Jos jotakin käy niin täällä aletaan heti ensimmäisenä haukkumaan hulttio-äitiä joka on laskenut alaikäisen lapsen yksin kauaksi kotoa ;) Mieti oletko valmis kestämään seuraukset jos jotain kävisi.

Vierailija
39/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on fiksu, filmaattinen ja järkevä.

Vierailija
40/72 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietin vuoden maailmalla tuon ikäisenä, ja vaikka mitään ikäviä jälkiseuraamuksia ei tullutkaan, niin voin kertoa, että meno oli hurjaa.

En edes ollut kertaakaan kännissä ja muutenkin kohtuullisen fiksu ikäisekseni. Kadun silti kovasti tekemisiäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi