Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani 23 v tyttöystävä 36 v on raskaana hänelle?!

Vierailija
20.02.2007 |

Tämä ei ole provo. Toistan: tämä ei siis ole provo. Olen niin perkeleellisen vihainen naiselle, ja mielestäni tämä kauhea viettelijätär saisi suksia kuuseen!

Ihanaa toki saada lapsenlapsi, mutta mielestäni nainen on syöjätär, joka varastaa poikani nuoruuden.

Mitä mieltä?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis mielestäni seksi kuuluu vain aikuiseen parisuhteeseen, ja aikuisille. Lapsien tulisi saada olla lapsia niin kauan kuin mahdollista, eikä 16-vuotias vielä kovinkaan paljon ymmärrä ns. aikuisten maailmaa. Tätä tarkoitin sillä, että oli turhankin ' aikuismaista' harrastaa seksiä tuossa iässä -seksin pitäisikin olla VAIN aikuisten juttu.

En puhunut mitään kännäämisestä, enkä hurjasteluista, nämä lienevät nyt omia johtopäätöksiäsi tai kokemuksiasi. Se on totta, että varmasti moni 16-vuotias kykenee seurustelemaankin, mutta eri asia on se, että tapahtuuko seurustelussa myös sellaisia asioita, joita 16-vuotias on valmis käsittelemään. Toivoisin, että oma tyttäreni aloittaisi seksielämänsä hieman myöhemmässä vaiheessa, ja vasta sitten, kun rinnalla on jo pidemmän aikaa tarponut sama ihminen. Ja kyllä, huomattavasti pidempään kuin 2 viikkoa..

Vierailija
62/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikset voi ajatella, että toinen on melkein 25v ja toinen 35v. Pitääkö se lasi olla aina puoliksi tyhjä?

Todennäköisesti siksi, että minulle ikäero korreloituu esikoiseni iän kanssa.

Lisäksi on eroa, onko ikäero 10 vai 13 vuotta -- se 3 vuotta ;-). Tosin ikäeron suuruus vähänee ajan myötä.

Mutta siis: minusta 23 + 36 on epäsuhta pari. 33 + 46 ei enää. Mutta voihan toki 36-vuotias olla extra lapsellinen ja 23-vuotias extrakehittynyt. Tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En puhunut mitään kännäämisestä, enkä hurjasteluista, nämä lienevät nyt omia johtopäätöksiäsi tai kokemuksiasi. Se on totta, että varmasti moni 16-vuotias kykenee seurustelemaankin, mutta eri asia on se, että tapahtuuko seurustelussa myös sellaisia asioita, joita 16-vuotias on valmis käsittelemään. Toivoisin, että oma tyttäreni aloittaisi seksielämänsä hieman myöhemmässä vaiheessa, ja vasta sitten, kun rinnalla on jo pidemmän aikaa tarponut sama ihminen. Ja kyllä, huomattavasti pidempään kuin 2 viikkoa..

Samaa toivon minäkin. Sekä tyttärieni että poikieni osalta.

Vierailija
64/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt 40-vuotias ja poikani on 23-vuotias.

Vierailija
65/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ei ollut valinnan varaa niin oli sitten mieluummin ilman.

Vierailija:

Vierailija
66/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotta saman ihanan miehen kanssa!! Kuulkaa lastenne suojelijat. Parempi näin kuin se, että mulla olisi ollut irtosuhteita vaikka se 10 vuotta, jonka jälkeen olisin etsinyt sitä oikeaa 5 vuotta. Lopulta 35-vuotiaana olisin rakastunut 23-vuotiaaseen neitsyt poikaan ja epätoivoisena huijannut poikaa ja tullut raskaaksi!! Nyt olisin koko suvun vihattu vanha kääkkä äitihylkiö.