Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani 23 v tyttöystävä 36 v on raskaana hänelle?!

Vierailija
20.02.2007 |

Tämä ei ole provo. Toistan: tämä ei siis ole provo. Olen niin perkeleellisen vihainen naiselle, ja mielestäni tämä kauhea viettelijätär saisi suksia kuuseen!

Ihanaa toki saada lapsenlapsi, mutta mielestäni nainen on syöjätär, joka varastaa poikani nuoruuden.

Mitä mieltä?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Asian vierestä, mutta sama asia sievisten kanssa. Susannaa haukutaan minkä kuroselta ehditään mutta jani se vaan mennä porskuttaa teininsä kanssa eikä sitä kukaan paheksu.

Vierailija
22/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sentään ovat suunnitelleet lasta 5kk seurustelun jälkeen, luulenpa että on joko käynyt vahinko, tai sitten " vahinko" . Oli miten oli, niin yritä ap sopeutua tilanteeseen, se on varmasti kaikille helpointa..

Itse en ylipäänsäkään katsoisi hyvällä, jos poikani seurustelisi lähes ikäiseni naisen kanssa -itse tuntisin itseni pedofiiliksi, jos hommaisin 20v nuoremman miehen. Joka tapauksessa voimia sulle ap, varmasti tilanne vaatii sulattelua, mutta yritä kunnioittaa poikasi valintaa ja ole tukena raskausaikana, ei varmasti ole helppoa pojallesikaan alkuun sopeutua ajatukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yritä tulla toimeen, voi olla että pidemmän päälle alat tulla toimeen tulevan lapsenlapsesi äidin kanssa = )

Vierailija
24/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ketään ei kiinnostaisi, kun olisi niin tavallista ja normaalia. Missä 1800-luvulla edelleen eletään?

Vierailija
25/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä syystä pidetään normaalimpana esim. pariskuntaa nainen 23v ja mies 36v, kuin toisin päin. Tunnen useita 23-vuotiaita miehiä, jotka ovat vielä ihan poikasia (tosin poikkeuksiakin on).

Vierailija
26/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Kirjakin sanoo naiselle että " Mieheen on sinun halusi oleva ja hän on sinua hallitseva." Kuinka surullista..

Vierailija
27/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kehitys ihan noin suoraviivaista ole. Tähän voisi vetäistä toisen puolen, miehet kuolevat keskimäärin paljon nuorempina kuin naiset.

Vierailija:

Ihan siitä syystä pidetään normaalimpana esim. pariskuntaa nainen 23v ja mies 36v, kuin toisin päin. Tunnen useita 23-vuotiaita miehiä, jotka ovat vielä ihan poikasia (tosin poikkeuksiakin on).

Vierailija
28/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan sekin, että aina naisia mollataan ja miehet saa tehdä mitä vaan.

Itse vaan odotan tällä hetkellä kovasti toivomaani lasta miehelle, jota sain suostutella tähän lapseen n. 2 vuotta niin sitä vasten tuntuu pahalta, että joku toinen tekee lapsen noin vaan neuvottelematta asiasta. Minun kokemukseni mukaan naiset siis useammin ja tuoreessa suhteessa nopeammin (myös ystävien, ei vain omassa suhteessa) haluavat lapsia kuin miehet.

Meillä koko tuon pari vuotta ehkäisy oli täysin minun vastuullani (pillerit) joten tietysti olisin voinut tehdä " vahingon" koska vaan, mutta sellainen on mielestäni väärin. Tuomitsen siis ap:n pojan tapauksen jos kyse tälläisestä " vahingosta" .

Vierailija
29/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 12 vuotta vanhempi lasten isää ja eihän se miehen äidille sopinut. Ei sen puoleen kukaan edellistä naisystävistäkään ei ollut sopiva. En usko että sopivaa on syntynytkään.

Meitä ei ikäeromme haitannut mitenkään. Väitän että äiti oli mustasukkainen ainoasta lapsestaan. Mies totesi ettei hän voi olla kenenkään kanssa ennen kuin äitinsä kuolee.

Suosittelen että hyväksyt tilanteen, ymmärrän harmistuksesi kun ihanne miniäsi oli toisenlainen. Kuitenkin on niin että poikasi valitsee elämänkumppaninsa et sinä. Jos haluat ikuisen särön suhteeseenne niin paheksut ja moitit niin naista kuin poikaasikin.

Vierailija
30/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mies on 23 ja nainen 36 niin mies onkin yhtäkkiä ikäistään lapsellisempi ja miehet kypsyy henkisesti hitaammin?? Koittakaa nyt herranen aika päättää!!

Vierailija
31/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkuun tai vaatisi aborttia.

Vierailija
32/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi vaan ap. tämä asia ei oikeesti kuulu sulle ja poikasi on täysi-ikäinen ja vastaa ITSE teoistaan.

Vierailija
33/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostusta kaksi vuotta, johan siinä vahvempikin karju taipuu.

Vierailija
34/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai iloinen yllätys molemmille paitsi anopille. En kyllä yhtään ihmettele jos poikansa ei ole tuollaiselle äidille juurikaan taustoja selitellyt.

Vierailija
35/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaisi ketään haukkumaan tai aikuista poikaani puolustamaan. Jos tietäisin että ovat onnellisia niin olisin minäkin.

Vierailija
36/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n 23v pojalla olisi 63v nainen. Mutta jos kirjoittajien keski- ikä on 20 niin....

Vierailija
37/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä sitten?

Vierailija
38/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtuu par' aikaa Helsingissä.

Vierailija
39/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias on vielä LAPSI, lainsäädännön silmissäkin. Eli olet sitä mieltä, että jos 23-vuotias ja 36-vuotias eivät saa seurustella, niin pitäisi sallia myös lapsiinsekaantuminen? Hrr, toivottavasti et ole äiti.....

36-vuotias on sitä 23-vuotiasta 13 vuotta vanhempi, eli kun tämä poika on syntynyt, on 36-vuotias jo kenties aloitellut ensimmäistä seurustelusuhdettaan. Minun mielipiteeni on, että asetelma on vähintäänkin omituinen (ja tuon 36-vuotiaan pitäisi kyllä tuntea vastuunsa aikuisempana), mutta toisaalta mistäs näitä tilanteita tarkemmin tuntee.

Vierailija
40/66 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelemään? Et siis toivo että poikasi olisi vastuullinen isä ja puoliso?