Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Erään puolueen kannattajat luottavat selvästi vähiten tieteeseen

Vierailija
13.11.2024 |

"Suomalaiset luottavat vankasti tieteeseen, mutta perussuomalaisten kannattajien keskuudessa luottamus on muita alhaisempaa, selviää Tiedebarometri 2024 -kyselystä.

Kyselyssä kysyttiin, kuinka paljon vastaajat luottavat yleisesti ottaen tieteeseen ja tutkimukseen.

Perussuomalaisten kannattajat erottuivat myös kysymyksessä, jossa kysyttiin tutkimusrahoista leikkaamisesta: 78 prosenttia perussuomalaisista oli valmis leikkaamaan tutkimusmenoista. Esimerkiksi kokoomuslaisilla osuus oli 46 prosenttia.

Perussuomalaisten kannattajista yli puolet oli sitä mieltä, että tutkimusvaroja pitää kohdentaa niistä saatavan taloudellisen hyödyn perusteella, kun esimerkiksi vasemmistoliiton kannattajista tätä mieltä oli vain kahdeksan prosenttia."

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassareissa luotetaan vähiten biologiaan. 

Vierailija
2/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit eilenkin tämän saman aloituksen että pääsit riitelemään ja mollaamaan. Tänää ei jaksa. Tiede on suurimmaksi osaksi korruptoitunutta poliittisesti johdettua skeidulia mikä ei uskalla itsekkään koskaan haastaa itseään. 

Eli tässä mä olen "persujen" puolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto mainittu, eli persulla meni ihon alle.

Vierailija
4/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistutkimuksen voisi lopettaa. Verovaroin tuettua äärifeminismiä joka päättää ensin minkälaiset tulokset haluaa nähdä ja valitsee sitten menetelmät joilla haluttuun tulokseen päästään.

Vierailija
5/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jytkytetään, elämäm koulu kunniaan!

Vierailija
6/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan ei tarkoita, että tieteeseen ei luoteta. Tuo tarkoittaa, että sukupuolen tutkimusta ja taidekasvatusta ei pidetä tieteenä. Niin kuin masturboinnin näyttämistä opiskelijoille.

Vierailija
7/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään yliopistosta valmistuneena enää luota tieteeseen, kun on saanut lukea Aalto-opiston taidelinjan käänteistä

Vierailija
8/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiede" sanasta on tullut keppihevonen jonka nimissä kaikki huuhaa tiede on tiedettä. Samoin on sana "koulutus". woke ja intersektionaalisen feminismin, sukupuolten moninaisuuden koulutus ja tutkiminen muuttuu korkeakulttuuriksi kun se päälle liimataan tieteen ja koulutuksen päälle. 

Vierailija
9/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Perussuomalaiset suhtautuvat kriittisesti mm. naistutkimukseen tai muihin paskatieteisiin? Äänestänkin jatkossa heitä.

Vierailija
10/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistutkimuksen voisi lopettaa. Verovaroin tuettua äärifeminismiä joka päättää ensin minkälaiset tulokset haluaa nähdä ja valitsee sitten menetelmät joilla haluttuun tulokseen päästään.

Ensin päätetään etukäteen, että naiset ovat yhä sorrettuja ja tutkimus perustetaan sen tuloksen ympärille. Presidentti, pääministeri, ministeri, yritysjohtajat, EU-komissaari: naisia kaikissa näissä tehtävissä. Missä se lasikatto nykyään on? 

Vierailija
11/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan vaan kivilasti Marsista.Koululaisille omat eväät kotoa.Terveyskeskukset kiinni......jne.Onpa niitä kiviä mukava tutkia ja kertoa että kyllä siellä Marsissa on ihan varmasti ehkä elämää.Tai sitten ihan miten vaan. 

Vierailija
12/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassareissa luotetaan vähiten biologiaan. 

Eikös biologia ole nykyään pahintakin wokea? Ihan tyhmät simpukat ja öhö öhö?

Vierailija
13/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon, että maailmankaikkeus on syntynyt tyhjästä, vaikken tiedä, kuinka tyhjästä voi mitään räjähtää, kun mitään räjähdettävää ei ole. 

Kyllä minä uskon, että evoluutioteoria on totta, vaikka mitään empiiristä evidenssiä ei ole lajien muuttumisesta toiseksi.

Kyllä minä uskon, että ihmisen luontainen ruoka eli punainen liha on pahasta, ja se tulee korvata eksoottisilla hedelmillä.

Kyllä minä uskon, koska olen tieteisuskovainen.

Vierailija
14/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tiede" sanasta on tullut keppihevonen jonka nimissä kaikki huuhaa tiede on tiedettä. Samoin on sana "koulutus". woke ja intersektionaalisen feminismin, sukupuolten moninaisuuden koulutus ja tutkiminen muuttuu korkeakulttuuriksi kun se päälle liimataan tieteen ja koulutuksen päälle. 

Kesäkurpitsa p***seessä on nykyään tiedettä?

Vierailija
15/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persupäivystys RAIVOSTUI 😆

Vierailija
16/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin päätetään etukäteen, että naiset ovat yhä sorrettuja ja tutkimus perustetaan sen tuloksen ympärille. Presidentti, pääministeri, ministeri, yritysjohtajat, EU-komissaari: naisia kaikissa näissä tehtävissä. Missä se lasikatto nykyään on? 

Typerintä tossa on se, että kaiken lasikatto etc. puheiden jälkeen kun kysytään miten nainen määritellään, niin ei tule vastausta.

Vierailija
17/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Riikka tänään rähjäisenä eduskunnassa. Juuri nyt puhuu Ylen leikkauksista.

Vierailija
18/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskon, että maailmankaikkeus on syntynyt tyhjästä, vaikken tiedä, kuinka tyhjästä voi mitään räjähtää, kun mitään räjähdettävää ei ole. 

Kyllä minä uskon, että evoluutioteoria on totta, vaikka mitään empiiristä evidenssiä ei ole lajien muuttumisesta toiseksi.

Kyllä minä uskon, että ihmisen luontainen ruoka eli punainen liha on pahasta, ja se tulee korvata eksoottisilla hedelmillä.

Tyhmä sinä olet.

Vierailija
19/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaako järkevä ihminen Lapin yliopiston performanssin? Itse lähinnä hymyillen vinosti.

Vierailija
20/151 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä sinä olet.

Ei tieteessä mitään totuutta ole. Tietoteoreettinen nihilismi on tosiasia. Tieteisuskovaiset ovat yksinkertaisia porukkaa.