Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti

Vierailija
13.11.2024 |

Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu. 

Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.

Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.

Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.

Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.

Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.

Mitä? Sieppi järkyttyi.

Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.

Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.

Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.

Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.

Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.

Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.

Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.

Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.

Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.

Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.

Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.

Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.

Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.

Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html

Kommentit (1407)

Vierailija
481/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta varmasti nykyinen miesystävänsä lähtee lätkimään, ottaa ylpeydelle miten muija elää vielä menneisyydessä, on ollut Roopen eritteiden siivoaja, nyt ihan julkisesti vielä huutelee sitä. Eikä suhdetta lopettanut Sara, vaan Roope. Haluaako miehensä enää Saraa, onhan hän ollut vapaaehtoisesti kuin joku kynnysmatto. Paljastuskirjat on vastenmielisiä ja varmasti miesystävällä tunne kuinka on sotkenut kätensä p*skaan. 

Hei Roope!

Tai sitten tuo ei ole Roope vaan joku muu joka pelkää. Pelkää että omat tekemiset tulevat aikanaan julkisuuteen niiden naisten toimesta joita kohtaan on sikaillut. 😉

Tai se on yksi Roopen vakiopanoista.

Vierailija
482/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara maalittaa kovin tunnettavasti Roopea 

Sara auttoi vain Roopea, kirjoittamalla hänen puolestaan osaa elämänkertaa hänelle. Roope kun ei olisi ehkä itse muistanut kaikkea kovin tarkkaan. 

Miksi ihmisillä ei tosin olisi oikeutta tietää millainen Roope oikeasti on? Vaikka sitten jonkun toisen kertomana? Onhan näitä kirjoja kirjoitettu julkkiksista tai kuninkaallisista jo vuosikymmeniä. Jostain Dianastakin on ainakin useampi tehty. 

Rehellisesti sanottuna olen pettynyt Seiskaan. Heidän olisi kyllä luullut tietävän ja raportoineen enemmän. Mikä juorulehti tuollainen on, joka missannut kaiken tämän?

Kukaan ei sanoisi mitään, jos kirja olisi täynnä ylistystä hänestä. Mutta nyt kun todellisuus ei olekaan nättiä,  niin se pitäisi sensuroida? 

Roope on Seiskan suojelussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta varmasti nykyinen miesystävänsä lähtee lätkimään, ottaa ylpeydelle miten muija elää vielä menneisyydessä, on ollut Roopen eritteiden siivoaja, nyt ihan julkisesti vielä huutelee sitä. Eikä suhdetta lopettanut Sara, vaan Roope. Haluaako miehensä enää Saraa, onhan hän ollut vapaaehtoisesti kuin joku kynnysmatto. Paljastuskirjat on vastenmielisiä ja varmasti miesystävällä tunne kuinka on sotkenut kätensä p*skaan. 

Hei Roope!

Tai sitten tuo ei ole Roope vaan joku muu joka pelkää. Pelkää että omat tekemiset tulevat aikanaan julkisuuteen niiden naisten toimesta joita kohtaan on sikaillut. 😉

Yllätys! Ihan nainen olen, mutta keskivertoa enemmän sitten tunnen miesten luonnetta. Erityisesti urheilijat, kuten P. Soirikin ovat melko vapaasieluisia ihmisiä, eivätkä pidä turhasta viemäreiden kaivelusta, eivät naisystältään, eivätkä niiltä joita pitävät kavereinaan. Näin oletan. Miehillä on ylpeys vaikka sitten olisi miten empaattinen ja rakastunutkin, ei ole mukavaa lukea naisystävän vilkkaasta ja repivästä menneisyydestä, erityisesti kun siinä tehdään ikäviä paljastuksia. Yleensä miehet eivät nauti julkijuoruilusta. Tämä on minun mielipide ja kukin saa olla mitä mieltä sitten onkin. Roope voisi kuitenkin lopettaa sen äitinsä huonolla esimerkillä ratsastamisen, ihan tekee samat virheet.

Vierailija
484/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen että miksi Sara halusi kertoa kirjassaan että ei hän vongannut Granlundia.

Granlundia ei varmaan vähempää voisi kiinnostaa kuka vonkaa ja ketä.

Sit toinen juttu mikä silmään oli se että löi oven nyrkillä hajalle. Luulisi että hävettäisi kertoa tuollaista. 

Mulle tulee Sarasta sellainen olo että kaikki pyörii oman navan ympärillä. Kaikki jotka eivät pyöri hänen napansa ympärillä saavat kuulla siitä. Granlund ja Alisakin.

Ok. Se on totta että Roope petti ja hänellä oli alkoholiongelma mutta kyllä se Sarakin aikamoinen prinsessa on. 

Oma elämän kerrassa kerrotaan omat jutut ja omasta näkökulmasta. Se on niinkuin vähän tarkoituskin, että kirja pyörii sen oman itsensä ympärillä.

Me jokainen olemme oman elämämme keskipiste tai ainakin pitäisi olla. Jos koet olevasi sivuosanesittäjä omassa elämänkerrassasi, jotain on pielessä. Tosin ketju on täynnä näitä, jotka kuvittelevat ja uskovat tietävänsä mitä muiden pitäisi tehdä ja miten elää ja tekevät sitten itse itsestään sen muiden elämän keskipisteen ja sitten selittämällä mitä muut saa ja ei saa tehdä. 

Vierailija
485/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei pääse karvoistaan. En ymmärrä, miten  Valpurikin lankesi Roopeen. 

Vierailija
486/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen että miksi Sara halusi kertoa kirjassaan että ei hän vongannut Granlundia.

Sit toinen juttu mikä silmään oli se että löi oven nyrkillä hajalle. Luulisi että hävettäisi kertoa tuollaista. 

Mulle tulee Sarasta sellainen olo että kaikki pyörii oman navan ympärillä. Kaikki jotka eivät pyöri hänen napansa ympärillä saavat kuulla siitä. Granlund ja Alisakin.

Ok. Se on totta että Roope petti ja hänellä oli alkoholiongelma mutta kyllä se Sarakin aikamoinen prinsessa on. 

Oma elämän kerrassa kerrotaan omat jutut ja omasta näkökulmasta. Se on niinkuin vähän tarkoituskin, että kirja pyörii sen oman itsensä ympärillä.

Me jokainen olemme oman elämämme keskip

Niin siis 30 vuotiaan elämänkerrassa jossa kerrotaan että lätkänpelaaja lähti karkuun baarissa, siskolle ei ole puhunut kolmeen vuoteen ja ex miesystävä ryyppäsi ja petti.

Vierailija
487/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on yhteinen asuntovelkakin. Ei lähde "Valpuri" ihan heti karkuun. Tulipa melkoiseen saumaan tämä paljastuskirja. 

Vierailija
488/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope osaa lepertelyn. Varmaan myös helpompi tykätä raittiista ja ah niin valaistuneesta nöyrästi Roopesta. Alkuhuumahan tuossa on vielä päällä. Katsotaan montako vuotta kestää. Kumpikaan ei ole tunnettu pitkistä parisuhteista.

Vierailija
489/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kiva suhde ollu. Mies pettää, nainen mätkii. Toivottavasti julkinen riepottelu parantaa heidät. 

Vierailija
490/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten toiseen ketjuun; eikö Roope ole myös kertonut häneltä löytyneen adhd ja nyt on lääkitys siihen, joka tasoittaa käyttäytymistä?

Vierailija
491/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.

SIIS MITÄ H E L V E T T I Ä? Onko tuo jätkä ihan sekaisin??

Tämä minustakin kaikista sairainta, vaikka etovaa on myös jatkuva pettäminen ja juopottelu. 

Mutta että pilkkaat ja halveksut omaa puolisoasi kavereillesi, ja jos oikein ymmärsin niin lähetät loukkaavan vihaviestin nimettömänä somessa tyttökaverillesi, on niin next level kipeää touhua, että ei voi käsittää miten hirviö joku voi olla. 

Vierailija
492/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Roope!

Yllätys! Ihan nainen olen, mutta keskivertoa enemmän sitten tunnen miesten luonnetta. Erityisesti urheilijat, ku

Niin, miten sinä tiedät tuntevasi keskivertoa enemmän miesten luonteesta ja varsinkin asennetta tätä asiaa kohtaan?

Jos yhdessä joukkueessa on 20 henkilöä, niin sinä et voi mitenkään päätellä jonkun yksilön ajattelua. Voi laskea todennäköisyyksiä, ehkä testosteronin vaikutuksia tms. Mutta sinulla ei ole mitään mahdollisuutta määritellä yksittäisiä ihmisiä, joita et tunne. Voisin sanoa sinulle, että ota jokaisesta miesten urheilujoulkueesta numero 17 tai siitä lähin ja kerro heidän arvonsa ja ajattelu ja se olisi ihan arpomista mitä heistä keksisit sanoa. Tämä koskee myös Saran poikaystävää. Sinä et tiedä hänen ajatuksiaan. Hän saattaa olla keskiverto, kuten myös sen alla tai sen yli asenteiltaan. 

Kun puhumme määrätystä ihmisestä tuollaiset kokemus päätelmät eivät päde. Ellet ole oikeasti puhunut tämän henkilön kanssa, et tiedä. 

Vierailija
493/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roope osaa lepertelyn. Varmaan myös helpompi tykätä raittiista ja ah niin valaistuneesta nöyrästi Roopesta. Alkuhuumahan tuossa on vielä päällä. Katsotaan montako vuotta kestää. Kumpikaan ei ole tunnettu pitkistä parisuhteista.

Roope on myös sitkeä ja manipuloi itsensä tv-ohjelmiin.

Vierailija
494/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sen salmisen tietää

Vierailija
495/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee yhteen luultavasti hyvännäköisen pelimiehen kaa ---> Ylläty kun se käyttäytyy kun pelimies.

Että näin naisten logiikkaa :D

Vierailija
496/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIIS MITÄ H E L V E T T I Ä? Onko tuo jätkä ihan sekaisin??

Tämä minustakin kaikista sairainta, vaikka etovaa on myös jatkuva pettäminen ja juopottelu. 

Mutta että pilkkaat ja halveksut omaa puolisoasi kavereillesi, ja jos oikein ymmärsin niin lähetät loukkaavan vihaviestin nimettömänä somessa tyttökaverillesi, on niin next level kipeää touhua, että ei voi käsittää miten hirviö joku voi olla. 

Roope haukkui tyttöystäväänsä somessa että muille naisille sekä juorusi tyttöystävän asioita muille.  Maksoiko Seiska Roopelle juoruista?

Vierailija
497/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vivian Valpuri on niin naiivi kun valitsee seksuaalirikollisen, sarjapettäjän, ja alkoholistin kumppaniksi. Hänellä vielä pieni tytär tai tällaisen miehen tuo elämään 

Vierailija
498/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole läheskään noin meheviä juoruja kerrottavaksi itsestään. Se on todella harva, jolla nyt on oikeasti mitään tärkeää kerrovaksi itsestään, mutta kivahan se on lukea miten muiden elämä on mennyt.

Minua ei kiinnosta odottaa 45 vuotta, että Sara kirjoittaa elämästään. Päinvastoin parempi tietää nyt kun hän on vielä pinnalla mitä kaikkea on tapahtunut. 

Vierailija
499/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset viitsii katsella tuollaista sikaa vuosikaudet?

Naiset. Kaikki naiset. Kaikki naiset tuon elämäkerrankin kirjoittivat.

Niin, kyllä oli savotta osallistua kirjoittamiseen tässä perhearhen keskellä! Naapurikin sanoi että kyllä ei oikein ehdi.

Vierailija
500/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma elämän kerrassa kerrotaan omat jutut ja omasta näkökulmasta. Se on niinkuin vähän tarkoituskin

Olen itse kohdannut sen verran väkivaltaa ja oikeasti traumaattista asioita että noi Saran jutut ei mitenkään hetkauta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme