Joka neljäs mies uskoo naisen ansaitsevan väkivallan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-joka-neljas-alle-35-vuotia…
Ainahan naisia on kuritettu fyysisesti.
Kommentit (712)
Miehiä vihaavat naiset ansaitsevat paskansa.
No välttäisin kyllä naisen satuttamista, mutta jos joku nainen yrittää vaikka jollain aseella minua lyödä, käytän tietenkin väkivaltaan tämän taltuttamiseksi. Joten totta kai on tilanteita, missä naisiin saa kohdistaa väkivaltaa.
Hedelmällisempää olisi tutkia, miksi kyseiset miehet kokee väkivallan oikeutettuna. Mikä on se ärsyke joka saa turvautumaan väkivaltaan. Miksi tilanteet ei voi ratketa muulla tavoin? Mätkiihän kuumakallet myös toisia miehiäkin ja ainakin silloin syy on mätkijän päässä.
Ja naisista varmasti 100 & ajattelee miesten ansaitsevan sen.
Jos nainen olisi yleensä ottaen fyysisesti vahvempi, ei ole syytä epäillä ettei lapa heiluisi toisinkin päin.
Niin ja mitkä olisivat naisten omat lukemat toisiaan ja etenkin miehiä kohtaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Somekulttuurin aikaansaannos nuorilla.
Istutaan tuntitolkulla tiktokeissa, instoissa ym ja imetään ensin valheisiin ja värikynään perustuvia kuvitelmia siitä mitä aikuisuus on. Sitten kun epärealistiset haaveet eivät toteudu masennutaan ja aikansa itkeskelyn jälkeen radikalisoidutaan.
Väitteeni todenperäisyys on helppo tarkastaa vertailemalla kehitystrendiä ja älypuhelimien määrän kasvua n. vuodesta 2012 alkaen.
Niin, kyllähän sen ymmärtää, että puoliso ja työpaikka ovat täydellisen epärealistisia haaveita.
Ja kolme neljästä ei usko. Olen yksi heistä. Uskon jopa, ettei kukaan ansaitse väkivaltaa. Tämä on mielipiteeni, mutta voin olla väärässäkin.
Tuollaisilla kysymyksenasetteluilla vastaus on kyllä, enpä muista yhtä typerää hysteriaa kuin tämä. Se, että naisella on vagina ei tarkoita sitä, että mies ei voi puolustaa itseään. Tiedän, tämä tulee toki järkytyksenä monille naisille, myös miehillä on oikeus puolustaa itseään ja omaa koskemattomuutta naisten väkivallalta.
Seuraavan kerran kun teette taas yhtä typerän feministisen kyselyn, tulette saamaan samat vastaukset. Olisi kuitenkin sen hysteerisen vouhottamisen sijaan hyvä ymmärtää mitä kysytään ja kuinka oikea maailma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ja kolme neljästä ei usko. Olen yksi heistä. Uskon jopa, ettei kukaan ansaitse väkivaltaa. Tämä on mielipiteeni, mutta voin olla väärässäkin.
Sanotaan että sinulla on lapsi, ja näet pedarin hyväksikäyttämässä tätä. Et reagoisi väkivallalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että sinulla on lapsi, ja näet pedarin hyväksikäyttämässä tätä. Et reagoisi väkivallalla?
Vankila opettaa...
Tanska johtaa tilastoa, pohjois-Irlanti turvallisin maa.