Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka neljäs mies uskoo naisen ansaitsevan väkivallan

Vierailija
12.11.2024 |

Kommentit (712)

Vierailija
541/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa kysyttiin, onko miehet nähneet naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Jarva on, useammin naisten on nähty olevan väkivaltaisia. Tekisikin mieli tehdä jatkokysymys, että onko kukaan mies oikeasti edes vastannut tuohon  femceltutkimukseen, vai onko hutkija vastaillut itse omiin kysymyksiinsä täyttääkseen hutkimuksen tilaajan ja maksajan ideologiset miesvihatoiveet.

Vierailija
542/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lukioikäiset pojat osasivat heti luetella ne somevaikuttajat, jotka kannustavat naisvihaan. Eikö somessa tosiaan ole mitään lakeja noudatettava. Tuohan on yllytystä kansanryhmää vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi tosiaan miettiä miksi ja miten jotkut naiset aina onnistuu löytämään hakkaavan miehen. Mun serkulla on hakkaava mies nro 5 menossa. Vaikka olen ihan hirveä sanon tän silti. Tiina kyl hakemalla hakee selkäsaunaa.

Vierailija
544/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tekee valintoja. Valinnat tekevät ihmisen todellisuuden. Kuka vaan voi joutua kerran hakatuksi. Toinen kerta on omien valintojen seuraus.

Vierailija
545/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava totuus, mutta noin 1/8 on niin pihalla etteivät ojennu ilman pientä tölväsyä.

Menkää naiset ruotuun niin ei tarvitse valittaa...

Vierailija
546/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa tutkimuksessa tuli myös ilmi, että 90% miehistä on sitä mieltä, että naisiin kohdistuva väkivalta on aina väärin. Mutta se ei kiinnosta ketään.

Niin, väkivalta on väärin, mutta pahus kun on pakko, kun nainen itse on sen ansainnut. Vai? 

Joskus onkin. Ei se mikään ennenkuulumaton tilanne ole, että nainen käy päälle. Sitä sitten selvitellessä voi tulla mustelmia, ei tämän pitäisi olla kenellekään mikään yllätys. 

-eri

Vierailija
547/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriudutaan taas kaikki. Joukolla. Ne sano noin ja me ollaan taas ihan rikki.

Vierailija
548/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä osapuoli on valitettavasti noin 95 pinnaa se kauniinpi puoli kun päässä vähän humisee...

Kannattaisi aina ottaa ensin selvää MIKSI

Vierailija
549/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi tosiaan miettiä miksi ja miten jotkut naiset aina onnistuu löytämään hakkaavan miehen. Mun serkulla on hakkaava mies nro 5 menossa. Vaikka olen ihan hirveä sanon tän silti. Tiina kyl hakemalla hakee selkäsaunaa.

Kannattaa tutustua psykologiaan. Jos oma isä on väkivaltainen niin nainen alitajuisesti hakeutuu väkivaltaisiin suhteisiin. Kierre pitäisi saada poikki ja terapiaan sekä hakkaaja että hakattava.

Väkivallasta vastuussa on tekijä

Vierailija
550/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tekee valintoja. Valinnat tekevät ihmisen todellisuuden. Kuka vaan voi joutua kerran hakatuksi. Toinen kerta on omien valintojen seuraus.

Toista kertaa?

Tiedätkö että maailmassa on ihmisiä jotka, ovat suunnitelleet väkivallan. He ovat luonnehäiriöisiä ja pahoja ihmisiä. 

Vierailija
551/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua psykologiaan. Jos oma isä on väkivaltainen niin nainen alitajuisesti hakeutuu väkivaltaisiin suhteisiin. Kierre pitäisi saada poikki ja terapiaan sekä hakkaaja että hakattava.

Ei todellakaan ollut väkivaltainen vaan erittäin lempeä ja kiltti. Ei juonut edes elämänsä aikana kertaakaan kännejä.

Asuin heillä kesät.

Vierailija
552/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmsi ollut jonkinlainen johdatteleva kysymys ja haluttiin saada tällaisia tuloksia kyselyssä

Samalla olisivat voineet kysyä, onko mies ansainnut väkivallan käytöksellään ja sama porukka olisi vastannut kyllä.

Vierailija
553/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhriudutaan taas kaikki. Joukolla. Ne sano noin ja me ollaan taas ihan rikki.

Sulla taitaa olla luetun ymmärtämisessä haasteita. 

Vierailija
554/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarma nainen, lopeta vaatimukset, vähättelyt ja vattuilut miehelle! Kunnioita miestä!

Miehen pitää ansaita kunnioitus. Turha kunnioittaa miestä joka alistaa eikä kunnioita naista

Vierailija
555/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos akka ei opi niin pätkäsen aina halolla ja syystä!

Typerä keskustelu, koska naisilta puuttuu loogisuus asioista ja tekevät riidan AINA

Vierailija
556/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni ois vastannu kyllä että voiko mies olla ansainnu väkivaltaa käytöksellään

Vierailija
557/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni ois vastannu kyllä että voiko mies olla ansainnu väkivaltaa käytöksellään

Varmaan aika moni. 

Vierailija
558/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo ole vaan nuorten juttu jaan muissakin ikäluokissa on oma joukkonsa, joka ajattelee näin. Myös vanhemmissa miehissä. Toisaalta suunta näyttää huonolta, kun katsoo esim taulukkoa ylen jutusta aiheeseen liittyen. 

https://yle.fi/a/74-20123927

Vierailija
559/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ollut väkivaltainen vaan erittäin lempeä ja kiltti. Ei juonut edes elämänsä aikana kertaakaan kännejä.

Asuin heillä kesät.

Mistä tiedät mitä mies teki silloin kun et asunut siellä? Ja moni on väkivaltainen ihan selvinpäin, jos on luonnehäiriöinen

Vierailija
560/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi useimpien ymmärtävän, että tuo aiheen kysely on aseteltu kohderyhmälle huonosti. Joko tarkoituksenhakuisesti tai sitten ihan puhtaasti ymmärtämättä keskimääräistä suomalaista miesnäkökulmaa (ja älyä asiayhteyksille).

Varmasti seassa on kuvatun laisia yksilöitä, mutta osuus on paljon pienempi.