Kolmio kuudelle Päivi on raskaana ja salailee sitä!
Siis maksullisella puolella Päivi on julkistanut raskautensa. Mutta salaa sen (ilmeisesti huonoa julkisuutta peläten) normi seuraajilta. Päivi on miettinyt, että kertoo vasta vauvan synnyttyä asiasta.
Ja kyseinen nainen on yh, jonka luona ex leikittää viikonloppuisin lapsia ja joka saa kaikki tuet... Menkääpä katsomaan ylil*udalle päivin lankoja, löytyy mm kuvat raskausvatsasta.
Tänne ei pysty ylil*audan sivuille laittamaan linkkiä. Pitkäperjantaina on laskettu aika, eli aika pitkään meinaa salailla asiaa.
Kommentit (461)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti "Kolmio kuudelle" on hieman suuntaa-antava nimitys, kun ei ole kolmiota tai kuusikin on vähän sinne päin?
Harvoin suositun somen nimeä viitsii vaihtaa, vaikka elämäntilanne muuttuukin. Seuraan instassa tiliä 34kvadrat, joka alkoi nuoren naisen city-yksiöstä ja on nyt kahden lapsen äidin elämää isossa esikaupunki-omakotitalossa.
Vähän iloisempi tarina, kun esikoinen syntyi kolmioon ja nuorempi sitten sinne omakotitaloon.
Löysin kanavan muutama vuosi sitten, kun se oli aika uusi vielä. Täytyy sanoa että inspiroiduin ihan suunnattomasti niistä arkiruokavinkeistä, budjetoinnista ym. Jossain vaiheessa sisältö alkoi muuttumaan huonoon suuntaan, kun tili alkoi kasvaa, olin jossain VIP-kolmiokuudelle-chatryhmässä, johon ei muut voinut kirjoittaa kuin Päivi itse. Sinne hän postasi kauheat määrät mainoksia omasta verkkokurssistaan, alekoodeja ja screenshotteja ulkomaantuloista. No mua alkoi tympimään koko juttuja ja laitoinkin hänelle viestiä että se ns. VIP-ryhmä tuntuu enemmän hänen oman tilinsä markkinointipaikalta, kuin ryhmältä jossa saisi jotain extrainfoa hänen tilinsä lisäksi.
Ja siis sitten alkoi tulla yhteistyönä parvekerempat ja vaikka mitä muuta materiaa, vaikka hän olikin profiloitunut minimalistiksi. Kaikesta aina arvontoja ja alekoodeja, ostakaa ostakaa ostakaa. Sitten lopetinkin seuraamisen, harvakseltaan käyn tilillään katsomassa onko tullut jotain kiinnostavia ruokaostostenesittelyvideoita tai muita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime joulun lahjakorttisotku sai itseni luopumaan seuraamisesta..ensin osti muka kortteja ja lahjoitti vähävaraisille, kukaan ei tiedä lahjottiko ja sitten ilmestyi itselleen K:n lahjakortti 500e mistä jakoi viivakoodinkin näkyviin..tuolla lahjakortilla piti syödä alkuvuosi, mutta kuitenkin ruokaa ostettiin muista kaupoista yms
Yli_laudalla epäiltiin, että viivakoodin olisi joku pöllinyt, kun päivi jakoi sen kymmenille tuhansille. Kuulemma niin voi tehdä ja selittäisi, miksei Päivi koskaan kertonut/eritellyt mitä osti kortilla. Jos noin kävi, voin vain sanoa, että karma iski.
Mä en oikein tiedä uskoisinko siihen, että joku olisi sen ehtinyt käyttämään. Luulen, että jotain ostettiin budjetista ohi mitä ei vaan haluttu mainita.
Päivillä on ennenkin mennyt rahaa budjettien ohi h
Mä kokeilin sitä koodia tyyliin samana päivänä kun päivi julkaisi sen eikä enää toiminut. Joten joko joku muu ehti käyttää sen tai sitten päivi kävi käyttämässä sen niin nopeasti (epäilen)
Nyt mainostaa jotain pyramidihuijaus sijoitus sivua. Lendermarket.
Vierailija kirjoitti:
Löysin kanavan muutama vuosi sitten, kun se oli aika uusi vielä. Täytyy sanoa että inspiroiduin ihan suunnattomasti niistä arkiruokavinkeistä, budjetoinnista ym. Jossain vaiheessa sisältö alkoi muuttumaan huonoon suuntaan, kun tili alkoi kasvaa, olin jossain VIP-kolmiokuudelle-chatryhmässä, johon ei muut voinut kirjoittaa kuin Päivi itse. Sinne hän postasi kauheat määrät mainoksia omasta verkkokurssistaan, alekoodeja ja screenshotteja ulkomaantuloista. No mua alkoi tympimään koko juttuja ja laitoinkin hänelle viestiä että se ns. VIP-ryhmä tuntuu enemmän hänen oman tilinsä markkinointipaikalta, kuin ryhmältä jossa saisi jotain extrainfoa hänen tilinsä lisäksi.
Ja siis sitten alkoi tulla yhteistyönä parvekerempat ja vaikka mitä muuta materiaa, vaikka hän olikin profiloitunut minimalistiksi. Kaikesta aina arvontoja ja alekoodeja, ostakaa ostakaa ostakaa. Sitten lopetinkin seuraamisen, harvakseltaan käyn tilillään katsomassa onko tullut jota
Joo tuollainen jatkuva tuputus, ostakaa sitä ostakaa tätä, on todella ärsyttävää oli kyseessä sitten vakuutus, anyfin tai vaikka paistinpannu. Ikävää että Päivin tili on mennyt tuollaiseksi, on oikeasti nykyään mainoskanava pahimmasta päästä.
Vaikkei asia mulle kuulu niin kuka tän lapsen isä on?
Tai että jos isä ei ole edellisten lasten isä niin mistä se on sieltä maalta repinyt uuden hepun mukaan tohon soppaan? Tai ehkäpä sieltä just löytyy.
Mutta jos isä on tää sama niin miten ja miksi kukaan ryhtyy tälläiseen? Tyyppihän ilmeisesti muutto pois ihan yllättäen eikä alkuun maksanut elatusta jne. Tietääkö joku miksi ne alunperin erosi?
No nyt on julkistanut raskauden julkisella tilillä!!
Vierailija kirjoitti:
Tai että jos isä ei ole edellisten lasten isä niin mistä se on sieltä maalta repinyt uuden hepun mukaan tohon soppaan? Tai ehkäpä sieltä just löytyy.
Mutta jos isä on tää sama niin miten ja miksi kukaan ryhtyy tälläiseen? Tyyppihän ilmeisesti muutto pois ihan yllättäen eikä alkuun maksanut elatusta jne. Tietääkö joku miksi ne alunperin erosi?
Juhannuksen tapahtumat vei heidät erilleen, vaikka yh-tukihakemukset oli laitettu sisälle jo juhannusviikon torstaina matkalla mökille. Menisi itselläkin järki jos joutuisin asumaan kolmiossa 4 lapsen ja äidin kanssa, ja nukkumaan yöni 5 henkilön makuuhuoneessa, nuorin lapsi oli alle 1v ja kaksi muuta pienempää 2,5v ja 3,5v. Mitään omaa rauhaa ei ole, missä parisuhdetta voi pitää yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvauutiseenkin saatiin leivottua maksullisen sivun mainos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvauutiseenkin saatiin leivottua hänen maksullisen tilinsä mainos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime joulun lahjakorttisotku sai itseni luopumaan seuraamisesta..ensin osti muka kortteja ja lahjoitti vähävaraisille, kukaan ei tiedä lahjottiko ja sitten ilmestyi itselleen K:n lahjakortti 500e mistä jakoi viivakoodinkin näkyviin..tuolla lahjakortilla piti syödä alkuvuosi, mutta kuitenkin ruokaa ostettiin muista kaupoista yms
Yli_laudalla epäiltiin, että viivakoodin olisi joku pöllinyt, kun päivi jakoi sen kymmenille tuhansille. Kuulemma niin voi tehdä ja selittäisi, miksei Päivi koskaan kertonut/eritellyt mitä osti kortilla. Jos noin kävi, voin vain sanoa, että karma iski.
Mä en oikein tiedä uskoisinko siihen, että joku olisi sen ehtinyt käyttämään. Luulen, että jotain ostettiin budjetista ohi mitä ei vaan haluttu mainita.
Päivillä on ennenkin mennyt rahaa budjettien ohi h
Ne sen budjetit on aina vähän erikoisia, joskus huomioidaan jotain tuloja mutta jotain ei, jotkut menot lasketaan perusteella x mutta seuraavassa kuussa taas ei. Tekeekö sitten tarkoituksella noin sekavaksi kun ei taida ihan kaikkea niihin tosiaan kirjata.
Nytkö sitten käy taas Lidlissäkin? En seuraa tiliä enää, mutta muistan että joskus selitteli ettei halua käydä Lidlissä koska asiakkaat tunnistaa hänet. Kuulosti tosi erikoiselta syyltä, eikä tuota sen enempää muistaakseni avannut että mitä se haittaa jos tunnistavat. Mietin että oliko joku muu syy miksei halunnut käydä työpaikallaan kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi
Ellei sitten sekin itse video oltu tehty jo aiemmin (kuten yleensä on) ja Päivi oli jo itse käyny sillä ostamassa jotain tyyliin lahjoja tai käyttötavarajuttuja ja sitten vasta sen videon julkasi instassaan eli kortti oli siihen mennessä käytetty 🤔
En tiä. Tää on niin sekava nainen sekavalla sisällöllä
Katsoin myös street viewilla Päivin talon sijainnin. Yllätyin sen olevan kahden ison tien risteyksessä, asuinrakennukset melkein kiinni tiessä ja piha avoin, vailla yksityisyyttä (mm pihasauna heti ensimmäisenä kun pihaan ajaa .
kuitenkin sijainnin puolesta ihan mukava, ettei kaupoille ja keskustaan ole kovinkaan pitkä matka. nyt vaan tarkkana ettei yksikään lapsista lähde hetkeksikään yksin rantaan
Vierailija kirjoitti:
Nytkö sitten käy taas Lidlissäkin? En seuraa tiliä enää, mutta muistan että joskus selitteli ettei halua käydä Lidlissä koska asiakkaat tunnistaa hänet. Kuulosti tosi erikoiselta syyltä, eikä tuota sen enempää muistaakseni avannut että mitä se haittaa jos tunnistavat. Mietin että oliko joku muu syy miksei halunnut käydä työpaikallaan kaupassa.
Ei käy enää Lidlissä kun koko paikkakunnalla ei sellaista ole eikä ole muitakaan kauppoja kuin S-market. Viime talvena ravasi Lidlissä kuponkitarjousten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin koskaan erosivat. Tajusivat vaan, että rahaa tulee tukien muodossa paljon enemmän erillään asuessa. Päivihän sai alkuun myös asumistukea noin 500€/kk ja tähän päälle yh-korotukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan meitä (veron-) maksajia kiinnostaa.
Veroprosentin on oltava vähintään 44, että maksaa veroja enemmän kuin kuluttaa niitä. Sinullako on?
Tarkennatko vähän mitä tarkoitat tuolla 44% prossalla.
"Kansantaloustieteen emeritusprofessori Vesa Kanniainen vastasi tänään erikoislääkäri Ari Kemppaisen esittämiin laskelmiin siitä, kuinka Suomelle olisi ollut lottovoitto, mikäli hän olisi muuttanut tänne vasta 25-vuotiaana.
Kanniaisen mukaan Kemppaisen laskelmista unohtuu monta julkisen talouden menokohdetta. Hän itse esittää asian kokonaisveroasteen avulla. Kokonaisveroaste tarkoittaa kaikkien maksettujen verojen suhdetta bruttokansantuotteeseen.
Suomess
Ymmärthän, että kyseessä on laskennallinen arvo suhteutettuna väestöön. On myös ihmisiä jotka kuluttavat aikuisikänsä todella olemattomasti julkisin varoin ylläpidettyjä palveluja kuten terveydenhuoltoa, päivähoitoa jne. Kannisen mainitsema arvo tarkoittaa sitä, että julkinentalous tarvitsee tietyn määrän veroeuroja pyöriäkseen ja nii kerätään kollektiivisesti. Osa kuluttaa sitten enemmän kuin toiset. Kyseessä on pelkästään laskelma ei raaka totuus kenenkään kohdalla.
No huh mitä skeidaa täällä kirjoitetaan tyypistä, jota kukaan ei edes oikeasti tunne! Mun mielestä ihana asia että hän saa vauvan. Olen onnellinen hänen puolesta. Ettekö te muutkin voisi olla?
Päivi pitää lapsistaan hyvin huolta ja pärjää muutenkin , eli onko tämä ilkeä kirjoittelu täällä jotain kateutta, kun itse ei saa mitään aikaiseksi?
Tehkää te muutkin lisää lapsia, niitä tämä maa kaipaa!
Ylipäätään päivin on hieman ristiriitaista mainostaa mitään, kun tilin alku on budjetoinnissa ja rahan säästössä. Sitten kuitenkin seuraajien pitäisi ostaa kaikkea turhaa kasvattaakseen päivin varallisuutta.
Vähän kyllä alkaa haiskahtaa. Lopetin seuraamisen.
Juu ja paljon tulee yhteistyönä tavaraa, mitä ei koskaan enää näykään, eiköhän ne ole siis mennyt myyntiin vähin äänin, kun muutenkin myy aktiivisesti tavaraa.