Kolmio kuudelle Päivi on raskaana ja salailee sitä!
Siis maksullisella puolella Päivi on julkistanut raskautensa. Mutta salaa sen (ilmeisesti huonoa julkisuutta peläten) normi seuraajilta. Päivi on miettinyt, että kertoo vasta vauvan synnyttyä asiasta.
Ja kyseinen nainen on yh, jonka luona ex leikittää viikonloppuisin lapsia ja joka saa kaikki tuet... Menkääpä katsomaan ylil*udalle päivin lankoja, löytyy mm kuvat raskausvatsasta.
Tänne ei pysty ylil*audan sivuille laittamaan linkkiä. Pitkäperjantaina on laskettu aika, eli aika pitkään meinaa salailla asiaa.
Kommentit (461)
Olipa ikävä kommentti. Hanki elämä ja elä sitä. En ymmärrä miksi jaksetaan nähdä vaivaa toisen henkilökohtaisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä alkaa haiskahtaa. Lopetin seuraamisen.
Niin tein minäkin. Aluksi sain paljon inspiraatiota, mutta nyt tili on muuttunut mainoskanavaksi ja tulee jotenkin inhottava tunne kaikesta.
Tulevan vauvan rahoilla makselee velkoja. Kahteen teiniin menee rahaa, mutta 3 pienempää ja tuleva vauva kulkee budjetilla 0euroa. Lapsilisät yyhoo korotuksella, elarit, äitiys/vanhempaa rahat kaikki lainojen maksuun.
Lasten isä on viikonloput heidän luonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tein minäkin. Aluksi sain paljon inspiraatiota, mutta nyt tili on muuttunut mainoskanavaksi ja tulee jotenkin inhottava tunne kaikesta.
Tulevan vauvan rahoilla makselee velkoja. Kahteen teiniin menee rahaa, mutta 3 pienempää ja tuleva vauva kulkee budjetilla 0euroa. Lapsilisät yyhoo korotuksella, elarit, äitiys/vanhempaa rahat kaikki lainojen maksuun.
Lasten isä on viikonloput heidän luonaan.
*yhteen teiniin
Heillä on exän kanssa sopimus, että Päivi maksaa toisen teinin kulut ja exä toisen. Syntymäpäivä/joululahjat ostetaan, lisäksi bussiliput puoliksi ja satunnaisesti ruokakuluja vierailujen aikana.
Vierailija kirjoitti:
No huh mitä skeidaa täällä kirjoitetaan tyypistä, jota kukaan ei edes oikeasti tunne! Mun mielestä ihana asia että hän saa vauvan. Olen onnellinen hänen puolesta. Ettekö te muutkin voisi olla?
Päivi pitää lapsistaan hyvin huolta ja pärjää muutenkin , eli onko tämä ilkeä kirjoittelu täällä jotain kateutta, kun itse ei saa mitään aikaiseksi?
Tehkää te muutkin lisää lapsia, niitä tämä maa kaipaa!u
Suurin osa tässä ketjussa on näitä vakioräksyttäjiä joilla julkkiskohde vaihtuu muutaman viikon välein. Kirjoitustyylistä tunnistaa, joku/jotkut mt ongelmaiset. Kaivaa suurennuslasin kanssa aiheita mitä suurennella ja kauhistella.
Päivin mielestä siis vanhempi, joka ARKENA hoitaa lapset yksin, on yh. Eli tässä maassa on valtavasti perheitä, jotka olisi oikeutettu yh-korotuksiin ja Päivi haluaa tuoda tätä asiaa esille? Meistä muista tämäkin on vaan tukikikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh mitä skeidaa täällä kirjoitetaan tyypistä, jota kukaan ei edes oikeasti tunne! Mun mielestä ihana asia että hän saa vauvan. Olen onnellinen hänen puolesta. Ettekö te muutkin voisi olla?
Päivi pitää lapsistaan hyvin huolta ja pärjää muutenkin , eli onko tämä ilkeä kirjoittelu täällä jotain kateutta, kun itse ei saa mitään aikaiseksi?
Tehkää te muutkin lisää lapsia, niitä tämä maa kaipaa!u
Suurin osa tässä ketjussa on näitä vakioräksyttäjiä joilla julkkiskohde vaihtuu muutaman viikon välein. Kirjoitustyylistä tunnistaa, joku/jotkut mt ongelmaiset. Kaivaa suurennuslasin kanssa aiheita mitä suurennella ja kauhistella.
Ai päiviä ei kukaan tunne?? Ja pitää vielä hyvää huolta lapsistaan?? Et vissiin seuraa päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Jo kymmenen vuotta sitten oli niin, että jos äiti ei ollut isästä täysin varma, hänen tuli antaa kaikkien mahdollisten ihmisten tiedot joiden kanssa oli harrastanut seksiä siten että isyys oli mahdollinen. Mitään ei tarvitse varmaksi osata sanoa mutta vaihtoehdot on lain mukaan annettava, oli niitä yksi tai useampi. Pelkkä äidin sana ei riittänyt vaan DNA-testejä kyllä tehtiin jos asiasta jäi pieninkään epävarmuus.
Täydennän vastaustasi sen verran että jos äiti ei ollut varma JA KERTOI tämän ääneen niin siinä tapauksessa. Satutko muuten tietämään tilastoja siitä miten moni isä ei ole oikeasti biologinen. niitä on PALJON
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää on haissut jo pitkään.
Päivi vastasi jollekin että heille on tulossa lisää huoneita. Kertoo niistä myöhemmin. Joten olkaa nyt huolehtimatta.
Vierailija kirjoitti:
Päivi vastasi jollekin että heille on tulossa lisää huoneita. Kertoo niistä myöhemmin. Joten olkaa nyt huolehtimatta.
Millä rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on pokkaa valehdella että oli lahdessa baarissa x 15.6. ja n*ssin baarin vessassa jotain äijää? En tiedä nimeä, enkä mitään muutakaan. Eli yksinkertaisesti ei ole ketään ketä kutsua testiin.
Vai kutsutaanko sitten automaattisesti myös teinien isä, yhtälailla se on mahdollista että heidän suhde olisi lämmennyt?
Tämä. Lakimuutos kuulostaa hyvältä, mutta vähän epäilen sen toimivuutta. Tuskin sentään pakkokeinoin ruvetaan dna-testejä tekemään, jos äiti ei kerro totuutta?
Kyllä niitä selvityksiä pakkokeinoillakin tehdään. Tiedän esim tapauksen missä isyyskandidaatti kieltäytyi menemästä dna-testiin joten hänet tuotiin näytteenottoon poliisivoimin. Aikaa tästä toki on muutama vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla?
Ja mihin?
Vierailija kirjoitti:
No nyt on julkistanut raskauden julkisella tilillä!!
Vauvapalsta näytti voimansa. Miten minusta tuntuu, että aivan kuin olisi tämän keskustelun myötävaikutuksella tapahtunut tämä julkistus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei asia mulle kuulu niin kuka tän lapsen isä on?
Tai että jos isä ei ole edellisten lasten isä niin mistä se on sieltä maalta repinyt uuden hepun mukaan tohon soppaan? Tai ehkäpä sieltä just löytyy.
Mutta jos isä on tää sama niin miten ja miksi kukaan ryhtyy tälläiseen? Tyyppihän ilmeisesti muutto pois ihan yllättäen eikä alkuun maksanut elatusta jne. Tietääkö joku miksi ne alunperin erosi?
Juhannuksen tapahtumat vei heidät erilleen, vaikka yh-tukihakemukset oli laitettu sisälle jo juhannusviikon torstaina matkalla mökille. Menisi itselläkin järki jos joutuisin asumaan kolmiossa 4 lapsen ja äidin kanssa, ja nukkumaan yöni 5 henkilön makuuhuoneessa, nuorin lapsi oli alle 1v ja kaksi muuta pienempää 2,5v ja 3,5v. Mitään omaa rauhaa ei ole, missä parisuhdetta voi pitää yllä.
Mistä hyvänen aika on tiedossa, milloin hän on jotkut hakemukset jättänyt? Vuotaako täällä joku sossun/kelan (en tiedä mistä tuota tukiaista haetaan= työntekijä tietoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai että jos isä ei ole edellisten lasten isä niin mistä se on sieltä maalta repinyt uuden hepun mukaan tohon soppaan? Tai ehkäpä sieltä just löytyy.
Mutta jos isä on tää sama niin miten ja miksi kukaan ryhtyy tälläiseen? Tyyppihän ilmeisesti muutto pois ihan yllättäen eikä alkuun maksanut elatusta jne. Tietääkö joku miksi ne alunperin erosi?
Juhannuksen tapahtumat vei heidät erilleen, vaikka yh-tukihakemukset oli laitettu sisälle jo juhannusviikon torstaina matkalla mökille. Menisi itselläkin järki jos joutuisin asumaan kolmiossa 4 lapsen ja äidin kanssa, ja nukkumaan yöni 5 henkilön makuuhuoneessa, nuorin lapsi oli alle 1v ja kaksi muuta pienempää 2,5v ja 3,5v. Mitään omaa rauhaa ei ole, missä parisuhdetta voi pitää
Näkynyt hakemuksissa kun on laittanut niistä kuvia?? Jotku tekee rahasta mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksen tapahtumat vei heidät erilleen, vaikka yh-tukihakemukset oli laitettu sisälle jo juhannusviikon torstaina matkalla mökille. Menisi itselläkin järki jos joutuisin asumaan kolmiossa 4 lapsen ja äidin kanssa, ja nukkumaan yöni 5 henkilön makuuhuoneessa, nuorin lapsi oli alle 1v ja kaksi muuta pienempää 2,5v ja 3,5v. Mitään omaa rauhaa ei ole, missä parisuhdetta voi pitää
Olikohan niin että kertoi ihan itse vähän vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin myös street viewilla Päivin talon sijainnin. Yllätyin sen olevan kahden ison tien risteyksessä, asuinrakennukset melkein kiinni tiessä ja piha avoin, vailla yksityisyyttä (mm pihasauna heti ensimmäisenä kun pihaan ajaa .
kuitenkin sijainnin puolesta ihan mukava, ettei kaupoille ja keskustaan ole kovinkaan pitkä matka. nyt vaan tarkkana ettei yksikään lapsista lähde hetkeksikään yksin rantaan
Ihme stalkkeri olet. Ei ole ihan tervetta touhua sullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse on jakanut kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoi sen aivan itse. Että ensikäden tietoa on tämä.