Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää reilu 3 vuotta ja olen kolmekymmentä

Vierailija
10.11.2024 |

Ei koskaan treffejä. En ole käynyt missään muualla kuin koulussa ja töissä. Kymmenen vuoden päästä olen melkein neljäkymmentä ja elämä on lopullisesti ohi enkä elänyt päivääkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuntemani 40-vuotiaat näyttää hyvinkin nuorilta, vaikka itse olen 35-vuotias. Ei pidä tupakoida, eikä olla liikaa auringossa, niin pysyy nuorekkaana. Myös riittävästi unta, liikuntaa, stressin välttämistä ja terveellistä ravintoa, niin on vielä 70-vuotiaanakin 50-60-vuotiaan näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alat heti elämään elämääsi, älä odota mitään vaan elä ja olet vielä tosi nuori.

Vierailija
4/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy.

Vierailija
5/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet tuntemani 40-vuotiaat näyttää hyvinkin nuorilta, vaikka itse olen 35-vuotias. Ei pidä tupakoida, eikä olla liikaa auringossa, niin pysyy nuorekkaana. Myös riittävästi unta, liikuntaa, stressin välttämistä ja terveellistä ravintoa, niin on vielä 70-vuotiaanakin 50-60-vuotiaan näköinen.

P.S. Ja itselläni elämä on vasta alkanut kunnolla 30 täytettyäni, kun aloin pitää itsestäni parempaa huolta. Olen päässyt treffeille ja matkustelemaan ja muutenkin kaikki sujuu paremmin monessa suhteessa kuin alle 30-vuotiaana.

sama

Vierailija
6/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka ei vanhenna vaan elämänenergia. Omakohtaista ymmärrystä. Näin se vain on.

Vierailija
7/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy elossa, silloin elät.

Katso kuinka tympeät ja elämänilottomat rupsahtavat. 

Nauti ruoasta ja juomasta, pidä hauskaa ja elä normaalia elämää.

Vierailija
8/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos alkaisit nyt elää?

Vierailija
9/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikäkriisin paikka ja siitä alkaa vääjäämätön matka kohti kuolemaa. 

Vierailija
10/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakka ei vanhenna vaan elämänenergia. Omakohtaista ymmärrystä. Näin se vain on.

Niinhän te kuvittelette. Olen työssäni nähnyt näitä, jotka on ajatelleet noin. Ovat ryppyisiä kuin prinsessa Birgitta ja keuhkoahtaumasta kärsivät ja liikkuminen on vaivalloista, ja monilla kaihikin pahana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän