Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten äiti voi olla kateellinen omalle tyttärelle??

Vierailija
10.11.2024 |

Eikai kukaan voi olla noin huomionkipeä?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti kun itse on jo rupsahtanut ja tytär hehkeimmillään.

Vierailija
2/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär saa kaiken seksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aika tavallista. Omaa äitiäni ja mummoani otti päähän yliopisto-opiskeluni kun heillä ei ollut edes lukiota suoritettuna.

Vierailija
4/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Jotkut äidit voivat olla muutenkin marttyyrejä tai katkeria, tai ärtyviä. Positiivisten tunteiden sijaan tai elämän. Tekevät liikaa, on liikaa kontakteja ja uupuvat - sitten elävät zombimaisesti. 

Vierailija
5/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kypsymätön. Äitini oli. Hän muunmuassa sanoi, etten mä saa käyttää korkokenkiä koska sitten hän näyttää lyhyeltä (olin häntä hieman pidempi). No tein työtä käskettyä, mutta olin tosi ihmeissäni miksi hän vertaa itseään minuun. 

Kyllä hänelle iän myötä tuli järkeä päähän. Ehkä johtui siitäkin tuo, että hän tuli todella nuorena äidiksi.

Vierailija
6/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus epäillyt että oma äitini on kateellinen mulle ja se on todella vaivaannuttavaa koska sitä ei vaan voisi uskoa omasta äidistä. Esim hän usein sanoo että leikkaappa pitkät hiuksesi ja sittenn jos laittaudun sanoo että mitä sä nyt tuollaista, vaikka itse meikkaa peilin edessä monta tuntia.

Vierailija
7/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei koskaan pystynyt antamaan minulle anteeksi sitä että olin häntä 20 vuotta nuorempi. Joo, totta se on! Hän koki minut kilpailijakseen ja yritti mustamaalata minua kaikin tavoin.

Vierailija
8/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni äiti haukkuu tytärtään h*oraksi! 

Vierailija
9/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilla pitää olla kaikki niin hankalaa?

Vierailija
10/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären adonikset herättävät kateutta.

Vierailija
11/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isät ainakin kadehtii poikiaan. Exän isä yritti aina vähätellä kumpaakin poikaansa ja näitten saavutuksia. Kadehti ja yritti nostaa sillä keinolla itseään. 

Vierailija
12/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeenekö isillä tälläistä kateutta??

Vierailija
13/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harvoin. 

Vierailija
14/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo naisillakaan kovin yleistä ole.

Ylläpidätte stereotypioita yleistämällä oman kokemuksen.

Vierailija
15/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma isäni oli ylpeä sekä tyttärestään että pojastaan. Äidilläni oli hankaluuksia käsitellä lastensa menestymistä.

Vierailija
16/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko se kateutta, mutta jotain ihme nälvimistä isälläni oli veljeäni kohtaan aina, mitä ei kohdistanut minuun, tyttäreensä. 

Vierailija
17/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äiti on jotenkin katkera kaikille lapsilleen ja kettuilee jatkuvasti. Ihme kilpailua ja sanahelinää.

Vierailija
18/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma isäni oli ylpeä sekä tyttärestään että pojastaan. Äidilläni oli hankaluuksia käsitellä lastensa menestymistä.

Outoa, että jotkut vanhemmat on tuollaisia. Luulis nimenomaan kaikkien HALUAVAN lastensa menestyvän. Eihän ne lapset mitään omia kilpailijoita ole, herran tähden. Mutta toki tiedän sellaisiakin vanhempia, jotka sitten taas liikaakin ruoskii lapsiaan menestymään ja sitten lesoilee ympäriinsä kuinka MEIDÄN LAPSET on niin menestyneitä ja korkealle koulutettuja, vaikka se lapsi itse ei olisi edes halunnut kyseistä koulutusta, vaan olla joku perus kokki tms. 

Ja sitten kun se lapsi alkaa oireilla mielenterveydeltään kun ei elä omaa unelmaansa vaan vanhempien, niin siinä kohtaa vanhemmat on ihan hiljaa ja noloina kun nyt meillä onkin masentunut lapsi. Ei tullutkaan lääkäriä, eikä lakimiestä.

Vierailija
19/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tytär omalle äidille, sekin voi järkyttää!

Vierailija
20/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kade,mitä se on..Äiti näkee huomioi asioita.Tytär ei ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi