Voiko jo nyt laittaa ikkunoihin kausivalot ?
Mitä mieltä olette ?
Voiko laittaa jo kausivalot / jouluvalot ikkunoihin omakotitaloalueella ?
Kommentit (12)
Todellakin voi laittaa, mutta nimenomaan kauniit kausivalot, ei niitä punaisia ja vihreitä vilkkuvaloja, jotka aiheuttaa ohikulkijoille migreenin. Eikä joulupukkisilhuetteja.
Mielestäni kausivalot tuo kivasti valoa syksyn pimeisiin iltoihin.Jouluiset valot sitten myöhemmin.
Laita vaan. Mieluummin ajoissa. Ja poiskin sitten ajoissa viimeistään helmikuussa. Täällä monella näkyy jo jouluisiakin valoja mutta kivat ne näin pimeässä on
Mulla on Betlehemin tähti ikkunassa🌟
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi laittaa, mutta nimenomaan kauniit kausivalot, ei niitä punaisia ja vihreitä vilkkuvaloja, jotka aiheuttaa ohikulkijoille migreenin. Eikä joulupukkisilhuetteja.
Ihan sinun kaltaisten vuoksi kehotan laittamaan vaikka tontut ja porot ikkunaan, jos hän itse niin tykkää. Mikä sinä kuvittelet olevasi.
No ei kannata. Kausivalopoliisi tulee muuten ja takavarikoi valosi. Joulukuun 1. on ehdoton raja, ja valot on poistettava nuutin päivään mennessä. Nih!
Mulla on ollut jo kuukauden! Tai yksi pieni "kuusi". Sellainen puoli metriä korkea, jossa on pelkkiä mustia oksia, joissa ledivalot. Ei siis mikään joulukuusi. Ja sitten tuollaisia narupalloja, joiden sisällä lamput. Ikkunalaudalla valoketju. Ovat kaikki pattereilla ja ajastimella toimivia.
Kiitos vastauksista. Laitetaan valot tuikkimaan jos ei asia ketään häiritse tai hämmennä.
Itsekin ajattelen että pimeän syksyn aikaan kaikki valo ja ilo on tarpeen. Eihän ne paljoa sähköä syö jos ajastaa.
Kuhan edes jouluviikolla saisi jotakin valon tapaista roikkumaan ulos
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvi sinulta kysyä
Mulla on jo kuukauden ollut yhdessä ikkunassa puuvillapallovalot, ovat oikein nätit ja luovat kivaa tunnelmaa.
No kukas sen estäisi.