Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.
Juu juu.
Vierailija kirjoitti:
Yritähän jaksaa ap. Minun ex-vaimoni aivopesi lapseni minua vastaan. Vasta lapseni ollessa 22-vuotias tapasimme useiden vuosien jälkeen perhejuhlissa. Siitä lähti pitkä prosessi, jonka seurauksena lapsi pikku hiljaa ymmärsi totuuden minusta ja nykyään olemme todella läheiset.
Kiitos, ja hienoa että teillä on noin sitten käynyt että olette saaneet toisiinne yhteyden, minulla ei ole tuollaiseen ikävä kyllä mitään toiveita. :(
Vierailija kirjoitti:
Onko ap kenties l o r t t o i l l u t ja siksi muija otti eron?
Minä LÄHDIN psykopaatin VANKILASTA pois, revi siitä vttulijasika!
Ap sylkee täällä sairasta vihaansa naisia kohtaan. Mikset mene Y l i k s e l l e? Täältä et saa empatiaa. Me naiset kun emme pidä tuollaisista naisia vihaavista miehistä 👊👊👊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavia kommentteja. Onnittelin aamulla miestäni, muuten on yritetty unohtaa koko päivä. Muuta lastemme isä ei olisi edes toivonut, kuin WA onnitteluviestiä. Pojalta se tuli, mutta terapia-tyttäriltä ei mitään.
Mitäpä siitä vatsakipuisen vauvan kanniskelusta, nukuttamisista, kirjojen lukemisesta, leikkimisestä, pyöräilemään opettamisesta, pelikentän laidalla palelemisesta, huolenpidosta, harrastuksiin kuskaamisesta, parikymppisen taloussekolujen paikkaamisesta ja isänä olemisesta täydellisiltä tyttäriltä voisi odottaakaan.
Sama meno äitienpäivinä.
Maailman pienin viulu soi...
Ja mitä mahdat tarkoittaa tuolla ilmeisesti älykkääksi mieltämälläsi kommentilla?
Minä LÄHDIN SIELTÄ PSYKOPAATIN VANKILASTA POIS, minua EI AKKA JÄTTÄNYT vaan MINÄ LÄHDIN VTTUUN SIELTÄ HELVETISTÄ, ihan vain selvennyksenä idioooooteille! Ap.
En antaisi lapsiani tuollaiselle isälle jolla on selkeä impulssikontrollin puute, voisi olla lapselle vaarallinen kun itsehillintä pettää
Vierailija kirjoitti:
Minä LÄHDIN SIELTÄ PSYKOPAATIN VANKILASTA POIS, minua EI AKKA JÄTTÄNYT vaan MINÄ LÄHDIN VTTUUN SIELTÄ HELVETISTÄ, ihan vain selvennyksenä idioooooteille! Ap.
Onko ap kännissä tai kamoissa?
Vierailija kirjoitti:
Mun isä hakkasi ja aina isänpäivänä on pää täynnä ikäviä muistoja.
Suurinta osaa ihmisistä ei ole hakattu isän eikä äidin toimesta. Kommenttisi on täysin turha.
Vierailija kirjoitti:
Ap sylkee täällä sairasta vihaansa naisia kohtaan. Mikset mene Y l i k s e l l e? Täältä et saa empatiaa. Me naiset kun emme pidä tuollaisista naisia vihaavista miehistä 👊👊👊
Hullu ėmakko vauhdissa ja purkaa pahaa oloaan.
Vierailija kirjoitti:
Akathan käyttää usein lapsia asenaan aikuisten välisissä kiistoissa, koska ovat tunneajattelijoita ja raivo sekä kauna ohjaa heidän toimintaansa. Miehet taas haluaa kohdata vaikeatkin asiat rationaalisesti, eivätkä siksi halua käyttää lapsia aseena naisten tapaan.
Onko ap rationaalinen kun haukkuu täällä raivokkaasti naisia 😆 Miehet ne kännissä tappavat toisiaan ja hakkaavat. Joten kuka on rationaalinen? Ei kovinkaan moni mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu ėmakko vauhdissa ja purkaa pahaa oloaan.
Hullu naisvihaprovoilija vauhdissa ja purkaa katkeruuttaan täällä 😉
Vierailija kirjoitti:
En kai minä nyt niin tyhmä ole että teiltä akoilta mitään empatiaa olisin vailla, koska eihän teissä prkleen kylmäkalleissa ole sellaista edes olemassa! Mutta mielestäni minä saan täällä kertoa että mitä kaltaisenne sastat olette saaneet minun ja ex-lasteni elämässä aikaan, minut tuhottiin TÄYSIN, minun ja lasteni VÄLIT tuhottiin täysin (kaltaistesi sikojen toimesta) ja jopa POIKANI elämä on tuhottu ennen kuin se ehti edes alkaa, saaaatana!!!
Vierailija kirjoitti:
En antaisi lapsiani tuollaiselle isälle jolla on selkeä impulssikontrollin puute, voisi olla lapselle vaarallinen kun itsehillintä pettää
Ap on joku väkivaltarikollinen sosiopaatti. Samanlaiset jutut hänellä ainakin on ja eivät todellakaan ole turvallisia aikuisia lapsilleen. Kaikki on aina jonkun toisen syy. Jos tuollaiselle annetaan mahdollisuus tavata lapsiaan valvotusti niin harvemmin suostuvat. On kohtuuntonta ja ilman syytä koitetaan kyykyttää ja milloin mitäkin keksivät höpötellä.
Vierailija kirjoitti:
Akathan käyttää usein lapsia asenaan aikuisten välisissä kiistoissa, koska ovat tunneajattelijoita ja raivo sekä kauna ohjaa heidän toimintaansa. Miehet taas haluaa kohdata vaikeatkin asiat rationaalisesti, eivätkä siksi halua käyttää lapsia aseena naisten tapaan.
Juurikin noin.
Joo miksköhän aapeen lapset ei halua tavata isäänsä...Haukkunut varmaan lapsille näiden äitiä ja ollut muutenkin henkisesti epävakaa. Mt-ongelmat ja alkoholi on paha yhdistelmä
Vierailija kirjoitti:
Ei petä koskaan lasteni kanssa, he ovat fiksuja, toisin kuin te saatanan sadistit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisen paikka.
Ei ole, mutta lasten psykopaatti äidillä se olis, mutta eihän psyko peileihin katsele ainakaan tuosta syystä.
Niinhän se aina on nainen ei anna pillua, kaataa viinaa miehen kurkkuun, nalkuttaa, vieraannuttaa lapset, velkaannuttaa valtion, viaton mies on uhri. Yhy-yhy-yyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kai minä nyt niin tyhmä ole että teiltä akoilta mitään empatiaa olisin vailla, koska eihän teissä prkleen kylmäkalleissa ole sellaista edes olemassa! Mutta mielestäni minä saan täällä kertoa että mitä kaltaisenne sastat olette saaneet minun ja ex-lasteni elämässä aikaan, minut tuhottiin TÄYSIN, minun ja lasteni VÄLIT tuhottiin täysin (kaltaistesi sikojen toimesta) ja jopa POIKANI elämä on tuhottu ennen kuin se ehti edes alkaa, saaaatana!!!
Korkki kiinni ja terapiaan. Muuta neuvoa ei tule.
Onko ap kenties l o r t t o i l l u t ja siksi muija otti eron?