Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään

Vierailija
10.11.2024 |

On rankkaa.

Kommentit (341)

Vierailija
181/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämäkin ketju toi taas erittäin hyvin esiin että mitä HIRVIÖITÄ akat ovat!

Itse olet raivoava vihanhalintaongelmainen ukko. Ei ihme jos lapset ei halua tavata. Etenkään tyttölapset. Kukaan tytär ei pidä isästä joka vihaa naisia

Oma isäni inhoaa naisia ja tuo sen esiin. Joten onko ihme etteivät välimme ole hyvät. Koska olen nainen, hän inhoaa minuakin sukupuoleni takia. Onko ihme ettei kiinnosta olla tekemisissä...

Vierailija
182/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin et sun lapset on yhteydessä sinuun. 

Syvä kiitos tuosta, mutta mikään ei enää auta, välimme ovat katki iäksi. :(

Non niin kai, kun egosi ei kestä luoda suhdetta lapsiisi uudelleen.

Ettet vain puhu omien lastesi isästä? Täällä tuntuu olevan paljon katkeroituneita eronneita äitejä. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole samanlaisia, eivät edes eronneet. Miksi täällä ollaan niin ilkeitä!

N.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämäkin ketju on lisännyt NAISVIHAANI ainakin taas sen 60% ja se johtuu aivan teidän erittäin epäinhimillisten ja todella julmien akkojen suhtautumisesta minuun ja tähän asiaani! Jos olísitte olleet asiallisia ja ymmärtäväisiä minua kohtaan niin tilanne olisi toinen, mutta OLETTEKO OLLEET tuollaisia mua kohtaan? No ETTE TODELLAKAAN koska EI TEISSÄ ole IHMISTÄ olla ketään kohtaan ymmärtävä tai empaattinen ja SIKSI ON TODELLA OIKEIN VIHATA TEITÄ VTUN PSKOJA EPÄIHMISIÄ!!!!!

Ap.

Vierailija
184/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä ainakin tuli miehelle hyvä mieli kun kutsuin HÄNEN kolme aikuista lastaan perheineen syömään, kokkasin alkupalasta jälkiruokiin sopivin ruokajuomin ja kahvein.

Lapset ei osaa suhtautua juhlapäiviin. Minun lapseni sentään osaavat vähän paremmin, vievät minut ulos syömään äitienpäivänä.

Hienosti toimittu. Monissa eroperheissä tai muuten huonosti toimivissa perheissä isän ja äitienpäivät ovat hankalia. Tuntuu että osa vanhemmista pitää niinä hienoina parisuhderiitapäivinä julistaakseen jälleen kerran mikä ei mennyt niin kuin toivoi. Lapset joutuvat kärvistelemään siinä ilmapiirissä. 

Vierailija
185/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämäkin ketju on lisännyt NAISVIHAANI ainakin taas sen 60% ja se johtuu aivan teidän erittäin epäinhimillisten ja todella julmien akkojen suhtautumisesta minuun ja tähän asiaani! Jos olísitte olleet asiallisia ja ymmärtäväisiä minua kohtaan niin tilanne olisi toinen, mutta OLETTEKO OLLEET tuollaisia mua kohtaan? No ETTE TODELLAKAAN koska EI TEISSÄ ole IHMISTÄ olla ketään kohtaan ymmärtävä tai empaattinen ja SIKSI ON TODELLA OIKEIN VIHATA TEITÄ VTUN PSKOJA EPÄIHMISIÄ!!!!!

Ap.

Trollotiloo ja 0/5 tälle provolle. En edes naurahtanut

Vierailija
186/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaas trolli poistoon

Vierailija
187/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin et sun lapset on yhteydessä sinuun. 

Syvä kiitos tuosta, mutta mikään ei enää auta, välimme ovat katki iäksi. :(

Non niin kai, kun egosi ei kestä luoda suhdetta lapsiisi uudelleen.

Ettet vain puhu omien lastesi isästä? Täällä tuntuu olevan paljon katkeroituneita eronneita äitejä. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole samanlaisia, eivät edes eronneet. Miksi täällä ollaan niin ilkeitä!

N.

Siksi täällä on tuota ilkeyttä koska suurin osa AKOISTA on vain noin prkeleemn ilkeitä ja vttumaisia, onhan tuo nyt tässäkinm ketjussa tullut todella hyvin esiin.  Sinä olet ilmeisesti erilainen ja kiva tietää että mukaviakin ja fiksuja naisia on olemassa, toki todella harvinaista tuo on , kuten täällä tulee ilmi. Ap.

Vierailija
188/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa. Se on rankkaa. Niin oli itsellänikin kun exä, lasteni äiti esti tyttärieni tapaamiset ilman mitään syytä. Kaikkeni tein mutta isien avunsaanti on vaikeata. Kun tytöt tuli täysi- ikäisiksi, etsin heidät käsiini ja välimme ovat tosi hyvät vaikka se ei pyyhikään pois yhteisten vuosien varastamista meiltä. Ei voi muuta kuin toivottaa hyvää isänpäivää kaikille isille ja hyville äideille mukavaa yhdessäoloa ja jaksamista isille joilta on tapaamiset estetty. Vielä se totuus paljastuu eräänä päivänä.

Lisään vielä että exä oli valehdellut kaikille että minä en muka halua tavata lapsiani tai etten ole pitänyt heihin yhteyttä. Näin oli hän kertonut yhteisille tutuillemme. Joopa joo, hain apua jopa oikeudesta ja soittoyritykset ja viestit lapsille on tallessa vanhassa puhelimessani. Lapsia oli vaan kielletty vastaamasta ja pitämästä yhteyttä. Tyttäretkin ovat kertoneet niin.

Kaikkeen syynä voi olla etten suostunut elatusmaksujen korottamiseen tai lasten sukunimen muuttamiseen uuden miehen sukunimeksi. Onneksi, kun miehiä on tullut ja mennyt, nyt tyttäret olisivat ei- kenenkään nimisiä. Niin kävi ystävälleni, hänen poikansa ovat ex- vaimon toisen miehen ja ex- miehen nimisiä. Pojat on väleissä tähän ex- isäpuoleensa kyllä.

Vierailija
189/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naisvihanäkyväksi

Vierailija
190/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Trollotiloo ja 0/5 tälle provolle. En edes naurahtanut

Totuus on sinusta siis provo?? Mee HOITOON tai johonkin!

Vierailija
191/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#naisvihanäkyväksi

Oletko ehkä sokea?

Vierailija
192/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä soitin isälleni. Toivotin hyvää isänpäivää. Kerroin, että muistan lämmöllä sen hetken kun hän opetti minulle, miten tehdään ruskeaa kastiketta. Siitä on yli 40 vuotta aikaa.

Isä täyttää 89 vuotta tässä kuussa. Hän ei ikinä puhunut eikä puhu edelleenkään äidistä halventavasti, vaikka äiti kuoli jo 10 vuotta sitten.

Kun nämä "miehet" ulisevat täällä vieraannuttamisesta, mietin aina, että ihan itse he ovat vieraannuttaneet lapsensa sillä vihalla ja katkeruudella, jota oksentavat lastensa luotetuinta ja rakastavinta ihmistä kohtaan, näiden äitiä.

Alle 12-vuotiaan on lain mukaan valitettavasti pakko tavata myös etävanhempaa, mutta 12 täyttänyt päättää itse, lähteekö katselemaan sitä itsekkään miehen ulinaa ja itsesäälirypemistä, jota kovin usein vielä ryyppäämisellä tehostetaan. Nämä miehet halveksivat myös omia lapsiaan. Lapset eivät mukamas tajua, mitä aikuiset sanovat, miten toimivat, mi

Aika vanha isä sulla ollut, vai minkä ikäisenä opit kastikkeen teon?

Vierailija
193/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien perusteella vaikuttaa ihan sekopäältä tuo ap... Jos ei ole provo. Vihaa varmaan tytärtäänkin kun sattuu olemaan naispuolinen (mikäli hänellä on tytär)

Vierailija
194/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Hirveet kaupankäyntiä ja varmasti rankkaa kun kukaan ei osta.

Voimii

Vierailija
195/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki miehet l o r t t o j a? Onko se niillä geeneissä? Onko ap l o r t t o m i e s?

Vierailija
196/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan isän kuolemasta on?

Vierailija
197/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on pohjimmiltaan h u o r i a

Vierailija
198/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritähän jaksaa ap. Minun ex-vaimoni aivopesi lapseni minua vastaan. Vasta lapseni ollessa 22-vuotias tapasimme useiden vuosien jälkeen perhejuhlissa. Siitä lähti pitkä prosessi, jonka seurauksena lapsi pikku hiljaa ymmärsi totuuden minusta ja nykyään olemme todella läheiset.

Vierailija
199/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä tämän ketjun noita KYLMÄKALLE akkoja, noita on lastensuojelu ym. virkamieskunta TÄYNNÄ joten tarviiko enää ihmetellä että mulla ei ole ollut yli 8:n vuoteen mitään yhteyttä lapsiini kun tuollaiset sadistit omaavat VÄKIVALTAOIKEUDEN jolla estää lasten ja isän tapaamiset? Tällä palstalla on erittäin paljomn todella PONTENTIAALISIA laste"suojelun" työntekijöiksi sopivia sadisteja! Ap.

Vierailija
200/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut sitten todella huono isä.

En ole, miksi sanot noin vaikka et tunne mua lainkaan? Siksikö että haluat loukata ja mitätöidä miestä? Varmaankin ja tuotahan te akat teette aina kun vain mahdollista.

MOT. 

Et tiedä onko tuo ap:n tekstiä ensinkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi