Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sylkee täällä sairasta vihaansa naisia kohtaan. Mikset mene Y l i k s e l l e? Täältä et saa empatiaa. Me naiset kun emme pidä tuollaisista naisia vihaavista miehistä 👊👊👊
En kai minä nyt niin tyhmä ole että teiltä akoilta mitään empatiaa olisin vailla, koska eihän teissä prkleen kylmäkalleissa ole sellaista edes olemassa! Mutta mielestäni minä saan täällä kertoa että mitä kaltaisenne sastat olette saaneet minun ja ex-lasteni elämässä aikaan, minut tuhottiin TÄYSIN, minun ja lasteni VÄLIT tuhottiin täysin (kaltaistesi sikojen toimesta) ja jopa POIKANI elämä on tuhottu ennen kuin se ehti edes alkaa, saaaatana!!!
Korkki kiinni ja terapiaan. Muuta neuvoa ei tule.
En halua teiltä mitään neuvoja, hulluhan olisin jos noin haluaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisen paikka.
Ei ole, mutta lasten psykopaatti äidillä se olis, mutta eihän psyko peileihin katsele ainakaan tuosta syystä.
Niinhän se aina on nainen ei anna pillua, kaataa viinaa miehen kurkkuun, nalkuttaa, vieraannuttaa lapset, velkaannuttaa valtion, viaton mies on uhri. Yhy-yhy-yyy
Ehe ehe, oletpas sinä FIKSU!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama meno, enää tehnyt parhaansa että lapset eivät paljoa olisi kanssani, kosto siitä että en jäänyt väkivaltaiseen suhteeseen. Toki siis varmasti onnittelevat kun nähdään taas, mutta ei tänään.
Siis exä tehnyt. Autocorrect.
Jätit lapset väkivaltaiselle äidille?
Oikeus jätti. Näen lapsia kyllä yhä ja tietääkseni ei ole koskaan lyönyt lapsia.
Ilmeisesti uhkailit ja hakkasit heidän äitiään sitten. OIkeus päättää todisteiden perusteella. Erotilanteessa normi on yhteishuoltajuus. Se jätetään myöntämättä vain painavin perustein, esimerkiksi huoltajan päihde-, mielenterveys- tai väkivaltataipumusten takia.<
En ole koskaan lyönyt tai kohdellut lasten äitiä kaltoin, vaan kuten jo aiemmin sanoin, hän oli minua kohtaan väkivaltainen. Sanoin myös jo aiemmin että näen välillä lapsia, mutta exä tekee parhaansa että se olisi mahdollisimman hankalaa. Olette te kyllä ihania ihmisiä, varmaan olette yhtä empaattisia naisia kohtaan jotka ovat olleet turvakodissa jne.
Vuoden isä on raivonnut täällä jo 12 sivun verran. Meneehän se isänpäivä noinkin. Pääasia ettei ihan hukkaan mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta lasten psykopaatti äidillä se olis, mutta eihän psyko peileihin katsele ainakaan tuosta syystä.
Niinhän se aina on nainen ei anna pillua, kaataa viinaa miehen kurkkuun, nalkuttaa, vieraannuttaa lapset, velkaannuttaa valtion, viaton mies on uhri. Yhy-yhy-yyy
Ehe ehe, oletpas sinä FIKSU!
Ei tarvitse olla kovin fiksu, ilmeisesti totuus sattuu.
Psykoämmä meni turvakotiinkin kaksi kertaa täysin aiheetta jotta sai mustata minua (lasten isää), aivan hlvetin häiriintynyt akka oli tuo ex! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden isä on raivonnut täällä jo 12 sivun verran. Meneehän se isänpäivä noinkin. Pääasia ettei ihan hukkaan mene.
Vedä sinä käteen!
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole vielä ymmärtänyt ettei ole mitään "isän päivää" minulla?
Vierailija kirjoitti:
Minä LÄHDIN SIELTÄ PSYKOPAATIN VANKILASTA POIS, minua EI AKKA JÄTTÄNYT vaan MINÄ LÄHDIN VTTUUN SIELTÄ HELVETISTÄ, ihan vain selvennyksenä idioooooteille! Ap.
Ei me idiootit ymmärretä sitä että hylkäsit omat lapsesi jonkun sairaan psykopaatin hoiviin.
Tai ymmärretään me se verran että puhut omista piirteistäsi exäsi piirteinä.
Mutta joo, onhan tuo "mukava" surra menetettyjä lapsiani ja lukea teidän ERITTÄIN RAAKAA VTTUILUA MULLE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä LÄHDIN SIELTÄ PSYKOPAATIN VANKILASTA POIS, minua EI AKKA JÄTTÄNYT vaan MINÄ LÄHDIN VTTUUN SIELTÄ HELVETISTÄ, ihan vain selvennyksenä idioooooteille! Ap.
Ei me idiootit ymmärretä sitä että hylkäsit omat lapsesi jonkun sairaan psykopaatin hoiviin.
Hirtä ittes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellaisen puolison valitsit ja sellaisen äidin lapsillesi? Peili esiin.
Oletpa tyhmä!! Luuletko, että kukaan kertoo seurustellessa, että olen muuten psykopaatti, mutta eihän se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo, onhan tuo "mukava" surra menetettyjä lapsiani ja lukea teidän ERITTÄIN RAAKAA VTTUILUA MULLE!
Sadistiämmiltä ei voi muuta odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään hyljännyt, meillä oli yhteishuoltajuus tuolloin ja lapset kävivät luonani väh. joka toinen viikonloppu ja heillä oli hyvä olla luonani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään hyljännyt, meillä oli yhteishuoltajuus tuolloin ja lapset kävivät luonani väh. joka toinen viikonloppu ja heillä oli hyvä olla luonani.
Että ihan neljä kertaa kuukaudessa? Oliko raskasta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap kokeillut kohdata lapsesi oikeasti?
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Etkö sinäkään ymmärrä että miten kohtaat missään lapsia jotka psykopaatti äiti on vuosia vuosia aivopessyt heidät inhoamaan minua, eihän sellaisia lapsia voi kohdata mitenkään?Toki, monta vuotta sitten menin ikävissäni kerran aamulla heidän koulumatkan reitille mutta sainkin siitä sitten vainoamissyytteen ja tuomion oikeudessa. Että se siitä kohtaamisesta!
Tunnen myös erään isän, joka hoiti poikiaan todella hyvin, kun tuli ero lasten äidin kanssa. Äiti oli raivohullu ja rääkkäsi pieniä poikiaan. Mutta yhteishuoltajuus määrättiin, ei siinä mikään auttanut. Tuomari uskovat näitä krokotiilin kyyneleitä itkeviä äitejä ja lasu- tyypit jopa säälivät heitä itku silmässä. Äiti kun on aina Äiti. Siitä erosta alkoi kamala helvetti, manipulointi ja isän häirintä, oli lasu- ilmoituksia aivan ihmeellisistä asioista. Se oli ikävää seurattavaa lastenkin puolesta, saati isän.
Nyt pojat vihaavat isäänsä, kun isä ei välittänyt. Siis täyttä valetta se on. Tämänkään isän luona eivät nuoret aikuiset pojat käyneet. Ymmärtävätkö, että syy on äidin, ei isän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ihan neljä kertaa kuukaudessa? Oliko raskasta?
Siinäpä vttuilet sika! Ei tunnu missään!
Vierailija kirjoitti:
Tunnen myös erään isän, joka hoiti poikiaan todella hyvin, kun tuli ero lasten äidin kanssa. Äiti oli raivohullu ja rääkkäsi pieniä poikiaan. Mutta yhteishuoltajuus määrättiin, ei siinä mikään auttanut. Tuomari uskovat näitä krokotiilin kyyneleitä itkeviä äitejä ja lasu- tyypit jopa säälivät heitä itku silmässä. Äiti kun on aina Äiti. Siitä erosta alkoi kamala helvetti, manipulointi ja isän häirintä, oli lasu- ilmoituksia aivan ihmeellisistä asioista. Se oli ikävää seurattavaa lastenkin puolesta, saati isän.
Nyt pojat vihaavat isäänsä, kun isä ei välittänyt. Siis täyttä valetta se on. Tämänkään isän luona eivät nuoret aikuiset pojat käyneet. Ymmärtävätkö, että syy on äidin, ei isän.
Tuttu tilanne, psykopaattiäiti kun tirauttaa muutaman tekokyyneleen sossuämmille tai oikeudenämmille, niin isällä ei ole enää mitään mahdollisuutta yhtään mihinkään, karmee juttu mutta noin se vain on Suomessa. Ap.
En ole, mutta sinä olet vttumainen pskapääakka!