Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisinä teidän suvussa lapset hankitaan, kun alaikäisten lasten isoäiti on yli 90-v?
Lapset eivät enää ole alaikäisiä, toinen on jo aikuinen mutta saitpahan vttuilla minulle tuossakin, toivottavasti tuli erittäin hyvä mieli sinulle.
Jos isoäiti on 90, niin tämä katkera isä on jo yli 50-vuotias. Huhhuh. Elelee varmaan ilman puolisoa, kun ei akoilta mitään tarvitse. Profiili alkaa hahmottua pikku hiljaa.
Tuo isoäiti on kuollut jo vuosia sitten mutta vttuile siitä kuitenkin jotain vielä mulle! Ap.
Olet sitten ehkä jo yli 60-vuotias? Eikö jo kannattaisi unohtaa katkeruus, kun olet 6-kympin ja kuoleman välissä? Säälin sinua, vaikka joo tiedän, et sääliä kaipaa.
Toivottavasti löydät kivan kumppanin jostakin samanikäisestä ja -henkisestä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
En varmasti kaiken kokemani jälkeen koske yhteenkään akkaan pitkällä tikullakaan, koskaan! Ap.
Hmmm, tuo voi olla miesterveydelle epäterveellistä. Mieheni sentään tarvitsee "akkaansa" makuuhuoneen puolella sen pari kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisinä teidän suvussa lapset hankitaan, kun alaikäisten lasten isoäiti on yli 90-v?
Lapset eivät enää ole alaikäisiä, toinen on jo aikuinen mutta saitpahan vttuilla minulle tuossakin, toivottavasti tuli erittäin hyvä mieli sinulle.
Jos isoäiti on 90, niin tämä katkera isä on jo yli 50-vuotias. Huhhuh. Elelee varmaan ilman puolisoa, kun ei akoilta mitään tarvitse. Profiili alkaa hahmottua pikku hiljaa.
Tuo isoäiti on kuollut jo vuosia sitten mutta vttuile siitä kuitenkin jotain vielä mulle! Ap.
Olet sitten ehkä jo yli 60-vuotias? Eikö jo kannattaisi unohtaa katkeruus, kun olet 6-kympin ja kuoleman välissä? Säälin sinua, vaikka joo tiedän, et sä
Katkeruus? Miten kuvittelet että lapsiaan rakastava isä voisi yhtäkkiä unohtaa ne lapsensa ja elää niin kuin mitään ei olisi tapahtunut? Sulla ei onneksi ole lapsia, mutta ei normaali aikuinen unohda lapsiaan koskaan ja minä elän tässä HELVETISSÄ joka ikinen päivä, elämäni loppuun asti! On kyllä kohtuutonta pyytää että minun pitäisi vain unohtaa lapseni, en siihen kykene, koskaan! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydät kivan kumppanin jostakin samanikäisestä ja -henkisestä miehestä.
No, tuo ei ole mahdollista mutta kiitos vttuilustasi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmasti kaiken kokemani jälkeen koske yhteenkään akkaan pitkällä tikullakaan, koskaan! Ap.
Hmmm, tuo voi olla miesterveydelle epäterveellistä. Mieheni sentään tarvitsee "akkaansa" makuuhuoneen puolella sen pari kertaa päivässä.
Hän ei ole kokenut mitään tuollaista mitä minä olen, onnea hänelle ja sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten ehkä jo yli 60-vuotias? Eikö jo kannattaisi unohtaa katkeruus, kun olet 6-kympin ja kuoleman v
Mulla on kolme aikuista lasta ja kaikki kävivät tänään meillä. 😘
"Mulla on kolme aikuista lasta ja kaikki kävivät tänään meillä. 😘"
Oi kuinka fantsua! Tuo sopii todella hyvin ketjun aiheeseen ja on se upeaa että teitä aivan mahdottoman täydellisiä ja upeita ihmisiä on olemassa!
MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ
EIKÄ KUKAAN MUU!!!
T: AP
Vierailija kirjoitti:
MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ
EIKÄ KUKAAN MUU!!!
Haista vttu!
Vierailija kirjoitti:
EIKÄ KUKAAN MUU!!!
Ei vaan psykopaattiakka ja vastaavat täällä, en minä! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.
Mitä muuta odotat saavasi anonyymipalstalla? Suurin osa on näistä täysiä luusereita jotka pimeässä kelan maksamassa luukussa pelkäävät töitä ja päivänvaloa ja uskaltavat "puhua" vain täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIKÄ KUKAAN MUU!!!
Haista vttu!
MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ
EIKÄ KUKAAN MUU!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.
Mitä muuta odotat saavasi anonyymipalstalla? Suurin osa on näistä täysiä luusereita jotka pimeässä kelan maksamassa luukussa pelkäävät töitä ja päivänvaloa ja uskaltavat "puhua" vain täällä.
En odota saavani mitään, mutta on järkytys huomata että mitä kuitenkin saan täällä ja etenkin akkojen toimesta ja tuo vain vahvistaa näkemystäni siitä että akat ovat HIRVIÖITÄ, eivät ihmisiä!
Noh, meillä ei isää kiinnosta. On töissä aina, lapset näkee ehkä tunnin päivässä ja silloinkin isä puhelimessa surffailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIKÄ KUKAAN MUU!!!
Haista vttu!
Ei pysty, kun se (vttu) lähti yhden yön-timon kanssa kolme vuotta sitten tupakan ostoon.
Ei oo sen jälkeen näkynyt.
Mutta onneksi minulla on nyt tuo Jorma. Jorma, ja sen miedosti paskalle tuoksahtava karvainen perse.
Vierailija kirjoitti:
Noh, meillä ei isää kiinnosta. On töissä aina, lapset näkee ehkä tunnin päivässä ja silloinkin isä puhelimessa surffailemassa.
Surullista. :(
Miehenä tarvii sanoa, että aika neiti pitää olla, jos ottaa koville tälläisen lässyn lässyn juhlan sivuuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tarvii sanoa, että aika neiti pitää olla, jos ottaa koville tälläisen lässyn lässyn juhlan sivuuttaminen.
Homomiehenäkö?
On täällä kyllä aivan JÄRKYTTÄVÄÄ PORUKKAA!