Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään

Vierailija
10.11.2024 |

On rankkaa.

Kommentit (341)

Vierailija
241/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ei ole isiksi. En sano, että ap on tällainen, mutta ei hän avaa sen tarkemmin tilannetta. Oletko läsnä lastesi elämässä? Jos et niin ei voi valittaa kun ei isänpäivänä muisteta.

En ole SAANUT olla lasteni elämässä mitenkään 9 vuoteen, perkele!!

Valetta. Laki suojaa tapaamisoikeutta, se on lasten subjektiivinen oikeus. Mikset ole ottanut yhteyttä viranomaisiin? Vai onko niin, että päihde- tai mielenterveyshistoriasi tai väkivaltaisuutesi takia sinun oikeutesi tavata lapsiasi evättiin alunperinkin? Sehän on omaa syytäsi sitten se. 

Minun isäni ja äitini erosi, kun olin 1v. Isän dokaamisen takia. Hänellä oli oikeus tavata. Kun "tavattiin", menin bussilla äidilleen (yksin, koska mies kuollut), jonne jätti viikonlopuksi, kun lähti dokaamaan. Joskus istuin jossain räkälässä koko päivän mukanaan. Jäin mielelläni mummolaan. Siksi. Hän oli hyvä ihminen. Äiti ei "kääntänyt minua isääni vastaan". Päinvastoin, isäni sai tapaamiseni mukisematta, koska äiti meni uudelleen naimisiin, kun olin alle kouluikäinen. Saivat laatuaikaa.

Isä "hemmotteli" ja vei minut hieman isompana joka kesä kerran Linnanmäelle. Mentiin aina kahdestaan. Sain pyöriä vekottimissa mielin määrin. Hän istui sen ajan Linnanmäen baareissa dokaamassa.

Näin isäni viimeksi 35v sitten mummon (hänen äiti) hautajaisissa. Eipä olla yhteyksiä otettu. En minä, eikä hän. Asuu n.20km:n päässä.

Arvaakohan aloittaja, että veinkö kukkia tänään?

Vierailija
242/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ei lapset tai nuoret ehkä muista koska on isänpäivä ja osa ei tiedä että vanhempi haluaa muistamisen vaikka äitienpäivänä tai isänpäivänä. Ellei äiti, mummo tai isä ehdota, että tehdääs kortti. Ehkä sun pitää vinkata toiselle vanhemmalle tai sukulaiselle, että jos saisi vuosittain kortin ja muistamisen. Että tykkäisit siitä. Jos olet ihminen joka sitä haluaa viettää. Ajatuksia kukaan ei osaa lukea. Ehkä voit uhriutua hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin ketjua. WT ainestahan tämä on. Mutta ihmettelen miksi te, naiset ja miehet, olette pariutuneet? Ja miksi olette hankkineet lapsia?

Mikään pakko ei ole 

Vierailija
244/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on alanuolettajia kaikissa AP:n vastauksissa, olette te kyllä UPEITA "ihmisiä"!

Vierailija
245/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ei lapset tai nuoret ehkä muista koska on isänpäivä ja osa ei tiedä että vanhempi haluaa muistamisen vaikka äitienpäivänä tai isänpäivänä. Ellei äiti, mummo tai isä ehdota, että tehdääs kortti. Ehkä sun pitää vinkata toiselle vanhemmalle tai sukulaiselle, että jos saisi vuosittain kortin ja muistamisen. Että tykkäisit siitä. Jos olet ihminen joka sitä haluaa viettää. Ajatuksia kukaan ei osaa lukea. Ehkä voit uhriutua hieman.

MItähän ihmettä oikein horiset tuossa, ei jummarra?

Vierailija
246/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin ketjua. WT ainestahan tämä on. Mutta ihmettelen miksi te, naiset ja miehet, olette pariutuneet? Ja miksi olette hankkineet lapsia?

Mikään pakko ei ole 

Sinä et ilmeisesi ole edes pariutunut?

Vierailija
247/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään pakko ei ole 

Kohta 40 vuotta saman miehen kanssa. 4 lasta. Ja ihan itse maksettu perheemme eläminenkin. Eikä kaduta.

Vierailija
248/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään pakko ei ole 

Kohta 40 vuotta saman miehen kanssa. 4 lasta. Ja ihan itse maksettu perheemme eläminenkin. Eikä kaduta.

Ok, hieno homma. Mutta miksi arvostelet noin voimakkaasti tuossa vastauksessasi (ilmeisesti myös minua)? Ap. Me kaikki kun emme ole noin täydellisiä ihmisiä kuin sinä mutta kai meilläkin on jokin oikeus olla olemassa?

Vierailija
249/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pyysit lapset kylään?

Vierailija
250/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ollut 9 vuoteen lasteni kanssa missään tekemisissä mutta toinen lapsi on otettu huostaan tuon "ihanan ja upean" äitinsä luota! Tuosta ei voi kyllä kukaan mua syyttää, perkele!

Olisit ajatellut aivoilla, eikä alapäällä, kun tuleville lapsillesi äitiä valitsit.

Vierailija
251/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akathan käyttää usein lapsia asenaan aikuisten välisissä kiistoissa, koska ovat tunneajattelijoita ja raivo sekä kauna ohjaa heidän toimintaansa. Miehet taas haluaa kohdata vaikeatkin asiat rationaalisesti, eivätkä siksi halua käyttää lapsia aseena naisten tapaan.

Onko ap rationaalinen kun haukkuu täällä raivokkaasti naisia 😆

No mites naiset on suhtautuneet aloittajaan? Kaikki vaan alusta asti haukkuneet ja ottaneet sen linjan, että vian täytyy olla hänessä. Millaista vastakaikua tuollaiselle vittuilulle odotat?

Vierailija
252/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ollut 9 vuoteen lasteni kanssa missään tekemisissä mutta toinen lapsi on otettu huostaan tuon "ihanan ja upean" äitinsä luota! Tuosta ei voi kyllä kukaan mua syyttää, perkele!

Mikset ottanut lasta luoksesi siinä vaiheessa kun huostaanottoa valmisteltiin? Jos olet hoitanut oman elämäsi edes vähän sinnepäin niin sinulle olisi tätä mahdollisuutta tarjottu ensin.

Vierailija
253/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä vääryyttä puolustetaan henkeen ja vereen jos sen vääryyden tekijä on akka! Tuo on tullut kyllä erittäin selväksi.

Vierailija
254/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akathan käyttää usein lapsia asenaan aikuisten välisissä kiistoissa, koska ovat tunneajattelijoita ja raivo sekä kauna ohjaa heidän toimintaansa. Miehet taas haluaa kohdata vaikeatkin asiat rationaalisesti, eivätkä siksi halua käyttää lapsia aseena naisten tapaan.

Onko ap rationaalinen kun haukkuu täällä raivokkaasti naisia 😆

No mites naiset on suhtautuneet aloittajaan? Kaikki vaan alusta asti haukkuneet ja ottaneet sen linjan, että vian täytyy olla hänessä. Millaista vastakaikua tuollaiselle vittuilulle odotat?

Kiitos! Ap.

Vierailija
255/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ottanut lasta luoksesi siinä vaiheessa kun huostaanottoa valmisteltiin? Jos olet hoitanut oman elämäsi edes vähän sinnepäin niin sinulle olisi tätä mahdollisuutta tarjottu ensin.

Lässyn lässyn, etkö ole lukenut ketjua lainkaan? Ja, se huostaanotto tuli täytenä yllätyksenä sekä sille lapselle että myös sille sen psykopaatti äidille, heidät oli kutsuttu lastensuojeluun ja siellä oli imoitettu että poika lähtee nyt siltä istumalta huostaan ja minä sain vain lyhyen puhelun lasuämmältä kun tuo asia oli jo tehty, mutta on se varmaan sinunkin niiiiin saaaatanan TÄYDELLISEN "ihmisen" mukava vttuilla tällaisen asian tiimoilta tällaiselle hlvetin HUONOLLE ihmiselle, toivottavasti sait hyvän mielen! Ap.

Vierailija
256/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisinä teidän suvussa lapset hankitaan, kun alaikäisten lasten isoäiti on yli 90-v?

Lapset eivät enää ole alaikäisiä, toinen on jo aikuinen mutta saitpahan vttuilla minulle tuossakin, toivottavasti tuli erittäin hyvä mieli sinulle.

Jos isoäiti on 90, niin tämä katkera isä on jo yli 50-vuotias. Huhhuh. Elelee varmaan ilman puolisoa, kun ei akoilta mitään tarvitse. Profiili alkaa hahmottua pikku hiljaa.

Vierailija
257/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtttu ETTÄ VIHANI NOUSEE TEITÄ STANAN TYHMIÄ IHMISIÄ KOHTAAN, PRKELE!!! Järkyttävää että tuollaisia on ylipäätään olemassa maailmassa!

Vierailija
258/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisinä teidän suvussa lapset hankitaan, kun alaikäisten lasten isoäiti on yli 90-v?

Lapset eivät enää ole alaikäisiä, toinen on jo aikuinen mutta saitpahan vttuilla minulle tuossakin, toivottavasti tuli erittäin hyvä mieli sinulle.

Jos isoäiti on 90, niin tämä katkera isä on jo yli 50-vuotias. Huhhuh. Elelee varmaan ilman puolisoa, kun ei akoilta mitään tarvitse. Profiili alkaa hahmottua pikku hiljaa.

Niin, entä sitten?

Vierailija
259/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti kaiken kokemani jälkeen koske yhteenkään akkaan pitkällä tikullakaan, koskaan! Ap.

Vierailija
260/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo isoäiti on kuollut jo vuosia sitten mutta vttuile siitä kuitenkin jotain vielä mulle! Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi