Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset ovat epätyyliikkäitä?

Vierailija
10.11.2024 |

Vastaava ketju löytyy miehistä. Mutta en kyllä kehuisi Suomalaista naistakaan erikoisen tyylikkääksi. Poislukien Susanna Penttilät ym. 

Esim Virolaiset ja Ruotsalaiset naiset ihan eri tasolla.

Kommentit (397)

Vierailija
241/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako ap että Susanna Penttilä olis tyylikäs?

Siis tätä minäkin mietin että huhheijjaa. Joo voidaan keskustella kyllä naisten tyylikkyydestä (ja miestenkin tai kaikkien) ja että voitaisiinko olla tyylikkäämpiä mutta jos Apn esimerkkinä tyylkstä ON SUSANNA PENTTILÄ niin ei, ei voi kyllä keskustella::DD Maailma on täynnä tyylikkäitä naisia joita käyttää esimerkkinä.

Vierailija
242/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä varten minä laittautuisin arjessa? Muita ihmisiä vai aviomiestä? Ei kiinnosta pätkän vertaa mitä joku ajattelee ulkoisesta habituksestani, säänmukaiset mukavat kamppeet ja perussiisti olemus saa riittää. Eikö meidän +40v naisten pitäis muutenkin olla jo näkymättömiä? Vannon kautta kahisevien tuulihousujeni etten myöskään aio piilottaa rypistyvää naamaani täyteaineiden alle vaan olen ylpeästi rusina. Tuulihousurusina. 

juuri tämä ollaan suosiolla jo mummoja.no onneks mulla ulkomaalainen vaimo.on muuten 40v ja edellen näyttävän näköinen ja seksikäs.

Paskat ole. Sinä olet kusihousupappa💦👴 ja mielikuvitusvaimo (🧕🏾) 😂

laihduta  nyt saatana ja lopeta toi itkeminen.kohta pukeudut telttaan ja vakuuttelet et ihan hyvä tyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska suurempi pynttäytyminen veisi liikaa aikaa ja vaivaa. Plus ei tähän persjalkaiseen pötkylävartaloon sovi mitkään vaatteet, niin niillä mennään jotka ees vähän istuu.  En nyt varsinaisesti tarkoituksella näytä huonolta, mutta en sen suurempia panostakaan tosiaan. 

Kaikki on myös loppujen lopuksi kiinni siitä miltä se kokonaisuus vaikuttaa.  En missään nimessä halua vaikuttaa heikolta ainakaan. Feminiinisyys on pitkälti rakennettu sen ympärille, että näyttää heikolta fyysisesti.

Tämä. Korkokengillä on vaikea kävellä, laitetulla kynsillä on vaikea tehdä mitään, hameella ja sukkahousuilla ei tarkene pakkasessa jne. Missään 'perinaisellisissa' kamppeissa ei pysty kunnolla liikkumaan ja toimimaan. Miksi haluaisin käyttää vaatteita, jotka han

Ai tämä on se palstan peräsuolijankkaaja. Ei olet väärässä. Korkokengät aiheuttavat selän ja jalkaterän ongelmia.

Terveisin lääkäri

Vierailija
244/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmasto. Onhan se kiva katsella muotikuvista nättejä vaatteita, mutta tosiasia on, että missään ei kävellä korkokengissä takki auki syys aikaan ja näytetä tip top. 

Ja senkö takia on pakko ostaa hirveimmät Kuomat ja mustat toppatakit, villasukat ja virkatut myssyt??

Miksi ei voisi pukeutua korkokenkiin ja kulkea takki auki vaikka olisi menossa vain pikkukaupungin kahvilaan iltäpäiväkahveille?  Ihailen naisia, jotka uskaltavat pukeutua näyttävästi erottuen massasta.

Ketään ei liikuta mitä sinä ihailet.

No sehän sitä vetuttaakin.

Vierailija
245/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä varten minä laittautuisin arjessa? Muita ihmisiä vai aviomiestä? Ei kiinnosta pätkän vertaa mitä joku ajattelee ulkoisesta habituksestani, säänmukaiset mukavat kamppeet ja perussiisti olemus saa riittää. Eikö meidän +40v naisten pitäis muutenkin olla jo näkymättömiä? Vannon kautta kahisevien tuulihousujeni etten myöskään aio piilottaa rypistyvää naamaani täyteaineiden alle vaan olen ylpeästi rusina. Tuulihousurusina. 

juuri tämä ollaan suosiolla jo mummoja.no onneks mulla ulkomaalainen vaimo.on muuten 40v ja edellen näyttävän näköinen ja seksikäs.

läskillä meni tunteisiin.  hah hah hauskaa.saatanan suomi läski .mielikuvitus

Hah hah haa. Osui ja kolahti sinne ja kunnolla. Kuset housuissa siellä 😂

Vierailija
246/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinistuvat nahkahousut ja lyhyt talvitakki, pitkävartiset saappaat. Siinä olis upea tyyli 👍

Siitä vaan pukeutumaan sellaiseen, ap. Tom of Finland😜 Saat miesten huomion💋👍

"Hyinistuvat nahkahousut ja lyjut talvitakki ja pitkävartiset saappaat. Siinä olisi upea tyyli" 

Joo, huårilla näkee paljon näitä. Mutta ap:n maku onkin tuo. Mutta ei se ole tyylikäs. 

Vierailija
247/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, vähän yritystä siihen pukeutumiseen 👍

Vierailija
248/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

läskillä meni tunteisiin. 

läski parkuu ja puolustelee lökäpöksyjään.älä vaan liiku yleisillä paikoilla läski .

Vierailija
249/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoa muuta. Ne jotka ei kulje persvakoon vedetyissä treenihousuissa luullen olevansa niin v*itun fitness ni kulkevat collareissa, kuomissa ja tukka sekaisin.

Vierailija
250/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomi on köyhä maa. 

Vierailija
251/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂

Vierailija
252/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa yli 60 kg painava nainen on epätyylikäs

Olisin kokoa 34 60kg painavana. Eli kaikki yli XS kokoiset on lihavia ja siksi tyylittömiä? 

Vierailija
253/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kokoa 34 60kg painavana. Eli kaikki yli XS kokoiset on lihavia ja siksi tyylittömiä? 

Juuri näin. 

Vierailija
254/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmasto. Onhan se kiva katsella muotikuvista nättejä vaatteita, mutta tosiasia on, että missään ei kävellä korkokengissä takki auki syys aikaan ja näytetä tip top. 

Ja senkö takia on pakko ostaa hirveimmät Kuomat ja mustat toppatakit, villasukat ja virkatut myssyt??

Niin, juuri sen takia. Ilmaston takia suunnittelin tässä juuri itsekin meneväni ensi viikolla prismaan ostamaan talveksi kuomat. Olen pahoillani mutta näillä lakeuksilla nyt vaan mennään ulkona säätilan mukaan. Se on maalaisjärkeä ja normaalia elämän hallintaa, että kun on -25 niin lämmin on ihmisellä oltava. Toppatakin tai kuomien ulkonäkö ei kyllä paljon paina, vaan se käytännöllisyys. Ihan ihmeellistä suomen olosuhteissa ylipäätänsä vertailla tyylikysymyksissä jotain ulkovaatteita, ei siinä ole mitään järkeä eikä kerro ihmisen tyylikkyydestä mitään että miten käytännöllisiin villa-, tuuli-, ja talvitamineisiin kukin vuorautuu tuolla työ- ja kauppareissuillaan. Ulkona yritetään hoitaa siirtymiset ja oleilut silleen ettei vilustuta ja jäädytä ja sisällä voi sitten olla kauniinpaa päällä. Vertaillaan niitä sisävaatteita jos halutaan vertailla oikeasti ihmisen tyylejä.

Vierailija
255/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. 

No sitten se selittääkin. Jos naisen näkee seipään takaa niin se on lihava.

Vierailija
256/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisade, räntä, loska, lumi, jää

Hiekoitushiekka katkoo korot ja pölyää

Tuuli, viima, myrskyää

Siinä syy: Suomen sää

Vierailija
257/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako ap että Susanna Penttilä olis tyylikäs?

Vierailija
258/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoititko siis tyylitön? (Epätyylikäs on vähän huonoa suomea).

Ei mahda kieli olla ainoa asia, joka ap:ssa on huonoa.

Vierailija
259/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoa muuta. Ne jotka ei kulje persvakoon vedetyissä treenihousuissa luullen olevansa niin v*itun fitness ni kulkevat collareissa, kuomissa ja tukka sekaisin.

Miksi täällä haukutaan kuomia niin paljon:( Kuomat on parhautta, lämpimät kuin mitkä. Olen tyylikäs sitten jossain muissa konteksteissa mutta talven yli tehdään lumitöitä ja talvipyöräillään töihin ja kauppaan niin en kuomiani vaihtaisi mihinkään. Anteeksi kaikille hirveästi että en ole seksikäs kun teen näin.

Vierailija
260/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan miehistä pannu lihavaa naista? seisooko normaalisti vai lörpähtääkö kun daami ottaa vaatteet pois.

haluisin kokeilla joskus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä