Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset ovat epätyyliikkäitä?

Vierailija
10.11.2024 |

Vastaava ketju löytyy miehistä. Mutta en kyllä kehuisi Suomalaista naistakaan erikoisen tyylikkääksi. Poislukien Susanna Penttilät ym. 

Esim Virolaiset ja Ruotsalaiset naiset ihan eri tasolla.

Kommentit (397)

Vierailija
381/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalainen mies haluaa työjuhdan rinnalleen.Naisen, joka käy töissä ja hoitaa kodin. Ei saa käyttää rahaa korkokenkiin, varsisaappaisiin, useisiin eri vastekertoihin

joo näin on asiat suomessa kaikki naiset kulkee verkkareissa ja lökäpöksyissä sen takia.

Vierailija
382/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset naiset ovat epätyyliikkäitä?

Koska Suomessa ei ole sellaisia paikkoja ja tilaisuuksia, joihin pitäisi pukeutua tai voisi pukeutua tyylikkäästi. Enää ei pukeuduta juuri minnekään hyvin, vaan kaikkialle mennään arkivaatteissa tai vain vähän siistemmissä vaatteissa. Mitäpä siinä sitten tyylikkäällä tukalla tai laukulla tekisi, jos muuten on arkiasu.

Itse siis tein tämän havainnon jo aikoja sitten. Olin muutaman kerran aivan ylipuettuna juhlissa yms. paikoissa, kunnes lakkasin. Kyllästyin näyttämään pelleltä arkiasujen keskellä. Vuosiin en ole edes ostanut juhlavaatteita.

Vain jossain rikkaimmissa piireissä pukeudutaan vielä juhliin, teatteriin yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa. Ei huvita. Ei nelikymppisenä ole enää niin väliä. Ostan kyllä tyylikkäitä vaatteita aika ajoon, mm. takin ja nilkkurit tänä syksynä sellaista klassista tyyliä. Mutta ei ketään kiinnosta, onko meikattu ja missä rytkyissä kuljen. Saatan panostaa muutaman kerran vuodessa, jos on jotain spesiaalia. 

kyllä mua kiinostais tollainen nainen.40v naiset voivat olla tosi seksikkäitä jos kroppa pysyny normaalina.

Niitä ei kiinnosta sinä, eikä ketään muitakaan naisia.

sulta läski lehmä ei kysytty mitään.pidä ruma turpasi kiinni.

Mies, joka puhuu näin, ei ole kykenevä arvioimaan, mikä on tyylikästä. Siivoa suusi. T. Toinen mies

Vierailija
384/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena käytin usein suoria housuja ja bleisereitä. Ja pitkiä hameita. Tänä päivänä juuri kukaan ei käytä sellaisia. Ei edes keski-ikäiset, saati sitten nuoremmat.

Vierailija
385/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susanna Penttilä on tyylikäs? kertoo paljon ap:n tyylitajusta, lol

Kyllä hän on erittäin tyylikäs. Sun kommentti ja yläpeukut kertoo kateudesta.

Halpa se on, ja sulla on halpa maku, mutta ei se mitään, jotkuthan tykkää jopa venäläisen näköisistä tekokulta/turkis/fuckmekorkkarityylistä. Tyylejä on monia mutta läheskään kaikki niistä eivät ole tyylikkäitä

Sullekkin sama kysymys oletko usein nähnyt livenä? Minä olen. Ja ei  ole halpa tyyli ei rahallisesti eikä myöskään " moraalisesti".

Voi rakas lapsi, sinä et tiedä oikeasta tyylistä mitään. Sitä ei ensinnäkään rahalla saa, ja toisekseen, oikeasti tyylikkäät ja rikkaat ihmiset eivät ha

Käy katsomassa sanakirjasta mitä tyylikäs tarkoittaa jatketaan sitten. 

Kumpi on tyylikäs?

Susanna pitkä villakangastakki, korkeat mustat nahka saappaat. Kaulahuivi ja hattu. Olalla laukku ja käsineet kädessä.

Vai.

Perus musta muumitakki joka ei ole oikeaa kokoa, jalassa kuomat. Pipo päässä ja rukkaset käsissä.. 

Vierailija
386/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta suomalaiset miehet ovat ihania.

Läskejä naisvihaajia. Minä hain miehen Lontoosta.

Suosittelen muillekin. Minun brittimieheni on herrasmies, ja hänellä on käytöstavat, ei ikinä hauku oman maansa naisia, kuten ap. Mutta ap:lla ei olekaan käytöstapoja. Todella monella suomalaisella miehellä ei ole käytöstapoja. Sen huomaa aina kun olemme briteissä, ja tulemme takasin Suomeen.

Tämä sama ketju on miehistä. Käys lukee sieltä kuin ihania te suomalaiset naiset olette. Ja joo en ihmettele et suomalaist miehet raahaa tänne naisia Aasiasta 

Aasiasta? Aasia on  TODELLA  laaja, alue, kattaa yli puolet maapallon väestöstä. Pitää sisällään mm Intian, Kiinan, Japanin....Suomalaiset miehet eivät t o d e l l a k a a n  "raahaa" naisia Aasiasta, vaan ihan vaan Thaimaasta, se on se yleisin paikka, ja raahata- on kuvaava verbi sille, että rupsahtanut, vanha pallomahaukko, joka ei muuten naista saa, hakee naisen kehittyvästä maasta= käyttää taloudellisesti hyväkseen. Ei ne naiset muuten lähtisi, mutta kun on pakko, taloudellisista syistä.

Vierailija
387/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpa se on, ja sulla on halpa maku, mutta ei se mitään, jotkuthan tykkää jopa venäläisen näköisistä tekokulta/turkis/fuckmekorkkarityylistä. Tyylejä on monia mutta läheskään kaikki niistä eivät ole tyylikkäitä

Sullekkin sama kysymys oletko usein nähnyt livenä? Minä olen. Ja ei  ole halpa tyyli ei rahallisesti eikä myöskään " moraalisesti".

Voi rakas lapsi, sinä et tiedä oikeasta tyylistä mitään. Sitä ei ensinnäkään rahalla saa, ja toisekseen

muumi vartalo muumi vaatteet on tyylikkäitä ja sopii suomi punkerolle kato aikuisten housut ei mahdu jalkaan.

Vierailija
388/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas lapsi, sinä et tiedä oikeasta tyylistä mitään. Sitä ei ensinnäkään rahalla saa, ja toisekseen

Mikä vtun pakkomielle sulla on näihin Kuomiin? Miksi jankutat niistä aamusta iltaan, joka vidun ketjussa?

P. S Meillä koko perhe käyttää Kuomia- isä, äiti, lapset.

Vierailija
389/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalainen mies haluaa työjuhdan rinnalleen.Naisen, joka käy töissä ja hoitaa kodin. Ei saa käyttää rahaa korkokenkiin, varsisaappaisiin, useisiin eri vastekertoihin

joo näin on asiat suomessa kaikki naiset kulkee verkkareissa ja lökäpöksyissä sen takia.

Juu syy on aina miehessä, juu 😁

Vierailija
390/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susanna ei käytä pitkiä villakangastakkeja. Kiinni jäit. 

Terveisin oikeasti Susannan kanssa samassa taloyhtiössä asuva hlö.

Vierailija
391/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta suomalaiset miehet ovat ihania.

Läskejä naisvihaajia. Minä hain miehen Lontoosta.

Suosittelen muillekin. Minun brittimieheni on herrasmies, ja hänellä on käytöstavat, ei ikinä hauku oman maansa naisia, kuten ap. Mutta ap:lla ei olekaan käytöstapoja. Todella monella suomalaisella miehellä ei ole käytöstapoja. Sen huomaa aina kun olemme briteissä, ja tulemme takasin Suomeen.

Tämä sama ketju on miehistä. Käys lukee sieltä kuin ihania te suomalaiset naiset olette. Ja joo en ihmettele et suomalaist miehet raahaa tänne naisia Aasiasta 

Aasiasta? Aasia on  TODELLA  laaja, alue, kattaa yli puolet maapallon väestöstä. Pitää sisällään mm In

Sielä taas yksi syy miksi sitä vaimoa etsitään Aasiasta...

Vierailija
392/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas lapsi, sinä et tiedä oikeasta tyylistä mitään

Hyvä, kun olet tiedostanut oman vartaloptyyppisi, muumipappa👍pojot siitä 

Vierailija
393/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi raka

muumi mamma otti nokkiinsa.

Vierailija
394/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmasto. Onhan se kiva katsella muotikuvista nättejä vaatteita, mutta tosiasia on, että missään ei kävellä korkokengissä takki auki syys aikaan ja näytetä tip top. 

Itselläni on yksi tosi ihana ja tyylikäs takki, jota tosin voi käyttää vain tyyliin jossain juhlissa, johon mennään ja tullaan autokyydillä ovelta ovelle.

Ei tunnu olevan sopiva missään lämpötilassa, joko liian kuuma tai kylmä.

Korkokenkien kanssa olin jo nuorena aikuisena niin huvittava näky (en koskaan oppinut kävelemään niillä), että tyylikkäämmältä taidan näyttää vaikka risoissa tennareissa.

Kannattaa tulla pois sieltä omalta mukavuusalueelta joskus ja panostaa hiukan enemmän.

Kyllä, panostan erittäin mielelläni siihen, että pysyn lämpimänä 😊 juuri siksi olenkin miettinyt Kuomien hankkimista. Toppahousut otan käyttöön heti kun mittari näyttää taas -20 aamuisin, siihen asti ihanan paksu ja pitkä toppatakkini vielä riittää lämmittämään. 

Yleensä käytän mielelläni mekkoja ja hameita, mutta en todellakaan jäädytä niissä itseäni. Kun thermosukkikset ei enää riitä pitämään lämpimänä, on mekkokausi ohi.

Vierailija
395/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivannäköisiä keski-ikäisiä naisia on vaikka kuinka paljon. 

Vierailija
396/397 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitkä musta villakangastakki  mihin laitoin mustan vyön kun oli telttamainen ja mustat nahka nilkkurit .joku mies kommentoi baarin jonossa että näytät hyvältä .

Vierailija
397/397 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko epä onnellisia myös, tai kuitenkin  onnettomia, ehkä epä tyylikkäitä, ei, vaan tyylittömiä, epä tyytyväisiä tai tyytymättömiä paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan