Miksi suomalaiset naiset ovat epätyyliikkäitä?
Vastaava ketju löytyy miehistä. Mutta en kyllä kehuisi Suomalaista naistakaan erikoisen tyylikkääksi. Poislukien Susanna Penttilät ym.
Esim Virolaiset ja Ruotsalaiset naiset ihan eri tasolla.
Kommentit (397)
Vierailija kirjoitti:
Totta ap.
Osa 16...25 v mimmeistä pukeutuu siististi ja trendikkäästi. Ovat ilo silmälle.
Mutta kun 30 v lähestyy yhä useampi menee säkkityyliin ja roikkuviin vaatteisiin. Meikkaus loppuu ja tukka repsottaa. Massa nousee huolestuttavasti ja sekin johtaa yhä isompiin säkkikaapuihin.
Eli sitten tyylinä on ns tanttatyyli tai työläisvaatteet. Naiseus, kauneus ja tyylikkyys siis puuttuu useimmilta ja sen kyllä huomaa turistikin.
Rahasta tuo ei ole kiinni sillä trendivaatteet ovat kaikkein halvimpia. Kyse on siis asenteesta eli ei välitetä omasta ulkonäöstä. Metsäläiskansaa siis suomalaiset.
Muissa kylmissä maissa naiset osaa kyllä olla naisellisia eli sääkään ei ole selitys.
Naisten trendivaatteet tyyliin pari e/pusero, ovat karmeita ryysyjä. Vitosen vinosaumaisista farkuista on tyylikkyys kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Susanna Penttilässä on kyllä tyylikkyys kaukana 😂😂😂
Mutta provohan tämä olikin.
0/5
Voi olla tottakin. Kertoo kyllä ap:sta ja hänen maustaan. Viisikymppinen nainen,joka pukeutuu,kuin parikymppinen ig-pissis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä varten minä laittautuisin arjessa? Muita ihmisiä vai aviomiestä? Ei kiinnosta pätkän vertaa mitä joku ajattelee ulkoisesta habituksestani, säänmukaiset mukavat kamppeet ja perussiisti olemus saa riittää. Eikö meidän +40v naisten pitäis muutenkin olla jo näkymättömiä? Vannon kautta kahisevien tuulihousujeni etten myöskään aio piilottaa rypistyvää naamaani täyteaineiden alle vaan olen ylpeästi rusina. Tuulihousurusina.
juuri tämä ollaan suosiolla jo mummoja.no onneks mulla ulkomaalainen vaimo.on muuten 40v ja edellen näyttävän näköinen ja seksikäs.
Kukaan ei usko. Et osaa edes kirjoittaa, joten et osaa kieliä. Kyllä edes sen vaimon saamiseen on pitänyt muuta kieltä osata,kuin:"How much fuki fuki? " Pattayan håratsukadulla.
Opettele sinä oikeinkirjoitus!
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä varten minä laittautuisin arjessa? Muita ihmisiä vai aviomiestä? Ei kiinnosta pätkän vertaa mitä joku ajattelee ulkoisesta habituksestani, säänmukaiset mukavat kamppeet ja perussiisti olemus saa riittää. Eikö meidän +40v naisten pitäis muutenkin olla jo näkymättömiä? Vannon kautta kahisevien tuulihousujeni etten myöskään aio piilottaa rypistyvää naamaani täyteaineiden alle vaan olen ylpeästi rusina. Tuulihousurusina.
juuri tämä ollaan suosiolla jo mummoja.no onneks mulla ulkomaalainen vaimo.on muuten 40v ja edellen näyttävän näköinen ja seksikäs.
Kukaan ei usko. Et osaa edes kirjoittaa, joten et osaa kieliä. Kyllä edes sen vaimon saamiseen on pitänyt muuta kieltä osata,kuin:"How much fuki fuki? " Pattayan håratsukadulla.
Ei, vaan osui ja upposi. Et ole edes sinne Thaikkujen huårakadulle päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ap.
Mutta kun 30 v lähestyy yhä useampi menee säkkityyliin ja roikkuviin vaatteisiin. Meikkaus loppuu ja tukka repsottaa. Massa nousee huolestuttavasti ja sekin johtaa yhä isompiin säkkikaapuihin.
Eli sitten tyylinä on ns tanttatyyli tai työläisvaatteet. Naiseus, kauneus ja tyylikkyys siis puuttuu useimmilta ja sen kyllä huomaa turistikin.
Rahasta tuo ei ole kiinni sillä trendivaatteet ovat kaikkein halvimpia. Kyse on siis asenteesta eli ei välitetä omasta ulkonäöstä. Metsäläiskansaa siis suomalaiset.
Muissa kylmissä maissa naiset osaa kyllä olla naisellisia eli sääkään ei ole selitys.
Naisten trendivaatteet tyyliin pari e/pusero, ovat karmeita ryysyjä. Vitosen v
ei vaan sun verkkareista saakelin punkero.vaikka kuinka jankutat niin verkkarit ja lökärit punkerolla akalla ei kiinosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat ole. Sinä olet kusihousupappa💦👴 ja mielikuvitusvaimo (🧕🏾) 😂
Minun eskari-ikäiset lapset osaa kirjoittaa paremmin kuin sinä. Setämies ei osaa kirjoittaa. Huh huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei usko. Et osaa edes kirjoittaa, joten et osaa kieliä. Kyllä edes sen vaimon saamiseen on pitänyt muuta kieltä osata,kuin:"How muc
iltaa äikän ope millo lähetään suomen kiilen kurssille että säkin apina opit kirjoittamaan.
Kuka tahansa yli 60 kg painava nainen on epätyylikäs
Vierailija kirjoitti:
mietihän 85 kiloa painava ja lökäpöksyt jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä suomalaisista miehistä 72% on läskejä= huonolta näyttää mikä tahansa vaate teidän päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako ap että Susanna Penttilä olis tyylikäs?
No onhan Penttilä ihan eri tasoa pukeutumisen suhteen kuin perus suomalainen nainen.
On toki eri tasoa, mutta ei se hänestä tyylikästä tee. Halvan näköinen suttura ollut aina. Olin tätä mieltä jo vuosia ennen hänen OF-uraansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä suomalaisista miehistä 72% on läskejä= huonolta näyttää mikä tahansa vaate teidän päällä.
sulla punkero on hyvät jutut .eli säkin voit pukeutua verkkareihin ja lihota vielä lisää kun 72% miehistä on läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en mieti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ap.
Naisten trendivaatteet tyyl
Mitä sinä minusta tiedät? Olen kolmekymppinen hoikka nainen, että älä höpötä. Verkkarit on ihan ok, ei niiden tarvitse polvissa roikkua. -------ja jos roikkuu, kiskoo VYÖLLÄ ylös.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinistuvat nahkahousut ja lyhyt talvitakki, pitkävartiset saappaat. Siinä olis upea tyyli 👍
Siitä vaan pukeutumaan sellaiseen, ap. Tom of Finland😜 Saat miesten huomion💋👍
Verkkareihin vyö?.jopa olis yhdistelmä! .mulla vyö farkuissa ja mekossa.
Tarkoititko siis tyylitön? (Epätyylikäs on vähän huonoa suomea).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat ole. Sinä olet kusihousupappa💦👴 ja mielikuvitusvaimo (🧕🏾) 😂
läskillä meni tunteisiin.
Ja on kännissä. Eikä peruskoulutaustalla voi korkeampaa sivistystä odottaa. Kielenkäyttökin on muutenkin kuin jollain sylkevällä puskajuopolla.
SE ON SE RYHTI. Ryhti sekä miehillä että naisilla on huono. Mikä ihme, ettei lasten vanhemmat huomauta nuoriaan kohottamaan selän suoraksi.