Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kinuaa seksiä

Vierailija
09.11.2024 |

En halua seksiä mieheni kanssa. Olemme erillään nukkuneet suunnilleen lapsen syntymästä asti eli 2,5 vuotta. 

Omat seksihaluni ovat hävinneet melko pian synnytyksen jälkeen.. 

Olen tässä 2,5 vuoden aikana aika monta kertaa osallistunut seksiin tahtomattani ja alkaa mitta olla täynnä pikkuhiljaa. Huomaan, että minulle tulee agressiivinen tai itsetuhoinen olo sen homman jälkeen.. 

Aikaisemmin suhtauduin asiaan ehkä melko neutraalisti. Oli kyse vain siitä, että olin väsynyt ja loppu lapsen valvomisen ja imettämisen takia eikä ollut haluja seksiin, mutta jotenkin sitten olin siinä mukana toisen takia. Ensimmäiset kuukaudet seksi sattui, sen jälkeen se ei ole tuntunut miehen kanssa miltään ja henkisesti tuntuu joka kerta vaan pahemmalta.

Nyt olen alkanut suhtautua mieheen välinpitämättömämmin kun omat tunteet häntä kohtaan ovat viilenneet. Olen yhä harvemmin seksiin suostunut, mutta hän silti jaksaa pyytää. 

Hän selittää, että hänelle tulee lämpimiä tunteita minua kohtaan kun harrastamme seksiä ja kyselee, että eikö minullekin tule. En ole siinä seksin aikana viitsinyt vastata, että minussa herää välillä voimakkaitakin inhon tunteita.. ja se vaan tuntuu pahenevan joka kerta. Ja syö minua henkisesti aivan loppuun... 

Meillä oli joskus ihan hyvä seksielämä omastakin mielestä, olin mukana fyysisesti ja henkisesti. Nyt tuntuu niin ristiriitaiselta, että vaikea uskoa todeksi kuinka paljon asiat ovat muuttuneet. 

Tekisi mieli ehdottaa hänelle sivusuhdetta tai thai hierontaa, koska minulle on jotenkin henkisesti vaikeaa se että hän jaksaa pyytää seksiä ja valittaa siitä, että se on nyt minun vika kun ei sitä harrasteta. Mutta ei se tälle suhteelle hyvää tekisi sekään. Ajattelen, että ehkä paremmat ajat ovat kuitenkin vielä edessä, mutta rajoja koetellaan... varmaan kummallakin..

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt taitaa olla moro ja näkemiin?

Vierailija
102/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Jokaiselle haluttomalle tekisi hyvää olla joskus sen toisen tilanteessa. Kokea miltä se tuntuu kun se sun rakastama ja haluama ihminen tuntuu suorastaan kammoavan sun kosketusta.

Mä olen oppinut, että se kosketus tietää seksiä. Että jos vastaan halaukseen tai suudelmaan, sen on johdettava seksiin, tai mies lopettaa läheisyyden siihen ja on vihainen.

Kun miehelle suoraan kertoo, että kaipaisi oikeasti joskus vain läheisyyttä, suukkoja, sylityksin oloa, niin mies vastaa ettei halua niitä ennen kuin saa seksiä. Eli minun on seksillä ostettava itselleni läheisyyttä, ja miehen suukot ja halaukset ovat vain valuuttaa, jolla hän ostaa minulta seksiä?

T. Ei-Ap

Hyi mitä kiristystä. Kaikenlaisia pölhöjä tekin suostutte katselemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei pysty elämään ilman seksiä ja sinä et sitä pysty enää harrastamaan kipujesi takia niin silloin ero lienee ainut ratkaisu. Ei tämä sen kummallisempaa ole.

Kannattaisi ehkä keskittyä vaikkapa molemminpuoliseen suuseksiin ja muihin vaihtoehtoihin, jos yhdyntä on kivuliasta. Luulen että miehelle riittäisi mainiosti.

Vierailija
104/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt nykyisestä tilanteesta minkäänlaista itsekritiikkiä miten olisit voinut tehdä toisin. 

Erikoista.

Vierailija
105/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Jokaiselle haluttomalle tekisi hyvää olla joskus sen toisen tilanteessa. Kokea miltä se tuntuu kun se sun rakastama ja haluama ihminen tuntuu suorastaan kammoavan sun kosketusta.

Mä olen oppinut, että se kosketus tietää seksiä. Että jos vastaan halaukseen tai suudelmaan, sen on johdettava seksiin, tai mies lopettaa läheisyyden siihen ja on vihainen.

Kun miehelle suoraan kertoo, että kaipaisi oikeasti joskus vain läheisyyttä, suukkoja, sylityksin oloa, niin mies vastaa ettei halua niitä ennen kuin saa seksiä. Eli minun on seksillä ostettava itselleni läheisyyttä, ja miehen suukot ja halaukset ovat vain valuuttaa, jolla hän ostaa minulta seksiä?

T. Ei-Ap

Hyi mitä kiristystä. Kaikenlaisia pölhöjä tekin suostutte katselemaan.

Molemmat kiristävät, eikö? Nainen läheisyyttä seksillä ja mies seksiä läheisyydellä. Pölhöt ansaitsevat toisensa.

Vierailija
106/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syntyy ällötys tai tympääntyminen seksiin? Mitä sitten tehdä? Jonkunlaista (oma)terapiaa vai mitä? Pelkäisin tuollaista tilaa itselläni. Voisko johtua että tunteet partneria kohtaa poissa, on jossakin kamalassa seksikokemuksessa rikoksen uhri jne

Suosittelisin myös käyntiä lääkärissä, joka passittaisi psykiatrille/psykologille juttelemaan miksi noin ajattelet. Jos siis haluat olla aviossa, muttet halua seksiä sen rakastamasi miehen kanssa. Toinen asia tietysit on, että jos olet jo päättänyt, ettet enää halua rakastaa sitä puolisoasi, niin päästä hänet pois siitä suhteesta ennen kuin tuhoat hänen elämänsä ottamalla siitä pois tarpeen tulla rakastetuksi. 

Kysyn nyt suoraan: Kuka tuollaista miestä voisi rakastaa? En usko että edes oma äiti, jos tietäisi millaista kärsimystä on tuottanut synnyttäneelle lapsensa äidille.

Vierailija
107/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi tuo nainen kärsimyatä aiheuttaa ja lopulta avioeron.

Nakerrat miehen itsetunnon pikku hiljaa kieltäytymällä. Mies on hyvin helppo pitää tyytyväisenä ja aktiivinen seksielämä on siihen yksi helpoimmista keinoista. Yleensä kun perheen pää on tyytyväinen niin myös nainen on tyytyväinen.

Vierailija
108/112 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole parempi, että eroatte. Seksihaluton yh kuulostaakin oikealta saaliilta.

Vierailija
109/112 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen lupa? Mitään naurettavia valtuuksia "luvan kanssa" ei tarvita. Jos suhde ei toimi niin muualla kyllä toimii.

Vierailija
110/112 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taas joku sekaantunut mielenterveysongelmaiseen vasemmistolaiseen tai vihreään, ovat juuri tuollaisia. 

Vierailija
111/112 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä onnekas nainen kun en juurikaan halua fyysistä läheisyyttä muuta kuin seksissä ja hetken seksin jälkeen. Henkistä läheisyyttä ja kumppanuutta kyllä tarvitsen.

Millä tavalla tämä tekee sinusta onnekkaan?

Kyllä useimmat rakastavat miehet kaipaavat naisen läheisyyttä ja hellyyttä. Sellainen mies olisi varmasti kanssasi syvästi onneton.

Johan tuolla kirjoitin, että olen aistiyliherkkä, koskettelu tuottaa helposti sellaisia tuntemuksia joita en meinaa kestää. Totesin myös, että mikäli mies haluaisi paljon läheisyyttä, ei varmaan kanssani kauaa kestäisi. Haluan henkistä läheisyyttä, kumppanuutta seksin lisäksi. Seksissäkin liian pitkät hyväilyhetket saattavat jopa aiheuttaa sen etten enää haluakaan. En ole mitenkään kylmä ihminen, aistiyliherkkyys vaan on asia jolle en mahda mitään.

Vierailija
112/112 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että sinä et voi päättää toisen puolesta, onko hänellä seksiä vai ei. Ero on varmaan teillä oikea ratkaisu, sinä pääset harrastamasta seksiä ja miehesi pääsee jatkamaan elämää. Ja kyllä, olen itse elänyt liitossa, jossa minulla ei enää seksi kiinnostanut ja se johtui siitä, että parisuhteessa oli ongelmia, joita ei pystytty ratkomaan. Erosimme ja olen itse nyt 48-vuotiaana seksuaalisen elämäni huipulla ja toivottavasti exälläkin pyyhkii sillä rintamalla hyvin. Mutta kyllä se on ihmisellä perustarve; tai ainakin jos itse kokee niin. Ei siitä voi toinen ihminen päättää toisen puolesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä