Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kinuaa seksiä

Vierailija
09.11.2024 |

En halua seksiä mieheni kanssa. Olemme erillään nukkuneet suunnilleen lapsen syntymästä asti eli 2,5 vuotta. 

Omat seksihaluni ovat hävinneet melko pian synnytyksen jälkeen.. 

Olen tässä 2,5 vuoden aikana aika monta kertaa osallistunut seksiin tahtomattani ja alkaa mitta olla täynnä pikkuhiljaa. Huomaan, että minulle tulee agressiivinen tai itsetuhoinen olo sen homman jälkeen.. 

Aikaisemmin suhtauduin asiaan ehkä melko neutraalisti. Oli kyse vain siitä, että olin väsynyt ja loppu lapsen valvomisen ja imettämisen takia eikä ollut haluja seksiin, mutta jotenkin sitten olin siinä mukana toisen takia. Ensimmäiset kuukaudet seksi sattui, sen jälkeen se ei ole tuntunut miehen kanssa miltään ja henkisesti tuntuu joka kerta vaan pahemmalta.

Nyt olen alkanut suhtautua mieheen välinpitämättömämmin kun omat tunteet häntä kohtaan ovat viilenneet. Olen yhä harvemmin seksiin suostunut, mutta hän silti jaksaa pyytää. 

Hän selittää, että hänelle tulee lämpimiä tunteita minua kohtaan kun harrastamme seksiä ja kyselee, että eikö minullekin tule. En ole siinä seksin aikana viitsinyt vastata, että minussa herää välillä voimakkaitakin inhon tunteita.. ja se vaan tuntuu pahenevan joka kerta. Ja syö minua henkisesti aivan loppuun... 

Meillä oli joskus ihan hyvä seksielämä omastakin mielestä, olin mukana fyysisesti ja henkisesti. Nyt tuntuu niin ristiriitaiselta, että vaikea uskoa todeksi kuinka paljon asiat ovat muuttuneet. 

Tekisi mieli ehdottaa hänelle sivusuhdetta tai thai hierontaa, koska minulle on jotenkin henkisesti vaikeaa se että hän jaksaa pyytää seksiä ja valittaa siitä, että se on nyt minun vika kun ei sitä harrasteta. Mutta ei se tälle suhteelle hyvää tekisi sekään. Ajattelen, että ehkä paremmat ajat ovat kuitenkin vielä edessä, mutta rajoja koetellaan... varmaan kummallakin..

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Hyi olkoon. 

Spermalinko vainoaa sua. Miksi aloit styylata moisen sperminaattorin kanssa?

Vierailija
82/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetti homoilla on helppoa, harmi ettei kukaan saa vapaasti valita missä joukkueessa pelaa.

Tottakai saat vapaasti valita. Siitä vaan perätuuppariosastolle, jos se tuuppaaminen on elämän keskiössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Jokaiselle haluttomalle tekisi hyvää olla joskus sen toisen tilanteessa. Kokea miltä se tuntuu kun se sun rakastama ja haluama ihminen tuntuu suorastaan kammoavan sun kosketusta.

Mä olen oppinut, että se kosketus tietää seksiä. Että jos vastaan halaukseen tai suudelmaan, sen on johdettava seksiin, tai mies lopettaa läheisyyden siihen ja on vihainen.

Kun miehelle suoraan kertoo, että kaipaisi oikeasti joskus vain läheisyyttä, suukkoja, sylityksin oloa, niin mies vastaa ettei halua niitä ennen kuin saa seksiä. Eli minun on seksillä ostettava itselleni läheisyyttä, ja miehen suukot ja halaukset ovat vain valuuttaa, jolla hän ostaa minulta seksiä?

T. Ei-Ap

Niin, teille läheisyys ja seksi on nyt näköjään tuollaista kauppaa. Eri valuutat vain. Ja sinun mielestäsi varmaan sinun tapasi on se oikea tapa? 

No minusta mies on väärän kumppanin kanssa, jos tämä on niin vastenmielinen että hänen lähellään haluaa olla ainoastaan seksiä saadakseen.  

Vierailija
84/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Jokaiselle haluttomalle tekisi hyvää olla joskus sen toisen tilanteessa. Kokea miltä se tuntuu kun se sun rakastama ja haluama ihminen tuntuu suorastaan kammoavan sun kosketusta.

Mä olen oppinut, että se kosketus tietää seksiä. Että jos vastaan halaukseen tai suudelmaan, sen on johdettava seksiin, tai mies lopettaa läheisyyden siihen ja on vihainen.

Kun miehelle suoraan kertoo, että kaipaisi oikeasti joskus vain läheisyyttä, suukkoja, sylityksin oloa, niin mies vastaa ettei halua niitä ennen kuin saa seksiä. Eli minun on seksillä ostettava itselleni läheisyyttä, ja miehen suukot ja halaukset ovat vain valuuttaa, jolla hän ostaa minulta seksiä?

T. Ei-Ap

Eli mies ei oikeasti halua sinua, vaan hän haluaa seksiä. Loukkaavaa.

Vierailija
85/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ei-Ap

Niin, teille läheisyys ja seksi on nyt näköjään tuollaista kauppaa. Eri valuutat vain. Ja

Eihän tuossa niin sanottu. Sanottiin että nainen haluaa ensin läheisyyttä ja sitten seksiä. Mies taas haluaa ensin seksiä ja sitten läheisyyttä. 

Vierailija
86/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kokonaan. Eroa. 

Vierailija
87/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä onnekas nainen kun en juurikaan halua fyysistä läheisyyttä muuta kuin seksissä ja hetken seksin jälkeen. Henkistä läheisyyttä ja kumppanuutta kyllä tarvitsen.

Millä tavalla tämä tekee sinusta onnekkaan?

Kyllä useimmat rakastavat miehet kaipaavat naisen läheisyyttä ja hellyyttä. Sellainen mies olisi varmasti kanssasi syvästi onneton.

Vierailija
88/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ei-Ap

Niin, teille läheisyys ja seksi on nyt nä

Eihän tuossa niin sanottu. Sanottiin että nainen haluaa ensin läheisyyttä ja sitten seksiä. Mies taas haluaa ensin seksiä ja sitten läheisyyttä.

Lukutaito.

Sanottiin, että nainen haluaa joskus VAIN läheisyyttä ja hellyyttä. Mihin mies ei suostu, ellei saa seksiä.

Ei mikään ihme, että seksi ja parisuhde on miehille niin vaikea asia, kun ei edes lukemaansa ymmärrä.

Vierailija
89/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Eikä ihme että naiset tekee ihme tulkintoja kun lukevat rivien välistä asioita joita ei siellä edes ole. Nimim. mistä luet että olen mies?

Ja jos nyt luet sen kommentin loppuun niin siinähän nainen nimenomaan sanoo että hän siis ostaa läheisyyttä seksillä siinä missä läheisyys on miehelle valuuttaa jolla hän saa sitä seksiä. Ei tarvitse edes lukea rivien välistä kun siinähän se sanotaan ihan selvällä suomen kielellä. 

Vierailija
90/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäkää kännit ja naikaa. Se on suomalainen menestysresepti parisuhteissa jos halut on laantunut.

Vierailija
91/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lopettaa, kun täyttää 45v. Alkaa vaivata eturauhasta.

Vierailija
92/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä naisia vaivaa? Ihan käsittämätön tilitys.

Eiköhän tässä vaivaa synnytysvauriot ja yksinään lapsen hoitamisen tuoma väsymys. On vaikea haluta seksiä, jos suurin tarve on saada nukkua edes yksi yö kunnolla.

Vierailija
93/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-dd- kun se seksi on ainoa asia minkä takia mies suostuu ottamaan sellaisen riesan, kuin vaimo, elämäänsä.

Vierailija
94/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n sukupuolielimet tuhoutuneet synnytyksessä, silti mies on halunnut seksiä vaikka se on aiheuttanut ap:lle kipua. Ja sitten ihmetellään miksi tunteet miestä kohtaan on kuolleet? 

Tuo tuhoutuminen ei ole uskottavaa.  t. 3 lasta synnyttänyt 

Vierailija
95/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n sukupuolielimet tuhoutuneet synnytyksessä, silti mies on halunnut seksiä vaikka se on aiheuttanut ap:lle kipua. Ja sitten ihmetellään miksi tunteet miestä kohtaan on kuolleet? 

Tuo tuhoutuminen ei ole uskottavaa.  t. 3 lasta synnyttänyt 

Kun sinulle ei ole tullut pysyviä vaurioita, ei ole voinut tulla kenellekään toisellekaan, vai mitä?

Vierailija
96/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudettomasta avioliitosta kärsii Suomessa moni mies. Yhdessä ollaan lasten tähden, eikä oikein ymmärretä mitä ihmettä tapahtui sille iloiselle naiselle, jolla oli ennen hymy aina niin herkässä, mihin se kaikki oikein katosi? Ei ole rakastavaa puolisoa, rahaa, eikä vapaa-aikaa. Kännykän näpräys Nuutti-Oskarin futistreenien aikana on näiden miesten viikon kohokohta, tämän lähemmäksi onnea he eivät enää milloinkaan pääse.

Vierailija
97/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei minuakaan viehättäisi ihminen, jota kiinnostaa vain oma nautinto. Vaikka sitten toisen kustannuksella. Eiköhän tuo kerro jo aika paljon myös seksielämän tasosta. En ihmettele, ettei naista kiinnosta.

Vierailija
98/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudettomasta avioliitosta kärsii Suomessa moni mies. Yhdessä ollaan lasten tähden, eikä oikein ymmärretä mitä ihmettä tapahtui sille iloiselle naiselle, jolla oli ennen hymy aina niin herkässä, mihin se kaikki oikein katosi? Ei ole rakastavaa puolisoa, rahaa, eikä vapaa-aikaa. Kännykän näpräys Nuutti-Oskarin futistreenien aikana on näiden miesten viikon kohokohta, tämän lähemmäksi onnea he eivät enää milloinkaan pääse.

Jokainen on oman onnensa seppä. Siitä vain sitten etsimään sitä onnea. Ankeaan elämään tyytymisestä ei voi syyttää ketään muuta kuin itseään.

Vierailija
99/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi. Lopeta helevetissä, jos tämä on totta. Pakotat itsesi seksiin kuin joku sutenööri. Käytät itse itseäsi hyväksi. Kilttiä miehelle, mutta nauttiiko hänkään patjan polkemisesta? Outo on, jos nauttii. Onko hän muutenkin empatiakyvytön?

Päästä se reppana vapaaksi ja vapauta itsesi siinä samalla.

Meillä on tilanne, että mies ei halua erota. Hän ei halua avointa suhdetta, koska silloin myös minä voisin hänen mielestään pettämättä olla toisen miehen kanssa. Eikä halua käydä vieraissa (hänellä oli jo yksi pitkä suhde, ensin salassa, sitten tiedossani), hän ei myöskään halua kanssani seksiä, kun minä haluan. Hän haluaa silloin, kun itse haluaa ja on kuulemma ennemmin ilman kokonaan, kuin suostuu minun kanssani mihinkään.

Ennen hänen pettämiskuviotaan tarjouduin ties mihin terapiaan, seksiin päivittäin (jos haluni heräisivät sillä jotenkin

Älä nyt hyvä nainen uhraa omaa ainutta elämääsi tuollaisen vätyksen holhoamiseen. Kuulostaa ihan pikkulasten kiukuttelulta. Mä haluuuuuuun silloin kun haluun ja ei muista mitään väliä. Sori, mutta miehesi kuulostaa aivan kamalalta ihmiseltä.

Vierailija
100/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai räjähti se pillu synnytyksissä. No kädet ja suu ilmeisesti toimii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi