Mies kinuaa seksiä
En halua seksiä mieheni kanssa. Olemme erillään nukkuneet suunnilleen lapsen syntymästä asti eli 2,5 vuotta.
Omat seksihaluni ovat hävinneet melko pian synnytyksen jälkeen..
Olen tässä 2,5 vuoden aikana aika monta kertaa osallistunut seksiin tahtomattani ja alkaa mitta olla täynnä pikkuhiljaa. Huomaan, että minulle tulee agressiivinen tai itsetuhoinen olo sen homman jälkeen..
Aikaisemmin suhtauduin asiaan ehkä melko neutraalisti. Oli kyse vain siitä, että olin väsynyt ja loppu lapsen valvomisen ja imettämisen takia eikä ollut haluja seksiin, mutta jotenkin sitten olin siinä mukana toisen takia. Ensimmäiset kuukaudet seksi sattui, sen jälkeen se ei ole tuntunut miehen kanssa miltään ja henkisesti tuntuu joka kerta vaan pahemmalta.
Nyt olen alkanut suhtautua mieheen välinpitämättömämmin kun omat tunteet häntä kohtaan ovat viilenneet. Olen yhä harvemmin seksiin suostunut, mutta hän silti jaksaa pyytää.
Hän selittää, että hänelle tulee lämpimiä tunteita minua kohtaan kun harrastamme seksiä ja kyselee, että eikö minullekin tule. En ole siinä seksin aikana viitsinyt vastata, että minussa herää välillä voimakkaitakin inhon tunteita.. ja se vaan tuntuu pahenevan joka kerta. Ja syö minua henkisesti aivan loppuun...
Meillä oli joskus ihan hyvä seksielämä omastakin mielestä, olin mukana fyysisesti ja henkisesti. Nyt tuntuu niin ristiriitaiselta, että vaikea uskoa todeksi kuinka paljon asiat ovat muuttuneet.
Tekisi mieli ehdottaa hänelle sivusuhdetta tai thai hierontaa, koska minulle on jotenkin henkisesti vaikeaa se että hän jaksaa pyytää seksiä ja valittaa siitä, että se on nyt minun vika kun ei sitä harrasteta. Mutta ei se tälle suhteelle hyvää tekisi sekään. Ajattelen, että ehkä paremmat ajat ovat kuitenkin vielä edessä, mutta rajoja koetellaan... varmaan kummallakin..
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on siitä hankala poikkeus, että lähes kaikkea muuta voi harrastaa muidenkin kanssa. Haluton puoliso tavallaan kontrolloi toisenkin haluja ja saamisia. Itse eroaisin haluttomasta puolisosta, vaikka siinä sitten pistettäisiin perintömetsät ja lapset jakoon. Niin tekee moni muukin ja silti haluttomat jaksavat seksin merkitystä vähätellä.
Näinhän se on sitten tehtävä, jos seksi on noin tärkeää, eikä usko että tilanne koskaan tulee muuttumaan.
Eroaisitko myös, jos puolisosi sairastuisi vakavaan sairauteen, jonka vuoksi ei pystyisi harrastamaan seksiä?
En, koska kyvyttömyys ja haluttomuus on kaksi eri asiaa.
Taas joku nillittäjä, jonka tavara olisi jokin maailman napa.
Kun inhoat miestäsi noin paljon, niin ainoa oikea teko on kertoa hänelle avioerosta.
Voit sitten jatkaa elämääsi sinkkuna tai etsiä jonkun haluttoman elättäjän.
Vierailija kirjoitti:
Kun inhoat miestäsi noin paljon, niin ainoa oikea teko on kertoa hänelle avioerosta.
Ykleensä seksi alkaa taas kiinnostamaan kun löytää toisen miehen.
Tuolta haluttiin vain rahat.
Kustannat kahdesti kuussa miehellesi maksullisen tyttöystävän tai sitten lusikat jakoon. Lupa käydä vieraissa tai selibaatti johtavat siihen enemmin tai myöhemmin jokatapauksessa.
Muakin ällötti ja oikeastaan syy oli paljon syvemmällä, kun osasin arvatakaan ja kaikken vähiten syy oikeastaan oli miehessä. Onneksi tajusimme erota ja sain käsiteltyä omat ongelmani tämän asian suhteen (aloin siis toistaa omaa lapsuuden perhemalliani huomaamatta). Nyt on molemmilla uudet puolisot ja seksi maistuu, tai ainakin meillä maistuu ja toki toivon että heilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ällötti niin paljon seksi exän kanssa että siihen meidän 13-vuotinen avioliitto kaatui.
Miten hitossa edes päädyitte avioon? Avaatko vähän syitä?
Kerro mikä tässä on käsittämätöntä? Vai onko sinulla useinkin vaikeuksia käsittää asioita?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällötti niin paljon seksi exän kanssa että siihen meidän 13-vuotinen avioliitto kaatui.
Miehellä oli ns. massia.
Ei ihme että naisista ei pidetä. Tommosta pihtaajs tilittäjää en kattelis sekuntiakaan. M62
Mistä syntyy ällötys tai tympääntyminen seksiin? Mitä sitten tehdä? Jonkunlaista (oma)terapiaa vai mitä? Pelkäisin tuollaista tilaa itselläni. Voisko johtua että tunteet partneria kohtaa poissa, on jossakin kamalassa seksikokemuksessa rikoksen uhri jne
Vierailija kirjoitti:
En inhoa miestä muutoin kuin seksin osalta. Mutta voihan tämä tästä potentiaalisesti eskaloitua..
Enkä tarvitse elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue uudestaan ajatuksella.. no voin kertoa pääkohdat: ongelma tullut vasta lapsen syntymän jälkeen ja toiseksi en ole kertonut olevani naimisissa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt ihan mahdotonta että sen kumppanin kanssa voisi keskustella näistä. Ihan vaan kertoisit tuon mitä tänne kirjoitit miehellesi, sitten mietitte että haluatteko jatkaa yhdessä tai erikseen.
Olen kyllä hänelle varmasti kertonut monta kertaa.. mutta asiaa se ei ole muuttanut. Olen erokorttia ottanut pari kertaa esille mutta hän oli pettynyt minuun kun alan heti ehdottaa eroa kun on vaikeuksia... Mutta ei ole ilmeisesti kovin helppo puheenaihe hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykleensä seksi alkaa taas kiinnostamaan kun löytää toisen miehen.
Tuolta haluttiin vain rahat.
Olen miestäni moninkertaisesti varakkaampi. Kiva asenne ja ennakkoluulot sinulla.
Ap
Seksin kinuaminen eli vonkaaminen on varmasti paras ja toimivin keino tehdä halukkaasta naisesta haluton.
Jopa pysyvästi.
Voisiko seksuaaliterapia auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Seksin kinuaminen eli vonkaaminen on varmasti paras ja toimivin keino tehdä halukkaasta naisesta haluton.
Jopa pysyvästi.
Halukkaalta varmaan harvemmin tarvitsee varsinaisesti vongata. Haluttoman miehen halukkaana puolisona olen jo oppinut pitämään oman haluni omana tietonani mutta ei se kyllä helppoa ole ollut.
Jokaiselle haluttomalle tekisi hyvää olla joskus sen toisen tilanteessa. Kokea miltä se tuntuu kun se sun rakastama ja haluama ihminen tuntuu suorastaan kammoavan sun kosketusta.
Voi ei, nyt on menty vikaan jo tuossa että olet kivusta huolimatta suostunut seksiin!
Miten siinä sit voi haluta ihmistä joka satuttaa sua ja saa siitä vielä nautintoa? 😳
En ihmettele yhtään eikä se todellakaan ole mitään tunnevammaa, nyt on jotain mennyt rikki.
Onko se nyt ihan mahdotonta että sen kumppanin kanssa voisi keskustella näistä. Ihan vaan kertoisit tuon mitä tänne kirjoitit miehellesi, sitten mietitte että haluatteko jatkaa yhdessä tai erikseen.