Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kinuaa seksiä

Vierailija
09.11.2024 |

En halua seksiä mieheni kanssa. Olemme erillään nukkuneet suunnilleen lapsen syntymästä asti eli 2,5 vuotta. 

Omat seksihaluni ovat hävinneet melko pian synnytyksen jälkeen.. 

Olen tässä 2,5 vuoden aikana aika monta kertaa osallistunut seksiin tahtomattani ja alkaa mitta olla täynnä pikkuhiljaa. Huomaan, että minulle tulee agressiivinen tai itsetuhoinen olo sen homman jälkeen.. 

Aikaisemmin suhtauduin asiaan ehkä melko neutraalisti. Oli kyse vain siitä, että olin väsynyt ja loppu lapsen valvomisen ja imettämisen takia eikä ollut haluja seksiin, mutta jotenkin sitten olin siinä mukana toisen takia. Ensimmäiset kuukaudet seksi sattui, sen jälkeen se ei ole tuntunut miehen kanssa miltään ja henkisesti tuntuu joka kerta vaan pahemmalta.

Nyt olen alkanut suhtautua mieheen välinpitämättömämmin kun omat tunteet häntä kohtaan ovat viilenneet. Olen yhä harvemmin seksiin suostunut, mutta hän silti jaksaa pyytää. 

Hän selittää, että hänelle tulee lämpimiä tunteita minua kohtaan kun harrastamme seksiä ja kyselee, että eikö minullekin tule. En ole siinä seksin aikana viitsinyt vastata, että minussa herää välillä voimakkaitakin inhon tunteita.. ja se vaan tuntuu pahenevan joka kerta. Ja syö minua henkisesti aivan loppuun... 

Meillä oli joskus ihan hyvä seksielämä omastakin mielestä, olin mukana fyysisesti ja henkisesti. Nyt tuntuu niin ristiriitaiselta, että vaikea uskoa todeksi kuinka paljon asiat ovat muuttuneet. 

Tekisi mieli ehdottaa hänelle sivusuhdetta tai thai hierontaa, koska minulle on jotenkin henkisesti vaikeaa se että hän jaksaa pyytää seksiä ja valittaa siitä, että se on nyt minun vika kun ei sitä harrasteta. Mutta ei se tälle suhteelle hyvää tekisi sekään. Ajattelen, että ehkä paremmat ajat ovat kuitenkin vielä edessä, mutta rajoja koetellaan... varmaan kummallakin..

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vaikka puhua sille miehelle noista ongelmista ja ajatuksista. Jos ei pysty kertomaan, on muuallakin ongelmaa kuin vain seksissä. Tai jos mies ei ymmärrä asiaa, kannattanee erota.

Vierailija
62/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä fiksun miehen pitäisi antaa ymmärrystä sille, että synnytyksen jälkeen edetään naisen kunnon ja halujen mukaan seuraavaan yhdyntään. Jos mies arvostaa naistaan, joka synnytti myös hänelle lapsen, hän tyytyy omaan käteen ja mielikuvitukseen, eikä tosiaankaan alla painostamaan naistaan tarpeidensa tyydyttäväksi.

Ihan sairasta edes ehdottaa mitään vieraissa käymisiä. Kyllä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää, että hetken kuiva kausi tuossa tilanteessa on täysin ymmärrettävää, ja jos haluava tuossa kohtaa hoitaa itse itsensä ja malttaa odottaa, että toinen on taas valmis, saa ihan varmasti naisensa taas haluamaan ja saa koko paketin: toimivan parisuhteen ja ehjän perheen.

2.5 vuotta on aika pitkä aika. Pitäisikö odottaa vaikka 20 ennen kuin toteaa että se taisi olla siinä?

Mikä sinulle on "hetken kuiva kausi" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos hänen sukupuolielimensä, joita yleisesti ottaen tarvitaan seksissä, ovat synnytyksen jäljiltä siinä kunnossa, että seksi tuottaa kipua tai ei tunnu miltään, niin tilanne vertautuu siihen, että hän on sairas tavalla, joka estää seksin.

Mies taas on sen verran yksinkertainen, että luulee, että kyse on pelkästään "haluamisesta". Ikäänkuin puoliso olisi yhtäkkiä lakannut tykkäämästä jäätelöstä.

--

Ei vertaudu.

Naisilla kyse on juuri haluamisesta. Jäätelövertaus on hyvä, todellakin lakkatte tykkäämästä siitä mausta mikä aina ennen kelpasi, haluatte vaniljan sijaan suklaata jatkossa joten kun mies vaihtuu, muuttuu mielikin... taas on jäätelö listalla.

No myönnän sen verran, että tottakai halu miestä kohtaan hiipuu, jos hän ei tippaakaan välitä siitä miltä seksi naisesta tuntuu. Kuka sellaista haluaa?

Vierailija
64/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mies kinuaa seksiä"

Siinä aloituksen otsikko, syyllistävä, alentava.

Siinä ei sanota "yhdyntä tuottaa kipua"

Aloituksella on yksi tarkoitus: levittää miesvihaa.

Huomatkaa ap:n viesteissä pieniä sanamuotojen valintoja:  hän tuntuu ajattelevan, että minun kehoni on hänen oikeus

Samat sanat kuin tämän hetken trumpsteri-metelöinnissä.

Sattumaa? Tuskin. Pisara meressä missä levitetään ennakkoluuloja ja miesvihaa. Syyllisen tiedämme kaikki.

Harhoja.

En tiedä siihen syyllistä. Käytätkö jotain vai oletko ollut tuollainen ihan syntymästä asti?

Vierailija
65/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin kinuaminen eli vonkaaminen on varmasti paras ja toimivin keino tehdä halukkaasta naisesta haluton.

Jopa pysyvästi.

Halukkaalta varmaan harvemmin tarvitsee varsinaisesti vongata. Haluttoman miehen halukkaana puolisona olen jo oppinut pitämään oman haluni omana tietonani mutta ei se kyllä helppoa ole ollut. 

Jokaiselle haluttomalle tekisi hyvää olla joskus sen toisen tilanteessa. Kokea miltä se tuntuu kun se sun rakastama ja haluama ihminen tuntuu suorastaan kammoavan sun kosketusta.

Tuo on kyllä hyvä näkökulma myös.

Niin uskon, että on se hänenkin kannaltaan ikävä tilanne. Umpikujassa ollaan. 

En vaan ole varma rakastaako hän edes minua.  Hän kertoo tunteistaan vaan seksin yhteydessä tai jälkeen. Se tuntuu minusta vaan pahalta. Ihan kuin hän kiittäisi seksistä.. En haluaisi ajatella niin mutta kieltämättä se tulee mieleeni.

Vierailija
66/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kolme työntöö ja tuli

Vierailija
67/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä fiksun miehen pitäisi antaa ymmärrystä sille, että synnytyksen jälkeen edetään naisen kunnon ja halujen mukaan seuraavaan yhdyntään. Jos mies arvostaa naistaan, joka synnytti myös hänelle lapsen, hän tyytyy omaan käteen ja mielikuvitukseen, eikä tosiaankaan alla painostamaan naistaan tarpeidensa tyydyttäväksi.

Ihan sairasta edes ehdottaa mitään vieraissa käymisiä. Kyllä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää, että hetken kuiva kausi tuossa tilanteessa on täysin ymmärrettävää, ja jos haluava tuossa kohtaa hoitaa itse itsensä ja malttaa odottaa, että toinen on taas valmis, saa ihan varmasti naisensa taas haluamaan ja saa koko paketin: toimivan parisuhteen ja ehjän perheen.

2.5 vuotta on aika pitkä aika. Pitäisikö odottaa vaikka 20 ennen kuin toteaa että se taisi olla siinä?

Mikä sinulle on "hetken kuiva kausi" ?

No nythän aika oli venynyt noin pitkäksi siksi, kun mies ei ollut antanut naiselleen aikaa palautua. Fiksun miehen kanssa kuiva kausi tuskin olisi kestänyt paria kuukauttakaan 👍

Vierailija
68/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mies kinuaa seksiä"

Siinä aloituksen otsikko, syyllistävä, alentava.

Siinä ei sanota "yhdyntä tuottaa kipua"

Aloituksella on yksi tarkoitus: levittää miesvihaa.

Huomatkaa ap:n viesteissä pieniä sanamuotojen valintoja:  hän tuntuu ajattelevan, että minun kehoni on hänen oikeus

Samat sanat kuin tämän hetken trumpsteri-metelöinnissä.

Sattumaa? Tuskin. Pisara meressä missä levitetään ennakkoluuloja ja miesvihaa. Syyllisen tiedämme kaikki.

Ei ole tarkoitus levittää miesvihaa. Enkä huomioinut että nyt on tuollainen ilmiö akuutisti mediassa.. 

Enkä edes yritä tässä demonisoida miestäni, vaikka kieltämättä itsekin havaitsen kuinka ikävän kuvan hänestä annan ihmisenä. 

Varmaan hän olisi lopettanut jos olisin huutanut kivusta seksin aikana mutta annoin itse antaa hänen ymmärtää että se on ok vaikka sattuu.. koska minulla oli kai kaikki imetyshormonit ja muut ja vaikea elämäntilanne jne.. 

Eli yritän vain tuoda esiin suoraan sanoen mikä on tilanne koska tästä on oikeasti vaikea keskustella miehen kanssa. 

Kun hän kysyy minulta seksin aikana "tuntuuko hyvältä?" En haluaisi häntä muistuttaa siitä, että etkö muista kun sanoin ettei tunnu miltään.. ja kertoa että oikeasti toivoin että tämä olisi mahdollisimman pian ohi.. 

Vierailija
69/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta miehes kiduttaminen ja anna sille lupa hekea seksiä muualta tai erotkaan.

Täytyy sanoa että en ihan ymmärrä, mikä siinä on toisen kiduttamista ettei anna omaa kehoaan toisen käytettäväksi? 

Kyllä hänkin on omalla kädellä asian hoitanut varmaan lukemattomia kertoja. 

Hän syntyi ilman käsiä ja jalkoja, yltää kyllä ottamaan itseltään suihin mutta se tuntuu väärältä, kohta minun suihinotot ei enää kelpaa.

Ap

Vierailija
70/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kolme työntöö ja tuli

Onhan se 5 sekunttia pitkä aika.

Vierailija
71/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että naisista ei pidetä. Tommosta pihtaajs tilittäjää en kattelis sekuntiakaan. M62

Tuskinpa suakaan kukaan kattelee

Vierailija
72/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et puhunut miehelle, että yhdyntä sattuu, et ilmaissut ettet ole valmis seksiin, et ole toisin sanoen keskustellut hänen kanssaan yhtään siitä, miten synnytys ja imetys vaikuttivat haluihisi ja seksuaalisuuteesi? Ja sitten ihmettelet, kun et halua ja mies "kinuu"? PUHU hyvä nainen!

Ei ole miehen vika, ettet ole saanut kommunikoitua. Toiselle pitää pystyä sanomaan, että sattuu. Jos ei pysty, on joku vialla - joko itsessä tai parisuhteessa. 

Olet pahasti solmussa oman seksuaalisuutesi kanssa. Jos synnytyksestä jo 2,5v, ei imetyshormonitkaan enää vaikuta villinä, joten paikat eivät ole enää niin kuivat. Tutki itse omaa kehoasi, mieti mikä sytyttää. Muista että olet muutakin kuin äiti. Ja puhu rohkeasti miehesi kanssa.

Aloittakaa pienestä, ihan arkisesta läheisyydestä mikä ei johda seksiin. Pitäkää treffi-iltoja, jossa olette kahdestaan ilman lasta, kaksi aikuista keskenään. Koittakaa löytää toisenne uudestaan. 

Ja sanon tämän naisena, joka läpikävi vaikean imukuppisynnytyksen. Seksi oli pitkään kivuliasta ja se oli minulle kova paikka. Olisin mennyt pahasti solmuun, jos en olisi puhunut miehelleni ja kertonut pelkojani. Sitten lähdimme hitaasti etsimään nautintoa. Niin ja kävin gynekologilla tarkistamassa, että olen fyysisesti ok ja juttelin sielläkin kivusta. 

Vierailija
73/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällötti niin paljon seksi exän kanssa että siihen meidän 13-vuotinen avioliitto kaatui. 

Miten hitossa edes päädyitte avioon? Avaatko vähän syitä?

No tämä oli toinen suhde ensimmäisen poikakaverin jälkeen, ja seksiä oli n. 4 kertaa päivässä. Siinä se sitten alkoi hiipumaan 2 lapsen jälkeen, ja pikkuhiljaa hiipuminen muuttui ällötykseksi. Koin inhoa kun aavistin jo aamulla että tänään mies vonkaa. Avioeron jälkeen oleva suhde oli taas intohimoinen.

Vierailija
74/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti homoilla on helppoa, harmi ettei kukaan saa vapaasti valita missä joukkueessa pelaa.

Vierailija
75/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Jokaiselle haluttomalle tekisi hyvää olla joskus sen toisen tilanteessa. Kokea miltä se tuntuu kun se sun rakastama ja haluama ihminen tuntuu suorastaan kammoavan sun kosketusta.

Mä olen oppinut, että se kosketus tietää seksiä. Että jos vastaan halaukseen tai suudelmaan, sen on johdettava seksiin, tai mies lopettaa läheisyyden siihen ja on vihainen.

Kun miehelle suoraan kertoo, että kaipaisi oikeasti joskus vain läheisyyttä, suukkoja, sylityksin oloa, niin mies vastaa ettei halua niitä ennen kuin saa seksiä. Eli minun on seksillä ostettava itselleni läheisyyttä, ja miehen suukot ja halaukset ovat vain valuuttaa, jolla hän ostaa minulta seksiä?

T. Ei-Ap

Vierailija
76/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä onnekas nainen kun en juurikaan halua fyysistä läheisyyttä muuta kuin seksissä ja hetken seksin jälkeen. Henkistä läheisyyttä ja kumppanuutta kyllä tarvitsen.

Vierailija
77/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Jokaiselle haluttomalle tekisi hyvää olla joskus sen toisen tilanteessa. Kokea miltä se tuntuu kun se sun rakastama ja haluama ihminen tuntuu suorastaan kammoavan sun kosketusta.

Mä olen oppinut, että se kosketus tietää seksiä. Että jos vastaan halaukseen tai suudelmaan, sen on johdettava seksiin, tai mies lopettaa läheisyyden siihen ja on vihainen.

Kun miehelle suoraan kertoo, että kaipaisi oikeasti joskus vain läheisyyttä, suukkoja, sylityksin oloa, niin mies vastaa ettei halua niitä ennen kuin saa seksiä. Eli minun on seksillä ostettava itselleni läheisyyttä, ja miehen suukot ja halaukset ovat vain valuuttaa, jolla hän ostaa minulta seksiä?

T. Ei-Ap

Niin, teille läheisyys ja seksi on nyt näköjään tuollaista kauppaa. Eri valuutat vain. Ja sinun mielestäsi varmaan sinun tapasi on se oikea tapa? 

Vierailija
78/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä onnekas nainen kun en juurikaan halua fyysistä läheisyyttä muuta kuin seksissä ja hetken seksin jälkeen. Henkistä läheisyyttä ja kumppanuutta kyllä tarvitsen.

Lisään tähän vielä, että olen aistiyliherkkä ja omaan todella korkean libidon, eli mies, joka haluaisi paljon muutakin fyysistä läheisyyttä, ei varmaan kanssani kauaa jaksaisi. Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Ja ei, en ole naiseksi tekeytyvä mies. 

Vierailija
79/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä nyt menee nykylain mukaan? Koska ap:lla ei ole ollut todellista halua antaa, niin kyseessähän teoriassa suostumaton seksi, joten ap on raiskattu monta kertaa.

Eli nyt menet poliisiasemalle ja laitat sen äijän vankilaan moneksi vuodeksi.

Minäkään en ole monesti halunnut sekstailla eukkoni kanssa, mutta olen silti joutunut hänen mielikseen antamaan hänelle. Onko minutkin raiskattu? Poliisi ei varmaan ottaisi alkuun vakavasti, jos menisin asemalle ilmoitusta tekemään.

Onko kukaan miettinyt tarkemmin tämän uuden lain ongelmakohtia?

Vierailija
80/112 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi. Lopeta helevetissä, jos tämä on totta. Pakotat itsesi seksiin kuin joku sutenööri. Käytät itse itseäsi hyväksi. Kilttiä miehelle, mutta nauttiiko hänkään patjan polkemisesta? Outo on, jos nauttii. Onko hän muutenkin empatiakyvytön?

Päästä se reppana vapaaksi ja vapauta itsesi siinä samalla.

Meillä on tilanne, että mies ei halua erota. Hän ei halua avointa suhdetta, koska silloin myös minä voisin hänen mielestään pettämättä olla toisen miehen kanssa. Eikä halua käydä vieraissa (hänellä oli jo yksi pitkä suhde, ensin salassa, sitten tiedossani), hän ei myöskään halua kanssani seksiä, kun minä haluan. Hän haluaa silloin, kun itse haluaa ja on kuulemma ennemmin ilman kokonaan, kuin suostuu minun kanssani mihinkään.

Ennen hänen pettämiskuviotaan tarjouduin ties mihin terapiaan, seksiin päivittäin (jos haluni heräisivät sillä jotenkin johonkin ihmenousuun) ja ties mihin mielitekoihin. En kuulemma halua sellaisia oikeasti, joten ei kelvannut. Ainoastaan silloin, kun hänelle jotenkin sopi niin, että vaikutin jotenkin olevani tosissani, homma sujui. Eikä hän osannut kertoa, mitä tein. Lähinnä liittyi hänen omaan fiilikseensä.

No, niinpä nyt olemme "kavereita". Häntä ei kiinnosta kuulemma ollenkaan enää koko hommat, koska en osaa olla valmis oikealla tavalla, kun hän haluaa. Eikä siis kerro, mikä tällainen oikea tapa on. Terapia tai ero ei käy. Saati nyt lääkärissä käynti.

Miksi en vain lähde? Koska hänellä on niin vaikeaa muutenkin elämässä ja pitkässä liitossa haluan katsoa, että myös isä on edes vähän lasten kanssa. Muuten hän ajaisi kaiken ihan pohjalle ja olisi totaaliromuna. Lähden, kun aika on kypsä tai sitä ennen, jos väsyn liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan