Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kinuaa seksiä

Vierailija
09.11.2024 |

En halua seksiä mieheni kanssa. Olemme erillään nukkuneet suunnilleen lapsen syntymästä asti eli 2,5 vuotta. 

Omat seksihaluni ovat hävinneet melko pian synnytyksen jälkeen.. 

Olen tässä 2,5 vuoden aikana aika monta kertaa osallistunut seksiin tahtomattani ja alkaa mitta olla täynnä pikkuhiljaa. Huomaan, että minulle tulee agressiivinen tai itsetuhoinen olo sen homman jälkeen.. 

Aikaisemmin suhtauduin asiaan ehkä melko neutraalisti. Oli kyse vain siitä, että olin väsynyt ja loppu lapsen valvomisen ja imettämisen takia eikä ollut haluja seksiin, mutta jotenkin sitten olin siinä mukana toisen takia. Ensimmäiset kuukaudet seksi sattui, sen jälkeen se ei ole tuntunut miehen kanssa miltään ja henkisesti tuntuu joka kerta vaan pahemmalta.

Nyt olen alkanut suhtautua mieheen välinpitämättömämmin kun omat tunteet häntä kohtaan ovat viilenneet. Olen yhä harvemmin seksiin suostunut, mutta hän silti jaksaa pyytää. 

Hän selittää, että hänelle tulee lämpimiä tunteita minua kohtaan kun harrastamme seksiä ja kyselee, että eikö minullekin tule. En ole siinä seksin aikana viitsinyt vastata, että minussa herää välillä voimakkaitakin inhon tunteita.. ja se vaan tuntuu pahenevan joka kerta. Ja syö minua henkisesti aivan loppuun... 

Meillä oli joskus ihan hyvä seksielämä omastakin mielestä, olin mukana fyysisesti ja henkisesti. Nyt tuntuu niin ristiriitaiselta, että vaikea uskoa todeksi kuinka paljon asiat ovat muuttuneet. 

Tekisi mieli ehdottaa hänelle sivusuhdetta tai thai hierontaa, koska minulle on jotenkin henkisesti vaikeaa se että hän jaksaa pyytää seksiä ja valittaa siitä, että se on nyt minun vika kun ei sitä harrasteta. Mutta ei se tälle suhteelle hyvää tekisi sekään. Ajattelen, että ehkä paremmat ajat ovat kuitenkin vielä edessä, mutta rajoja koetellaan... varmaan kummallakin..

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia, matalatestoinen mies on nyt siittänyt ja joutuu maksamaan elareita ja sinä pääset takaisin kullikaruselliin, onnea, ole iloinen!

Vierailija
42/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on siitä hankala poikkeus, että lähes kaikkea muuta voi harrastaa muidenkin kanssa. Haluton puoliso tavallaan kontrolloi toisenkin haluja ja saamisia. Itse eroaisin haluttomasta puolisosta, vaikka siinä sitten pistettäisiin perintömetsät ja lapset jakoon. Niin tekee moni muukin ja silti haluttomat jaksavat seksin merkitystä vähätellä.

Näinhän se on sitten tehtävä, jos seksi on noin tärkeää, eikä usko että tilanne koskaan tulee muuttumaan.

Eroaisitko myös, jos puolisosi sairastuisi vakavaan sairauteen, jonka vuoksi ei pystyisi harrastamaan seksiä?

En, koska kyvyttömyys ja haluttomuus on kaksi eri asiaa.

Sairaana ei välttämättä pysty sillä tavalla, että ei myöskään tunne halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen pahoillani, että sinulla on noin. Oma kokemus on, että kun kiinnostus lakkaa, niin se lakkaa. En tiedä, miten joku on saanut halut heräämään jälleen. Onko se mahdollista? 

Kuulostaa pahalta, että sulla on huono olo seksin jälkeen. 

Ehkä voisit tosiaan ehdottaa, että mies voisi hakea seksiä muualta? Saisit miettimisaikaa. 

Voisiko sulla ollla masennus? Jos menisit juttelemaan terapeutille? 

Vierailija
44/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti vähättele seksin merkitystä. Sillä on ainakin omassa elämässäni ollut aika iso merkitys.. sillä oli aiemmin iso merkitys parisuhteessa, kun seksi oli hyvää ja sitä oli usein..

Ja sillä on yhä edelleen iso merkitys. Varmaan riippuu näkökulmasta kuka tässä kontrolloi ketä..

Mutta olen todella väsynyt harrastamaan sitä seksiä vaan toisen takia. Omat sukupuolielimeni osin tuhoutuivat synnytyksessä, enkä pysty yhdynnästä enää fyysisesti nauttimaan. 

Ehkä minulla on joku tunnevamma kun en pysty siitä saamaan sitä nautintoa, että annan toiselle nautintoa... Itsekkäästi haluaisin itsekin tuntea olevani tasavertaisesti siinä mukana. Mutta en sille voi mitään, että en tunne niitä romanttisia tunteitakaan enää. 

Ehkä olen itse juuri tuollainen, että tarvitsen jotain seksuaalista nautintoa, jotta voisin olla onnellisesti parisuhteessa. En tiedä olenko, mutta tilanne on mikä on. Olen it

Älä huoli olet vain 99% enemmistöä naisissa tässä asiasssa.

Vierailija
45/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on siitä hankala poikkeus, että lähes kaikkea muuta voi harrastaa muidenkin kanssa. Haluton puoliso tavallaan kontrolloi toisenkin haluja ja saamisia. Itse eroaisin haluttomasta puolisosta, vaikka siinä sitten pistettäisiin perintömetsät ja lapset jakoon. Niin tekee moni muukin ja silti haluttomat jaksavat seksin merkitystä vähätellä.

Näinhän se on sitten tehtävä, jos seksi on noin tärkeää, eikä usko että tilanne koskaan tulee muuttumaan.

Eroaisitko myös, jos puolisosi sairastuisi vakavaan sairauteen, jonka vuoksi ei pystyisi harrastamaan seksiä?

Jos on niin sairas niin eihän se voi vastustella jos ottaa väkisin.

Vierailija
46/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin kinuaminen eli vonkaaminen on varmasti paras ja toimivin keino tehdä halukkaasta naisesta haluton.

Jopa pysyvästi.

No tämä.. kyllä se vaan pahentaa asiaa. Mies on itse välillä tuonut esille sitä, ettei uhriutuva asenne elämässä tai jossain asiassa auta mitään... 

Mutta mielestäni hän on tässä asiassa nyt itse ottanut sen uhrin aseman. 

Ja usein se valitettavasti menee niin että mitä enemmän pyytää sitä vähemmän se kiinnostaa... Olen hänelle ehdottanut, että kannattaisi yrittää keksiä luovempia keinoja päästä haluamaansa päämäärään, mutta yritystä ei ole ollut.. Valitettavasti hän tuntuu ajattelevan, että minun kehoni on hänen oikeus.

Etenkin synnytyksen jälkeen ystävällisesti suostuin seksiin, vaikka se sattui... se oli varmaan joku selviytymiskeino, kun halusin välttää konflikteja viimoiseen asti ja varmaan jotenkin turvata sen, että kotona on kaksi aikuista vähintään iltaisin, koska tiedän, että en olisi yksin jaksanut. Minulle se vauvan hoito oli varmaan vielä raskaampaa mitä se keskimäärin on... Se oli jokatapauksessa raskasta.

Ap

Vierailija
47/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jossittelet? Nyt on tuo tilanne ja sen mukaan tässä keskustellaan.

Koska jos hänen sukupuolielimensä, joita yleisesti ottaen tarvitaan seksissä, ovat synnytyksen jäljiltä siinä kunnossa, että seksi tuottaa kipua tai ei tunnu miltään, niin tilanne vertautuu siihen, että hän on sairas tavalla, joka estää seksin.

Mies taas on sen verran yksinkertainen, että luulee, että kyse on pelkästään "haluamisesta". Ikäänkuin puoliso olisi yhtäkkiä lakannut tykkäämästä jäätelöstä.

Vierailija
48/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä fiksun miehen pitäisi antaa ymmärrystä sille, että synnytyksen jälkeen edetään naisen kunnon ja halujen mukaan seuraavaan yhdyntään. Jos mies arvostaa naistaan, joka synnytti myös hänelle lapsen, hän tyytyy omaan käteen ja mielikuvitukseen, eikä tosiaankaan alla painostamaan naistaan tarpeidensa tyydyttäväksi.

Ihan sairasta edes ehdottaa mitään vieraissa käymisiä. Kyllä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää, että hetken kuiva kausi tuossa tilanteessa on täysin ymmärrettävää, ja jos haluava tuossa kohtaa hoitaa itse itsensä ja malttaa odottaa, että toinen on taas valmis, saa ihan varmasti naisensa taas haluamaan ja saa koko paketin: toimivan parisuhteen ja ehjän perheen.

Vierailija
49/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n sukupuolielimet tuhoutuneet synnytyksessä, silti mies on halunnut seksiä vaikka se on aiheuttanut ap:lle kipua. Ja sitten ihmetellään miksi tunteet miestä kohtaan on kuolleet? 

Onko ap sanonut hänelle kivusta, minulla on kokemukseen pohjaava villi veikkaus.

Vierailija
50/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+1

#miesvihanäkyväksi

Miehet eivät yhtään tajua eivätkä välitä miten iso stressi ehkäisy ja raskauden pelko naisille on! | Mitä vanhemmaksi miehet tulee, sitä huonommin | Itsekäs ja laiska perheenisä | ovatko kaikki parisuhteet naisille nettotappiollisia? | Miksi miehet ei tajua tehdä aloitetta tapaamiseen? | Ajatteleeko miehet muita naisia? | Suomen alhainen syntyvyys - miesnäkökulmaa kaivataan! | Miksi miehiä ei kiinnosta naisen nautinto seksissä? | Minkä vuoksi miehet eivät pärjää yksinään? | Kylmiön syys talkoiden karpalo kermahyydekaakku oli menty ikävällä tavalla rääppimään syyillan hämärissä | Miesten kainalokarvat kesällä? | Puetteko miehen fiksusti, ennen kuin viette näytille töihin. Vai tuleeko niillä, mitkä satuu olleen päällä? | Miesten "liikunnallinen nainen" pyynnöt | Voitaisiinko keskustella miehen vastuusta raskauden ehkäisemisessä? | Mies ei suunnittele mitään | Millä saada mies ymmärtämään ett

Torvi.

Vierailija
51/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei pysty elämään ilman seksiä ja sinä et sitä pysty enää harrastamaan kipujesi takia niin silloin ero lienee ainut ratkaisu. Ei tämä sen kummallisempaa ole.

Vierailija
52/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis jutella asioista jonkun ammattilaisen kanssa.

Tiedän kokemuksesta, ja varmasti aika moni muukin nainen, että jos seksiin suostuu vain toisen takia vaikka se tekee kipua tai inhottaa muutoin, niin siinä tulee vaan todellakin rskattu olo ja katoaa kunnioitus sekä itseä että toista kohtaan. Sitä on vaikea saada takaisin.

Sulla on ihan liikaa jäänyt vaivaamaan, koet että sulla ei ole oikeutta päättää omasta kehostasi ja se on kamalaa.

Pystytkö edes puhumaan miehen kanssa? Ihan vakavasti? Tiesikö se että suhun oikeasti sattuu?

Ei tuosta mitään hyvää tule jos asiat tuolleen jatkuu.

Vierailija
53/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta miehes kiduttaminen ja anna sille lupa hekea seksiä muualta tai erotkaan.

Täytyy sanoa että en ihan ymmärrä, mikä siinä on toisen kiduttamista ettei anna omaa kehoaan toisen käytettäväksi? 

Kyllä hänkin on omalla kädellä asian hoitanut varmaan lukemattomia kertoja. 

Vierailija
54/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun inhoat miestäsi noin paljon, niin ainoa oikea teko on kertoa hänelle avioerosta.

Voit sitten jatkaa elämääsi sinkkuna tai etsiä jonkun haluttoman elättäjän.

Ykleensä seksi alkaa taas kiinnostamaan kun löytää toisen miehen.

Tuolta haluttiin vain rahat.

Ja tuolta naiselta vain panot?

On sulla kyyninen elämänasenne.

Vierailija
55/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin kinuaminen eli vonkaaminen on varmasti paras ja toimivin keino tehdä halukkaasta naisesta haluton.

Jopa pysyvästi.

No tämä.. kyllä se vaan pahentaa asiaa. Mies on itse välillä tuonut esille sitä, ettei uhriutuva asenne elämässä tai jossain asiassa auta mitään... 

Mutta mielestäni hän on tässä asiassa nyt itse ottanut sen uhrin aseman. 

Ja usein se valitettavasti menee niin että mitä enemmän pyytää sitä vähemmän se kiinnostaa... Olen hänelle ehdottanut, että kannattaisi yrittää keksiä luovempia keinoja päästä haluamaansa päämäärään, mutta yritystä ei ole ollut.. Valitettavasti hän tuntuu ajattelevan, että minun kehoni on hänen oikeus.

Etenkin synnytyksen jälkeen ystävällisesti suostuin seksiin, vaikka se sattui... se oli varmaan joku selviytymiskeino, kun halusin välttää konflikteja viim

Tässä tapauksessa mies on uhri. Erotkaa ja etsikää onnenne muualta, tuosta ei seuraa mitään hyvää.

Vai onko sinusta onnellinen liitto, jossa nainen inhoaa miestä? Kyllä, sinä inhoat ja halveksit miestäsi kaikin tavoin.

Vierailija
56/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syntyy ällötys tai tympääntyminen seksiin? Mitä sitten tehdä? Jonkunlaista (oma)terapiaa vai mitä? Pelkäisin tuollaista tilaa itselläni. Voisko johtua että tunteet partneria kohtaa poissa, on jossakin kamalassa seksikokemuksessa rikoksen uhri jne

Suosittelisin myös käyntiä lääkärissä, joka passittaisi psykiatrille/psykologille juttelemaan miksi noin ajattelet. Jos siis haluat olla aviossa, muttet halua seksiä sen rakastamasi miehen kanssa. Toinen asia tietysit on, että jos olet jo päättänyt, ettet enää halua rakastaa sitä puolisoasi, niin päästä hänet pois siitä suhteesta ennen kuin tuhoat hänen elämänsä ottamalla siitä pois tarpeen tulla rakastetuksi. 

Vierailija
57/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei pysty elämään ilman seksiä ja sinä et sitä pysty enää harrastamaan kipujesi takia niin silloin ero lienee ainut ratkaisu. Ei tämä sen kummallisempaa ole.

No, ethän sinä sitä toisten ihmisten puolesta päätä, mistä syystä eroavat tai päättävät jatkaa.

Ei tämä sen kummallisempaa ole.

Vierailija
58/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos hänen sukupuolielimensä, joita yleisesti ottaen tarvitaan seksissä, ovat synnytyksen jäljiltä siinä kunnossa, että seksi tuottaa kipua tai ei tunnu miltään, niin tilanne vertautuu siihen, että hän on sairas tavalla, joka estää seksin.

Mies taas on sen verran yksinkertainen, että luulee, että kyse on pelkästään "haluamisesta". Ikäänkuin puoliso olisi yhtäkkiä lakannut tykkäämästä jäätelöstä.

--

Ei vertaudu.

Naisilla kyse on juuri haluamisesta. Jäätelövertaus on hyvä, todellakin lakkatte tykkäämästä siitä mausta mikä aina ennen kelpasi, haluatte vaniljan sijaan suklaata jatkossa joten kun mies vaihtuu, muuttuu mielikin... taas on jäätelö listalla.

Vierailija
59/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syntyy ällötys tai tympääntyminen seksiin? Mitä sitten tehdä? Jonkunlaista (oma)terapiaa vai mitä? Pelkäisin tuollaista tilaa itselläni. Voisko johtua että tunteet partneria kohtaa poissa, on jossakin kamalassa seksikokemuksessa rikoksen uhri jne

Suosittelisin myös käyntiä lääkärissä, joka passittaisi psykiatrille/psykologille juttelemaan miksi noin ajattelet. Jos siis haluat olla aviossa, muttet halua seksiä sen rakastamasi miehen kanssa. Toinen asia tietysit on, että jos olet jo päättänyt, ettet enää halua rakastaa sitä puolisoasi, niin päästä hänet pois siitä suhteesta ennen kuin tuhoat hänen elämänsä ottamalla siitä pois tarpeen tulla rakastetuksi. 

On mies aika heikkoa tekoa, jos tuosta tuhoutuu.

Vierailija
60/112 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies kinuaa seksiä"

Siinä aloituksen otsikko, syyllistävä, alentava.

Siinä ei sanota "yhdyntä tuottaa kipua"

Aloituksella on yksi tarkoitus: levittää miesvihaa.

Huomatkaa ap:n viesteissä pieniä sanamuotojen valintoja:  hän tuntuu ajattelevan, että minun kehoni on hänen oikeus

Samat sanat kuin tämän hetken trumpsteri-metelöinnissä.

Sattumaa? Tuskin. Pisara meressä missä levitetään ennakkoluuloja ja miesvihaa. Syyllisen tiedämme kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän