Kylmän ei-keitetyn hernekeiton ja uunista tulleiden kalapuikkojen antaminen kissalle. Onko sopivaa, kissa tykkää.
Kommentit (25)
Mun kissa söi sillon tällön perunavelliä. Anna vaan ei se myrkkyä ole. Saa kuituja sopasta, syöhän se kesällä heinääkin.
Paska lentää pitkin seiniä ja ikkunoita xD kunnon paskatykki kissa xD
Suola vahingoittaa kissan munuaisia.
Vierailija kirjoitti:
Paska lentää pitkin seiniä ja ikkunoita xD kunnon paskatykki kissa xD
Ai, sinulla on sellainen kissa. kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen ruikut korjaat.
Ei sinun tarvitse siitä huolehtia.
Meillä kissa söi ihan kotiruokaa plus jotain kuivaruokaa.
Ei kelvannut oikein ne perus kissan märkäruuat. Jotain joskus suostui syömään.
Vähän alle kaksikymppisenä kuoli ja ihan terveenä eleli elämänsä.
Hyvin sopii, anna syödä vain jos maistuu. Kissoilla pitäisikin olla paljon monipuolisempaa ruokaa kuin vain nuo valmiit purkit yms. Ja kyllä se kissa itse tietää mikä maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen ruikut korjaat.
Ei sinun tarvitse siitä huolehtia.
No niinhän mä just sanoin 🙄
Kissa olisi syönyt hod rod-shipsejä vaikka kuinka paljon jos vaan olisi annettu. Ja suurta herkkua oli teehen kastetut korput...sokerikanelikorput.
Meillä kissat syö ihan kaikkea. Ihan hyvinvoivia ja iäkkäitä nuo ovat. Esimerkkinä parilta päivältä nakkeja, lihapullia, maitoa, muusia, naudan lihaa, leipää. Ehkä jokunen hiiri. Ovat onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sopii, anna syödä vain jos maistuu. Kissoilla pitäisikin olla paljon monipuolisempaa ruokaa kuin vain nuo valmiit purkit yms. Ja kyllä se kissa itse tietää mikä maistuu.
Siihen mitään eineksiä tarvita. Raaka liha ja kala on paljon parempaa kissalla kuin suolaiset ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Kissan terveellinen ja monipuolinen ruoka tarkoittaa raakaa lihaa, rasvaa ja sisäelimiä, ei se hyödy mitenkään jos sille syöttää monipuolisesti jotain kasviksia ja viljoja, päinvastoin.
Meidän kissan lempiruokaa oli kaalilaatikko. Makaronilaatikostakin piti. Joskus sai näitä ruokia, mutta söi pääasiassa kissan kuiva ja märkäruokaa. Eli 18 vuotiaaksi.Ystäväni kissa taas piti herkkusienistä.
Ei haittaa jos joskus antaa, kunhan ei koko ajan, koska suolaa noissa ihmisten ruoissa on liikaa.
Ihmisten ruuat ei ole kissoille hyväksi. Kissat on lihansyöjiä! Kissan ruokavalioon ei kuulu sokeri ja viljat!
Pistää vihaksi kun ihmiset ei huolehdi lemmikkiensä hyvinvoinnista.
Ja tarkkana maitotuotteiden kanssa. Maidostahan kissa tykkää, mutta se on laktoosi-intolerantti ja saa siitä mahanpuruja ja ripuliakin. Ja suolaakaan se ei tarvitse. Itse se ihminen saa enemmän tyydytystä siitä, kun toista saa hemmotella.
Minkäkin tykkäsin elää vaikka suklaajäätelöllä, mutta ei se minulle hyvää tekisi.
Meidän kissa tykkää lipittää omenaporetta. Annan kans harvoin sitä. Ehkä kerran-pari viikossa kupillisen.