Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten seksilakko USA:ssa

Vierailija
09.11.2024 |

Naiset suostuvat seksiin miesten kanssa vain siinä tapauksessa, että saavat tehdä abortin. Ymmärsinkö oikein?

Kommentit (826)

Vierailija
501/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun heitä aiotaan nyt koulussakin valistaa "pidättäytymään", niin sitten kuitenkaan sekään ei ole kiva kun "pidättäytyvät"? Oudosti naisten vartalosta tulee jatkuvasti ihmisille ongelmaa, kannattaisi miettiä miksi toisten seksielämä tai jo pelkästään hiusten näkyminen ahdistaa niin hirmuisesti. 

Vastaus: uskonnot.

Vierailija
502/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aborttikielto myös Suomeen!

Kuka ne ei- toivotut lapset hoitaa? Sinäkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttikielto on huono asia. Jos nainen ei lapsia halua, se ei niitä halua. Tällöin on isona riskinä itse tehdyt abortit ja esim. Elämisen jatkaminen täysin normaalisti välittämättä minkäänlaisista rajoituksista. Olisi kamalaa syntyä maailmaan ei toivottuna eikä kukaan lapsi sellaista ansaitse. 

Vierailija
504/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aborttikielto myös Suomeen!

Tänne ikinä mitään aborttikieltoa tule. Kyllä sitä on taas niin onnellinen siitä, että asuu Suomessa. Kyllä tämä vaan on hyvä maa, vaikka välillä ajoittain muulta tuntuisi! 

Vierailija
505/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi epäselväksi alkoivatko lakkoon ne naiset jotka äänestivät Trumpia vai ne jotka äänestivät Harrisia?

Jos nainen äänesti Harrisia ja mies Trumpia niin tuossa on vielä jotain järkeä, mutta luulen kyllä, että helpompi olisi vain erota jos noin syvälle osuu sillä syy sille tulee viimeistään pettämisen kautta.

Jos molemmat äänestivät Harrisia niin mies saa sitten toimia Trumpin puolesta nyrkkeilysäkkinä. Ei ole millään tavalla oikeutettua kostoa ja minä ainakin hankkiutuisin tuollaisesta naisesta eroon.

Jos nainen puolestaan itse äänesti Trumpia ja alkoi sen jälkeen sekoilla seksilakkojen kanssa niin selvästi äänestyspäätös oli liian monimutkainen ja vastuullinen hänelle, kun samantien katuu. Ero auttaa molempia.

Vierailija
506/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi epäselväksi alkoivatko lakkoon ne naiset jotka äänestivät Trumpia vai ne jotka äänestivät Harrisia?

Jos nainen äänesti Harrisia ja mies Trumpia niin tuossa on vielä jotain järkeä, mutta luulen kyllä, että helpompi olisi vain erota jos noin syvälle osuu sillä syy sille tulee viimeistään pettämisen kautta.

Jos molemmat äänestivät Harrisia niin mies saa sitten toimia Trumpin puolesta nyrkkeilysäkkinä. Ei ole millään tavalla oikeutettua kostoa ja minä ainakin hankkiutuisin tuollaisesta naisesta eroon.

Jos nainen puolestaan itse äänesti Trumpia ja alkoi sen jälkeen sekoilla seksilakkojen kanssa niin selvästi äänestyspäätös oli liian monimutkainen ja vastuullinen hänelle, kun samantien katuu. Ero auttaa molempia.

Kyse ei ole kostosta vaan itsesuojelusta.

Vierailija
507/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No samaa kyllä ajattelisin myös miehenä. Jos itsesuojelu kohdistuu henkilöön jolla ei ole osaa eikä arpaa nykyiseen hallintoon niin se on game over suhteelle. Vielä pienempi riski raskaudelle on se, että lusikat sijaitsevat eri osoitteissa pysyvästi.

Vierailija
508/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on parasta aikaa olla aro/ace. Ei tarvitse osallistua lainkaan tällaisiin riitoihin kun ei koskaan deittaile tai harrasta seksiä kummankaan sukupuolen kanssa. Mikä ihana vapaus - 90% elämän ongelmista eliminoituu pelkästään tällä.

Toki välillä pitää olla varovainen, sillä jotkut miehet provosoituvat siitä, että kaltaiseni nätti ja perinteisellä tavalla naisellisen tyylinen nainen ei halua minkäänlaista romanttista tai seksuaalista kanssakäymistä kenenkään kanssa. Muutaman kerran olen saanut aggressioita päälleni kun ilmeisesti mies on suuttunut siitä että tämä on ihan oikea suuntautuminen eikä ole muuttumassa juuri hänen kohdallaan. Sehän se paradoksi on, että naisen tulee olla täysin puhtoinen, paitsi Tämän Miehen kanssa pitääkin olla viettelevä seksipeto.

Aggressiiviseksi muuttuvat miehet eivät mitään seksiä ansaitsekaan.

Kiitos tästä kommentista.

-eri

Vierailija
509/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi onnistunut viemään jotain maailmalle. Pihtaamisen.

Olen tehnyt kaikkeni sen edistämiseksi :)

Vierailija
510/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisesti tulkiten: 4B naiset haluavat vähentää aborttien määrää ja suojella pieniä elämän alkuja.

Vierailija
511/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi onnistunut viemään jotain maailmalle. Pihtaamisen.

Olen tehnyt kaikkeni sen edistämiseksi :)

Minä myös! Ikää on 42 ja vielä en ole miehen (enkä naisen) kanssa ollut.

Vierailija
512/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen riski haluta tulla raskaaksi jos kukaan ei auta jos raskaus onkin kohdun ulkopuolinen, tuulimuna tai keskeytynyt keskenmeno. Kuolee turhaan tulehdukseen tai sisäiseen verenvuotoon. Paluu keskiajalle. Aina ei ole kyse abortista vaan naisten terveydestä. Se nainen vaarassa voikin olla oma vaimo, tyttöystävä, sisko, tytär, äiti tai ystävä. Abortista vaan vouhkataan vaikka keskenmenot ja komlikaatiot ovat paljon yleisempiä.

"Aikamoinen riski"

Kerro kuinka suuri se riski on. Kuinka suuri osuus raskauksista johtaa naisen kuolemaan ilman aborttia?

Päivittäin maailmassa menehtyy noin 830 naista ehkäistävissä oleviin, raskauteen tai synnytykseen liittyviin syihin. Pääsääntöisesti äitiyskuolleisuus on saatu vähenemään, ja kansainvälisesti äitikuolleisuus laski 44 prosenttia vuosien 1990 ja 2015 välillä.[8][9][10][11] Vuonna 2015 maailmanlaajuisesti menehtyi keskimäärin 216 naista 100 000 syntynyttä lasta kohden. 25 vuotta aiemmin luku oli 385 äitiä sataa tuhatta syntynyttä lasta kohden.[3]

Syrjäseuduilla ja köyhemmissä yhteisöissä on suurempi äitien menehtymisen todennäköisyys. Nuorilla aikuisilla on suurempi komplikaatioiden ja kuoleman riski raskauden johdosta.[10][11] Maailmanlaajuisesti äitiyskuolleisuus onkin itsemurhan jälkeen teini-ikäisten (1519-vuotiaat) nuorten naisten suurin kuolinsyy.[12] Osaava hoito raskausaikana, synnytyksessä ja synnytyksen jälkeen voi pelastaa naisten ja lasten hengen.[10][11]

Äitiyskuolleisuus Wikipedia

Vierailija
513/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen riski haluta tulla raskaaksi jos kukaan ei auta jos raskaus onkin kohdun ulkopuolinen, tuulimuna tai keskeytynyt keskenmeno. Kuolee turhaan tulehdukseen tai sisäiseen verenvuotoon. Paluu keskiajalle. Aina ei ole kyse abortista vaan naisten terveydestä. Se nainen vaarassa voikin olla oma vaimo, tyttöystävä, sisko, tytär, äiti tai ystävä. Abortista vaan vouhkataan vaikka keskenmenot ja komlikaatiot ovat paljon yleisempiä.

"Aikamoinen riski"

Kerro kuinka suuri se riski on. Kuinka suuri osuus raskauksista johtaa naisen kuolemaan ilman aborttia?

Päivittäin maailmassa menehtyy noin 830 naista ehkäistävissä oleviin, raskauteen tai synnytykseen liittyviin syihin. Pääsääntöisesti äitiyskuolleisuus on saatu vähenemään, ja kansainvälisesti äitikuolleisuus laski 44 prosenttia vuosien 1990 ja 2015

Onko se riski sama niin Suomessa kuin Sudanissakin vai vaikuttaako esim. valtion terveyspalvelut ja yleinen elintaso jotenkin tuohon riskiin? 

Vierailija
514/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää toiminut niin, että vain trumpistien ja republikaanien kanssa ei enää hypätä sänkyyn? Hiuksiaan nutturalla pitävän ja naisten voimaantumista hehkuttavan demokraattijänniksen kanssa saa kyllä pa nna

Vierailija
515/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aborttikielto on huono asia. Jos nainen ei lapsia halua, se ei niitä halua. Tällöin on isona riskinä itse tehdyt abortit ja esim. Elämisen jatkaminen täysin normaalisti välittämättä minkäänlaisista rajoituksista. Olisi kamalaa syntyä maailmaan ei toivottuna eikä kukaan lapsi sellaista ansaitse. 

Se on sitten hyvä asia, kun Trump ei edes aja aborttikieltoa.

Vierailija
516/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakko aloitettiin kostona Trumpin valinnalle.

Vierailija
517/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane vassarinaisia, ennen kuin J.D. Vance on presidentti.

Vierailija
518/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten hyvä asia, kun Trump ei edes aja aborttikieltoa.

Mutta ottaa kunnian kuitenkin aborttikiellon mahdollistamisesta muutama vuosi sitten ja jättää asiat liittovaltioiden päätettäväksi. Ei Trumpia kiinnosta, kielletäänkö abortit kaikissa osavaltioissa, eihän se hänen ahteriaan kutittele muutenkaan enää tuossa iässä.

Samalla hänellä on asenne, että naisia pitää suojella (kaikelta). Ilmeisesti myös omaan kehoon ja seksuaalisuuteen liittyviltä päätöksiltä ja siltä, osaako nainen itse päättää raskauden jatkosta vai ei. Naisten suojeleminen tahtoo usein olla sellainen keinosana sille, että miehet hallitsevat naisia.

Meuhkataan kauheista muslimeista naisia alistamassa ja itse ajetaan samoilla vaunuilla samaa päämäärää kohti. Hmmm.....

Vierailija
519/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tää toiminut niin, että vain trumpistien ja republikaanien kanssa ei enää hypätä sänkyyn? Hiuksiaan nutturalla pitävän ja naisten voimaantumista hehkuttavan demokraattijänniksen kanssa saa kyllä pa nna

Huvittavinta on, että ne nutturamiehet ovat juuri heitä, jotka harrastavat eniten irtoseksiä ja esineellistävät naisia kaveriporukassaan naureskellen. 

Vierailija
520/826 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakko aloitettiin kostona Trumpin valinnalle.

Ei aloitettu, vaan reaktiona siihen, että aborttia koskevien rajoitusten odotetaan kiristyvän entisestään, kuten Trumpin ajaman Roe/Wade kumoamisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi