Naisten seksilakko USA:ssa
Naiset suostuvat seksiin miesten kanssa vain siinä tapauksessa, että saavat tehdä abortin. Ymmärsinkö oikein?
Kommentit (826)
Vierailija kirjoitti:
Se onkin kova menetys miehille, kun ylipainoinen tatuoitu luonnevikainen taikinanaama ei halua seksiä miehiltä. Mikä menetys miehille, oksennus tulee jo ajatuksestakin, että olisi missään tekemisissä yhdenkään tuollaisen naisen kanssa.
Kohta joku tulee kiljumaan kuinka kyl ne hyvännäköisetkin menee lakkoon, no mitenkä se taas koskettaa tavallisia miehiä kun heidän deittipoolinsa on alle promille koko maailman väestöstä noin muutenkin, kukaan muu ei kelpaa.
Noi ylipainoiset wt:t on kyllä yleensä Trumpin kannattajia ja ovat varmasti jalat levällään jopa sinullekin.
Tämä nopeuttaa euroatlantisen herrarodun sukupuuttoon kuolemista, kuten myös hedelmättömyyteen ja muihin komplikaatioihin johtavat transhoidot, joita lakkolaiset ajavat. Sadan vuoden päästä todellinen Suomi on yhtä monikulttuurinen kuin wokemainostoimistojen kuvaama nyky-Suomi
Taitaa olla taas vaan sellainen villitys, että toidellisuudessa ei erota siitä niljaisesta poikaystävästä ja paneskellaan ihan niin kuin ennenkin, vaikka someen postataan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelenko mä nyt jotenkin nurinkurisesti, mutta takerrun vain tuohon koko seksilakon konseptiin.
Eikös tuo epäsuorasti esineellistä naista ihan sillä, että ensimmäinen asia minkä loppumisella tai eväämisellä uhataan on seksi, eli loppujen lopuksi pimppi. Ei mitään puhetta, että et tulet kokemaan ihanaa luonnettani, tai kuinka empaattinen ja hyvä olen, kuinka mukava keskustelukumppani olisin tai kuinka mahtava äiti olisin tms. vaan suoraan pompataan seksiin. Että se on se ensimmäinen ja tärkein asia naisen itsensäkin mielestä.
Tämäkin asia on huvittava tutkailla tasa-arvolinssin kautta. Käännä koko seksilakko toisin päin, jossa miehet uhkaavat naisia että et tule koskaan saamaan munaa ja asialle nauraa aidan seipäätkin.
Ja ymmärrän kyllä sukupuolten välinen dynamiikka tulee aina olemaan epätasapainoinen suuntaan tai toiseen eikä koskaan täysin tasa-arvoinen.
Et taida itse tajuta kun sanoin nimenomaan takertuvani pelkästään itse seksilakon konseptiin, en siihen minkä takia se tehdään. Oletko lukihäiriöinen?
Ja sitten saa nyrkkeliä lättyliin jos miestä huvittaa koska miestä aina sorretaan ja aina naistenvika.