Hiilihydraatit ovat myrkkyä, sairastuin diabetekseen normaalipainoisena
Eikä mikään ihme, söin lähes 300 grammaa hiilihydraatteja. Ravitsemussuosituksien mukaan keskiverto aikuisen kannattaa syödä 250-325 grammaa hiilihydraatteja päivässä(50-65%). Tuolla määrällä hiilareita ampuu verensokerit helposti liian korkeiksi. Siinä syy miksi suomessa on niin paljon diabetesta.
Kommentit (44)
Höpö höpö. Sun logiikalla jokaisella olis diabetes.
Minä syön pelkkiä hiilihydraatteja ja sokeriarvoni ovat aivan loistavat. Jostain kumman syystä sokeriarvoni nousevat jos syön rasvaa ja proteiinia liikaa.
Näin on; huippulaihat maratoonaritkin ovat sairastuneet diabetekseen kun elimistö ei kestä harjoitteluun käytettyä hiilihydraattikuormaa.
Normaalin painon raja on naurettava. Kerro vaan painos suoraan
se on nimittäin kun yö ja päivä, että jos olet 160cm ettå painatko 50 kg vai 72. Molemmat taitaa mahtua normaalin sisään.
Terveellisintä on painaa pituus miinus 110.
Kertokaa ikänne myös. Iän myötä riski kaikkeen kasvaa, paitsi raskauteen.
Jos sä haluat, että pysyt kunnossa, hoikkana ja ettå sokeriarvot eivät nouse, sun on pidettävä paino aina pituus miinus 110.
Näin se vaan menee. Kokemuksesta sanon, ikää 48. 166/56. Liikun ja syön mitä vaan, van en liikaa,
Vierailija kirjoitti:
se on nimittäin kun yö ja päivä, että jos olet 160cm ettå painatko 50 kg vai 72. Molemmat taitaa mahtua normaalin sisään.
No tämä. Minä olisin yhä normaalipainon rajoissa +12 kilossa, ja pitäisin kyllä itseäni jo pullukkana jos tähän lyttäisi 20% kehonpainosta pelkkää rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Vyötärön ympärys merkitsee eniten. Se kertoo viskeraalirasvan määrästä= suoraan verrannollinen diabetesriskiin.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, taas joku ketohullu täällä jankuttaa.
Ihminen ei sairastu diabetekseen, jos se syö hiilihydraattia. Pitää syödä itsensä keskivartaloläskiksi, ja olla perimässä alttius. Keskivartaloläskiksi voi syödä itsensä myös ilman hiilihydraatteja, ja myös ryypätä. Monella alkkiksella on diabetes, koska alkoholi vaurioittaa haimaa.
Taas näitä p a s k a uskomuksia suoraan 1980- luvulta....= sokeria( hiilihydraattia) syömällä saa sokeritaudin😂
Hiilihydraateilla on helpoin saada se keskivartaloläski aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Et sairastunut. Raja-arvoja on laskettu niinkuin kolesterolinkin kanssa, että saadaan ihmiset elinikäiseen ja periytyvään lääkekoukkuun. Niiden lääkkeiden pumppaaminen kyllä sairastuttaa sinut
Ruokavaliota korjaamalla eli hiilihydraatteja vähentäen lääkitystä ei välttämättä tarvitse ollenkaan
ap
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Sun logiikalla jokaisella olis diabetes.
Aika hiton moni suomalainen siihen sairastuukin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sairastunut. Raja-arvoja on laskettu niinkuin kolesterolinkin kanssa, että saadaan ihmiset elinikäiseen ja periytyvään lääkekoukkuun. Niiden lääkkeiden pumppaaminen kyllä sairastuttaa sinut
Ruokavaliota korjaamalla eli hiilihydraatteja vähentäen lääkitystä ei välttämättä tarvitse ollenkaan
ap
Jos ei hiilihydraatteja syö, ei 2 tyypin diabetesta myöskään saa. Syökää lihaa ja eläinrasvaa niin pysytte terveinä.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön pelkkiä hiilihydraatteja ja sokeriarvoni ovat aivan loistavat. Jostain kumman syystä sokeriarvoni nousevat jos syön rasvaa ja proteiinia liikaa.
Vielä ovat, mutta tuolla et kyllä pitkälle pötki.
Vierailija kirjoitti:
Mä painan pituus miinus 110. Olen terve, hyväkuntoinen ja syön paljonkin terveellisiä hiilareita. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, taas joku ketohullu täällä jankuttaa.
Ihminen ei sairastu diabetekseen, jos se syö hiilihydraattia. Pitää syödä itsensä keskivartaloläskiksi, ja olla perimässä alttius. Keskivartaloläskiksi voi syödä itsensä myös ilman hiilihydraatteja, ja myös ryypätä. Monella alkkiksella on diabetes, koska alkoholi vaurioittaa haimaa.
Taas näitä p a s k a uskomuksia suoraan 1980- luvulta....= sokeria( hiilihydraattia) syömällä saa sokeritaudin😂
Hiilihydraateilla on helpoin saada se keskivartaloläski aikaiseksi.
Höpö, hiilihydraatteja mussuttanu koko ikäni, vyötärönympärys 69 ja ikää kohta 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos ei hiilihydraatteja syö, ei 2 tyypin diabetesta myöskään saa. Syökää lihaa ja eläinrasvaa niin pysytte terveinä.
Aika monta todistettua terveysuhkaa on tuolla dieetillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä painan pituus miinus 110. Olen terve, hyväkuntoinen ja syön paljonkin terveellisiä hiilareita. Sori siitä.
Vielä ikä puuttuu,,,arvaan että sulla on Suomen painavimpaan ikäluokkaan 45-55 vielä monta vuotta aikaa läskistyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm ja 59kg. Ei se painoindeksi siinä auta jos verensokeria rasittaa hiilarin tankkauksella. Silläkin on myös väliä, syökä vaikka 100 gramman hiilihydraatit yhdellä aterialla vai pilkottuna viiteen ateriaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ikä puuttuu,,,arvaan että sulla on Suomen painavimpaan ikäluokkaan 45-55 vielä monta vuotta aikaa läskistyä.
Yleensä verenpaineetkin kohoaa viimeistään 40-50 välil, puolet siitä ikäryhmässä syö jo lääkkeitä.