Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riitaa miehen kanssa siitä kun en ole saanut töitä

Vierailija
07.11.2024 |

Olen ekaa kertaa ikinä työttömänä, ollut tosin jo aika pitkään. Pitkä oman alan työkokemus ja paljon koulutusta löytyy eli taustani ei ole mikään lusmu vaan päinvastoin. Jouduin vakipaikasta yt:ssä ulos ja olen hakenut sen jälkeen aktiivisesti töitä niin omalta alalta kuin sen vierestäkin. Silti ei ole tärpännyt, ei lähellekään. Ja mies on ärsyyntynyt, tullut riitaa siitä että miksi en mene töihin. Yritän kyllä kaikkeni, mutta kun en ole saanut töitä niin en ole saanut. Miten tällaisen riidan voi ratkaista?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvytön mies, ompa ylläri, äijä terapiaan.

Vierailija
42/44 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään haluaisi työtöntä naista.

Saisihan hän ainakin toimeentulotuen verran rahaa. Jos siis asutte erillänne. Mikä ongelma? 

Kyllä minullekin työtön nainen kelpaisi aivan hyvin. Ja tottakai kannattaa miettiä asumisjärjestelyjä, vaikuttaako toimeentuloon jne. Olen ollut välillä työttömänä ja puoliso myös, ymmärsin hyvin, täälläpäin ei ole alan töitä juurikaan mutta pääkaupunkiseudulla on runsaastikin. Onpahan ainakin helpompi löytää yhteistä aikaa kun työt ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sitten kotona enemmän hommia. Ehkä miehesi on vaan kateellinen, kun sinulla on nyt enemmän omaa aikaa ja hän joutuu käymään töissä. 

typerä syy suuttua kun teet kaikkesi saadaksesi työtä. Eikä se ole helppoa näinä aikoina, kuten olet huomannut.

Miehesi pitää mennä peilin eteen ja miettiä vähän omaa asennettaan.

Vierailija
44/44 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin lätkimään jos mies suuttuisi työttömyydestäni.