Mies tienasi 34 000 ja silti nainen itkee liian pientä rahasummaa
Aika rahanahne naikkonen. Ja siitäkim itkee, jos maksetaan ravintolalasku puokkiin. Ja jos joutuu kuskaamaan miestä joskus. Ja jos 40-vuotias mies on joskus vähän aikaa työttömänä.
Ei rakkaus kyllä tarkoita mitään tälle naiselle, vaan status ja iso tili.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/0c8adabf-7ed8-479a-9533-1f4894f…
Kommentit (726)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuommoisella 30-40t vuodessa pysty juuri mitään tekemään... että ymmärrän Jenniä.
Hän toivoisi, että mies huolehtisi hänestä.
Tuolla miehellä ei ole kykyä hoitaa perhettään.
Miksi Jenni ei tienaa haluamiaan rahoja itse?
Koska Jennille perinteiset sukupuoliroolit tarkoittavat sitä, että mies maksaa kaiken ja nainen vain siivoilee ja kokkailee.
Sen enempää siivoojaa kuin kokkiakaan ei saa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin Jyrkillä ei ole yliopistotutkintoa? Miten se sitten opettaja on..?
Siten niin, ettei ole suorittanut sellaista. Hyvin suuri osa opettajista toimii ilman yliopistotutkintoa. Pätevyyden puute ei ole este työnsaamiselle. Eikä yliopistosta edes valmistu opettajaksi, vaan kasvatustieteiden maisteriksi.
Vierailija kirjoitti:
Yliopistotutkinto kestää aika monta vuotta. Itsellä kesti 7. Moni yliopistosta valmistunut on 30 tai yli, joten ei se ole ihme, jos 40v. ei vielä ole omistusasuntoa varsinkin jos on ollut pätkätöitä jne. ja asunut sinkkuna. Hankala siinä silloin säästellä hirveästi.
Silloin ei kannata lähteä rakentamaan unelmahöttöä, eikä antamaan tyhjiä lupauksia kuten nyt Jyrki on tehnyt.
Jyrkin on turha haaveilla olevansa perheenpää ja perinteinen mues, elättävänsä perheensä ja vaatia vaimoa tekemään kotityöt ja hoitamaan lapset ja 2-3 lastakin tuntuu suurelta.
Normaalitilanteessa, kulut jaettaisiin, samoin kotityöt ja lastenhoito ja nälän iskiessä, mies ei lähde ravintolaan syömään, vaan menee smarkettiin halppis jauhelihahyllylle.
Saako taas nauraa? Mitä hel.....väliä täysin tuntemattomien ihmisten elämä ja raha-asiat on?
Vierailija kirjoitti:
Saako taas nauraa? Mitä hel.....väliä täysin tuntemattomien ihmisten elämä ja raha-asiat on?
Mammat saavat orgasmeja, kun pääsevät haukkumaan miestä. Tässä yksi aihepiiri, jossa se toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuommoisella 30-40t vuodessa pysty juuri mitään tekemään... että ymmärrän Jenniä.
Hän toivoisi, että mies huolehtisi hänestä.
Tuolla miehellä ei ole kykyä hoitaa perhettään.
Miksi Jenni ei tienaa haluamiaan rahoja itse?
Koska Jennille perinteiset sukupuoliroolit tarkoittavat sitä, että mies maksaa kaiken ja nainen vain siivoilee ja kokkailee.
Eikös ne tuota tarkoitakin? Palstalta olen lukenut, että miehet usein haluavat perinteisen parisuhteen, jossa mies tienaa rahat ja nainen hoitaa kodin ja lapset.
Joo, tarkoittivat silloin, kun naisilla ei ollut mahdollisuutta mennä töihin. Nykyisin tuollainen asetelma ei ole perinteinen, v
Joo mutta myös Jyrki halusi perinteisen parisuhteen ja ilmoitti heti, että haluaa, että nainen hoitaa kodin ja ruokapuolen. Sitten Jyrki kuitenkin ilmoitti, että talous pitää jakaa 50/50 , mutta eihän tuo ole mitään perinteistä sukupuoliroolia, että nainen tekee yksin kaikki kotityöt ja silti maksaa 50% kaikesta. Tuossahan mies saa ilamsien piian ja nainen piian ja maksajan roolin.
Jenni käy töissä ja jos yksin tekee kotityöt ja pitää kodin kunnnossa, kyllä miehn täytyy tuo työ jotenkin noteerata, vaikka sitten sillä, että maksaa Jennille kerran kuussa 20e päivällisen ja sittenkin menee jennin työ kyllä halvalla. Jos Jyrki vaatii talouskulut ym muut menot 50/50 taäuytyy silloin myös kaikki muu jakaa 50/50. Ja mies voisi kyllä maksaa ruuasta enemmän, koska mies yleensä syö paljon enemmän .
Perinteinen työnjako perheissä on ennen ollut se, että mies käyt töissä ja elättää perheen, nainen on kotona ja hoitaa kodin ja mahdolliset lapset. Eihän Jyrkistä ole tuohon perinteiseen rooliin, vaikka sellainen väitti olevansa, koska maksattaa Jennillä puolet kaikesta ja sitten vielä vaatii jenniä tekemään kaikki kotityöt. Jyrki voi sitten joskus vähän autella :D
Tuo mies on hakenut ilmaista piikaa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan nuo Jyrkin vuositulot aika huonot, kuten myös Jennin.
Mun lähihoitaja mieskin tienaa yli 50k vuodessa ja ei tee ylitöitä. Mulla ei ole itselläni ongelmaa tienata paremmin kuin mieheni, ei se minun oloani epänaiselliseksi tee.
Onko 50k bruttotulon vai verotettavan ansiotulon määrä? Eivät ole sama asia. Nyt julkaistut tiedot ovat verotettava ansiotulo, joka on pienempi euromäärä kuin bruttotulo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten niin, ettei ole suorittanut sellaista. Hyvin suuri osa opettajista toimii ilman yliopistotutkintoa. Pätevyyden puute ei ole este työnsaamiselle. Eikä yliopistosta edes valmistu opettajaksi, vaan kasvatustieteiden maisteriksi.
Minulla kyllä lukee papereissa aineenopettaja oikein lihavoituna. Toki on maininta maisterintutkinnostakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kyllä lukee papereissa aineenopettaja oikein lihavoituna. Toki on maininta maisterintutkinnostakin.
Oletko sinä Jyrki? Jos et, nyt ei puhuta sinusta.
pk-seudulla kyllä opettajalle on aina töitä
jos tykkää monikulttuurisista S2-oppilaista...
Vierailija kirjoitti:
Opettaja on ammattinimike. Ei siihen välttämättä tarvita yliopistotutkintoa. Itse olen koulutukseltani muusikko, mutta olen toiminut myös opettajana esim. kansalaisopiston kurssilla ja musiikkiopistossa.
Kyllä nyt Jenni munasi itsensä. Eikä ole kummoisen näköinen ja aika tiukkapipon oloinen. Huoliikohan kukaan mies enää kun munannut itsensä telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt Jenni munasi itsensä. Eikä ole kummoisen näköinen ja aika tiukkapipon oloinen. Huoliikohan kukaan mies enää kun munannut itsensä telkkarissa.
eikös hän ole jo 30 ja sinkku
eli jotain on pielessä ehkä luonteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat saavat orgasmeja, kun pääsevät haukkumaan miestä. Tässä yksi aihepiiri, jossa se toteutuu.
Jyrkistä ei taida saada orgasmeja muut kuin jenni, mutta ei se tule riittämään, kun ei mies osaa hoitaa raha-asioitaan.
Eihän täällä miestä haukuta. Jos luet aloituksen, niin nainenhan siinä haukutaan ja vieläpä ihan syyttä. Ei Jenni ole Jyrkin rahoilla, mutta Jyrki on Jennin rahapussilla. Silti nainen haukutaan rahanahneeksi, vaikka mies vippailee naiselta rahaa.
Ei se auta vaikka mies tienaa 10 000e/kk jos ennen seuraavaa tilipäivää tili on tyhjä ja pitää turvautua rouvan rahoihin. Kukahan siinä silloin käyttää toista hyväksen ja on rahanahne.
Vierailija kirjoitti:
pk-seudulla kyllä opettajalle on aina töitä
jos tykkää monikulttuurisista S2-oppilaista...
On varmasti, mutta Jenni kielsi Jyrkiä hakemasta töitä pk-seudulta. Sanoi niin itse ohjelmassa. Näistä lähtökohdista on ihan turha ulista, ettei miehellä on vakituista työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkistä ei taida saada orgasmeja muut kuin jenni, mutta ei se tule riittämään, kun ei mies osaa hoitaa raha-asioitaan.
Eihän täällä miestä haukuta. Jos luet aloituksen, niin nainenhan siinä haukutaan ja vieläpä ihan syyttä. Ei Jenni ole Jyrkin rahoilla, mutta Jyrki on Jennin rahapussilla. Silti nainen haukutaan rahanahneeksi, vaikka mies vippailee naiselta rahaa.
Ei se auta vaikka mies tienaa 10 000e/kk jos ennen seuraavaa tilipäivää tili on tyhjä ja pitää turvautua rouvan rahoihin. Kukahan siinä silloin käyttää toista hyväksen ja on ra
Jos luet kommentit etkä pelkkää aloitusta, näet mitä tarkoitan miehen haukkumisella.
Mutta kai sillä Jyrkillä nyt jotain opintoja on?? Siis jos joku sanoo olevansa opettaja, niin kyllähän sitä olettaa, että on tutkinto, tai ainakin viittä vaille valmis. Eikö muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miespuolinen mamma saa siemensyöksyjä, kun pääsee haukkumaan naista, joka hoitaa raha-asiansa . Ja puolustamaan miestä joka käy rouvansa rahapussilla aina loppukuusta, kun on omat rahat tuhlattu :D
Ihminen joka lähtee Ensitreffit alttarilla ohjelmaan ja menee naimisiin tuiki tuntemattoman kanssa on lähtökohtaisesti mieleltään sairas. En ottaisi puolisoksi enkä töihin sellaista.