Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun yksi tärkeä kriteeri miehelle on hyvät tulot, myönnän

Vierailija
06.11.2024 |

Olen 50v nainen, 5 vuotta sitten lasten isästä eronnut ja lapset aikuisia ja omillaan. 

Olen tässä viime vuosina treffaillut, tapaillut ja seurustellutkin miesten kanssa. Nyt tuli stoppi köyhien tai pienituloisten suhteen. Tienaan itse 4600e/kk + pääomatuloja 800e/kk, tämän kaupungin tulotasoon nähden siis hyvin. Joko miehet olettaa että maksan kaiken mitä yhdessä tehdään, tai sitten tehdään vaan miehen rahatilanteen mukaan = ei ikinä mitään. Enkä ole tykännyt siitä tunteesta, että se joka maksaa, se päättää. Ei ole tasavertainen suhde. Sitten on ne alemmuuskompleksikohtaukset. Olen itse ollut avarakatseinen ja luonne ja kemia merkitsee eniten. Mutta tää raha tulee aina jotenkin liikaa esille. Mietin miten mukavaa olisi seurustella ihmisen kanssa joka tienaa about saman ja voitais yhdessä tehdä asioita kumpikin omansa maksaen, tasavertaisesti.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miljonääri mies ja kriteerini naiselle on se, että miehen tulot ei saa vaikuttaa mitenkään ja aina esitäkin köyhää ja vielä työtöntä, kun tapaan naisia.

Vierailija
62/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, en nyt osaa yhtään eläytyä tilanteeseesi. Olen itse myös erittäin hyvätuloinen, kk-tulot ovat keskimäärin 14 000 euroa kuussa bonuksista riippuen. Avovaimoni tienaa kuukaudessa vähemmän kuin itse tienaan viikossa.

Mulle on luontevaa maksaa asioista ja olla ottamatta siitä mitään ongelmaa. Maksan 80% ruoka- ja talousmenoista sekä matkat, lomat ja isommat hankinnat lähes kokonaisuudessaan. Olen valinnut kumppanini, koska hän on ihana ihminen, jota rakastan ja jonka kanssa haluan elää, en sen takia mihin hänellä on varaa.

Raha on lopulta todella toissijaista. Tiedän kokemuksesta myös sen, että suhteemme ei perustu rahaan ja olisimme onnellisia, vaikka omat tuloni romahtaisivat ja eläisimme paljon vaatimattomammin.

Sinä tienaatkin 10.000e enemmän  kuin keskiverto, siitä riittää jaettavaksi kahdelle hyvinkin. Toiseksi, miehille on kunnia-asia elättää naisensa, eikä naiset tunne alemmuukskompleksia tästä asetelmasta. Nainen todenmäköisesti kompensoi taloudellista eroa tekemällä enemmän kotitöitä tai hoitamalla lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä noin pinnallista ihmistä huolisi jos yhdessä tekeminen ja viihtyminen pyörii vain rahan ympärillä.

Etkö tykkää käydä keikoilla, festareilla, teatterissa, ravintolassa, kylpylässä, viikonloppulomilla, ulkomaanmatkoilla? Minä tykkään ja minulla on siihen varaa. Mutta ei kahden edestä. Minulle ei tänänikäisenä riitä tv:n katselu ja lämpimät voileivät viikosta ja kuukaudesta toiseen.

Ap

Eihän sun kuulu maksaa mitään yhtään mistään. Miehen kuului maksaa silloin kun on mahdollisuus noin hyvin asiansa hoitaneeseen daamiin. Älä tyydy, äläkä herranen aika opeta miehille että niillä on oikeus sun kaltaiseen naiseen vain siksi että on killuttimet haarojen välissä.

Vierailija
64/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä noin pinnallista ihmistä huolisi jos yhdessä tekeminen ja viihtyminen pyörii vain rahan ympärillä.

Etkö tykkää käydä keikoilla, festareilla, teatterissa, ravintolassa, kylpylässä, viikonloppulomilla, ulkomaanmatkoilla? Minä tykkään ja minulla on siihen varaa. Mutta ei kahden edestä. Minulle ei tänänikäisenä riitä tv:n katselu ja lämpimät voileivät viikosta ja kuukaudesta toiseen.

Ap

Kuulostaa elämä aika kurjalta jos iloa löytää vain kodin ulkopuolelta ja ulkomailta.

Oikeasti kurjaa on joutua aina nyhjäämään kotona, kun ei ole muuhun varaa.

Vierailija
65/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perustulot ja noita saman tienaavia miehiä varmasti löytyy sulle. Ei tarvi mitään pummia ottaa. Etsi vaikka eliittikumppaneista, niin ei ole pelkoa tyhjätaskuista.

Vierailija
66/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miljonääri mies ja kriteerini naiselle on se, että miehen tulot ei saa vaikuttaa mitenkään ja aina esitäkin köyhää ja vielä työtöntä, kun tapaan naisia.

Kyllä minä jollain tapaa ymmärrän myös tämän näkökulman, mutta tosiaan itselleni tuo kovan työn tuloksena syntynyt erittäin hyvä elintaso on asia josta olen ylpeä. Ja koska olen siitä ylpeä, toivon tietysti että kumppaniehdokas myös näkisi sen hienona asiana. Varmaan tämä pätee valtaosaan miehistä jotka ovat jossain asiassa erityisen menestyneitä, oli se sitten harrastus, treenaaminen, mitä vaan. Sitä toivoo että tulisi arvostetuksi sen takia mistä itseäänkin arvostaa.

Vierailija
67/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, en nyt osaa yhtään eläytyä tilanteeseesi. Olen itse myös erittäin hyvätuloinen, kk-tulot ovat keskimäärin 14 000 euroa kuussa bonuksista riippuen. Avovaimoni tienaa kuukaudessa vähemmän kuin itse tienaan viikossa.

Mulle on luontevaa maksaa asioista ja olla ottamatta siitä mitään ongelmaa. Maksan 80% ruoka- ja talousmenoista sekä matkat, lomat ja isommat hankinnat lähes kokonaisuudessaan. Olen valinnut kumppanini, koska hän on ihana ihminen, jota rakastan ja jonka kanssa haluan elää, en sen takia mihin hänellä on varaa.

Raha on lopulta todella toissijaista. Tiedän kokemuksesta myös sen, että suhteemme ei perustu rahaan ja olisimme onnellisia, vaikka omat tuloni romahtaisivat ja eläisimme paljon vaatimattomammin.

Sinä tienaatkin 10.000e enemmän  kuin keskiverto, siitä riittää jaettavaksi kahdelle hyvinkin. Toiseksi, miehille on kunnia-asia elättä

En ole ikinä tavannut miestä mille olisi kunnia-asia elättää naista. Sen sijaan olen tavannut pelkästään miehiä joille on ok olla osallistumatta mihinkään kuluihin ja antaa naisen elättää täysin.

Vierailija
68/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa elämä aika kurjalta jos iloa löytää vain kodin ulkopuolelta ja ulkomailta.

On niitä halpoja harrastuksia, kuten viljelypalsta. Ja sitten liikuntakerhoja aikuisille ja työväenopiston kursseja. 

Vierailija
69/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tonnin tuloilla olen käynyt monilla festareilla ja keikoilla. Olen nähnyt lähes kaikki suuret bändit mitä suomessa on käynyt guns n rosesista metallicaan. Onnistuu kun osaa säästää.

Aivan, kerran vuodessako? Minä kaipaan mukavaa tekemistä kerran pari kuussa.

Minäkin kaipaan mukavaa tekemistä useasti viikossa. Esimerkiksi eilen kävin pelaamassa ja sen päälle saunottiin ja pulikoitiin porukalla. Rahaa meni (jos saunan tai varusteiden kulumista ei lasketa) ehkä n. 10 euroa kun tarjosin kavereille pari juotavaa.

Vierailija
70/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä raha kuitenkin pidemmän päälle on tärkeää. Ei ole toisellakaan kiva olla elättinä. 

Kaveri tapaili vähän varakkaampaa miestä. Juustot ja viinitkin piti olla aina hiukan parempaa. Kaveri sanoi suoraan, että sillä ei ole varaa tuollaiseen.  

Haluan saman tulotason miehen, kuin itsekin olen. Silloin ei tule mitään sanomista. 

Vierailija
71/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:.

On niitä halpoja harrastuksia, kuten viljelypalsta. Ja sitten liikuntakerhoja aikuisille

Entäpä jos kiinnostaakin viettää viikonloppu viinitilalla Italissa tai golfata Espanjassa

Vierailija
72/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi vaatimus naiselle on aivot.

Useimmissa tapauksissa tämä on liikaa vaadittu

Vierailija
73/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:.

On niitä halpoja harrastuksia, kuten viljelypalsta. Ja sitten liikuntakerhoja aikuisille

Entäpä jos kiinnostaakin viettää viikonloppu viinitilalla Italissa tai golfata Espanjassa

Vastaus oli kysymykseen, kun kaikki maksaa. Sanoin vain, että elämä voi olla ihan hyvää vaikka työttömänä. Työväenopiston kurssitkin ovat -50 % työttömille. Ja viljelypalsta on halpa harrastus. 

Ei tarvi jäädä neljän seinän sisälle. 

Vierailija
74/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

50 v. nainen festareilla on lähinnä vitsi. Joka tapauksessa olet alemmassa tuloluokassa.

Olin kerran elektronisen musan festareilla ja siellä oli yksi pariskunta, joka varmasti lähenteli 80v. Siellä ne jammasi DJ:n tahdissa oikein kunnolla, mielestäni oli vaan upeaa, että noinkin iäkkäät jaksavat vielä ottaa elämästä kaiken ilo irti ja hyvin he sinne festareille sopivat nuorempien joukkoon. 

Vierailija
75/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On niitä halpoja harrastuksia, kuten viljelypalsta. Ja sitten liikuntakerhoja aikuisil

Juu, halvat harrastukset on tulleet hyvin tutuiksi köyhänä ja sairaana. En yhtään ihmettele, että ihmiset, joilla on varaa ja mahdollisuus, haluavat puuduttavan köyhäilyn sijaan ottaa elämästä kaiken irti.

Vierailija
76/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä plus köyhempiä naisia on yllättävän paljon, jotka hakevat rikkaahkoa miestä. Ei ole mitään legendaa pelkästään kun tiedän itsekin ainakin yhden.

Kannattaa tosin minusta niiltä menopöhinöiltään miettiä myös se oma moraalikuva maailmasta, että onko ne kaikki elämän arvoiset ihmiset nyt ihan varmasti pelkästään niitä hyvin toimeentulevia. Tai katsotko heitä alaspäin. Sulla on noussut nimittäin silloin kusi päähän.

Vierailija
77/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus oli kysymykseen, kun kaikki maksaa. Sanoin vain, että elämä voi olla ihan hyvää vaikka työttömänä. Työväenopiston kurssitkin ovat -50 % työttömille. Ja viljelypalsta on halpa harrastus. 

Ei tarvi jäädä neljän seinän sisälle. 

Köyhät voi harrastaa näitä asioita keskenään ja elävät varmasti onnellista elämää.

Vierailija
78/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On niitä halpoja harrastuksia, kut

Mikä on kenellekkin kaiken irtiottaminen. Minusta esimerkiksi matkustaminen on tylsää. Vietin viikon Espanjassa neljän tähden hotellissa ja aloin kaivata kotiin. Kaikki oli hienoa, altaat, ruuat jne. Mutta jotenkin oli ikävä omaa pientä elämää Suomeen. Omaa tekemää ruokaa, lähiravintoloita (käyn syömässä lounasta joka päivä), omaa kotia. 

Vierailija
79/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisit elänyt nuorena, kuten muutkin. Itseäni ei kiinnosta yhtään minkä verran rahaa tuon ikäisenä, kun elämä muutenkin ohi.

Jotkut kuolevat henkisesti näköjään paljon ennen kuin kuolevat oikeasti. Surullista.

Vierailija
80/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kriteeri on kunhan itsensä elättää