Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun yksi tärkeä kriteeri miehelle on hyvät tulot, myönnän

Vierailija
06.11.2024 |

Olen 50v nainen, 5 vuotta sitten lasten isästä eronnut ja lapset aikuisia ja omillaan. 

Olen tässä viime vuosina treffaillut, tapaillut ja seurustellutkin miesten kanssa. Nyt tuli stoppi köyhien tai pienituloisten suhteen. Tienaan itse 4600e/kk + pääomatuloja 800e/kk, tämän kaupungin tulotasoon nähden siis hyvin. Joko miehet olettaa että maksan kaiken mitä yhdessä tehdään, tai sitten tehdään vaan miehen rahatilanteen mukaan = ei ikinä mitään. Enkä ole tykännyt siitä tunteesta, että se joka maksaa, se päättää. Ei ole tasavertainen suhde. Sitten on ne alemmuuskompleksikohtaukset. Olen itse ollut avarakatseinen ja luonne ja kemia merkitsee eniten. Mutta tää raha tulee aina jotenkin liikaa esille. Mietin miten mukavaa olisi seurustella ihmisen kanssa joka tienaa about saman ja voitais yhdessä tehdä asioita kumpikin omansa maksaen, tasavertaisesti.

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos kiinnostaakin viettää viikonloppu viinitilalla Italissa tai golfata Espanjassa

Vastaus oli kysymykseen, kun kaikki maksaa. Sanoin vain, että elämä voi olla ihan hyvää vaikka työttömänä. Työväenopiston kurssitkin ovat -50 % työttömille. Ja viljelypalsta on halpa harrastus. 

Ei tarvi jäädä neljän seinän sisälle. 

Köyhät voi harrastaa näitä asioita keskenään ja elävät varmasti onnellista elämää.

Olen kiinnostunut oppimaan uutta ja työväenopisto on siihen hyvä paikka. Omistan museokortin, kävin viikonloppuna parissakin näyttelyssä. Joskus istahdan Rautatientorin kahvilaan ja piirrän ihmisiä. 

Kalan ostan tuoreena kauppahallista. Käyn syömässä lounasta joka päivä eri ravintoloissa. 

Ei asiat nyt niin huonosti ole, enkä ole köyhä. 

Vierailija
82/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap kanssa, itse en voisi ikinä seurustella naisen kanssa jolla on jo lapsi. Ei voisi tehdä mitään tai mennä ja aina pitäisi mennä äpärän ehdoilla.

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tätä Minä minä minä kulttuuria. Itsekkyys ja muiden kaltoinkohtelu ajaa ihmiskunnan tuhoon.

Vierailija
84/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettäviä toiveita ja ihan vapaasti voit etsiä sellaisen miehen jonka kanssa tuokin puoli synkkaa. 

Vierailija
85/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta  ennen päivä tullut jo vastaan. Voi olla että oot yksin koko loppu elämäs😂🤣

Vierailija
86/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta  ennen päivä tullut jo vastaan. Voi olla että oot yksin koko loppu elämäs😂🤣

Unohdan sitten vakavat suhteet ja otan jonkun kolmikymppisen rakastajan (taas). Matkustelen ja käyn tapatumissa vain ystävieni ja tyttäreni kanssa.

Ap.

Vierailija
87/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä sua. Itse olen suhteessa eläkkeelläolevan pienituloisen miehen kanssa ja minua alkanut häiritä se, miten mies "livauttelee" kuluja mun piikkiin. Kilttinä ihmisenä olen ollut ymmärtäväinen, mut nyt on alkanut korpeamaan, kun pitäisi alkaa velkojaksi suhteessa. 

Vierailija
88/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap kanssa, itse en voisi ikinä seurustella naisen kanssa jolla on jo lapsi. Ei voisi tehdä mitään tai mennä ja aina pitäisi mennä äpärän ehdoilla.

M29

Äpärän? Miksi käytät tuollaista kieltä? Olet ilmeisesti lapsivihamielinen? Mulle se on sama kuin vihamielinen elämää kohtaan. 

Vierailija
89/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tätä Minä minä minä kulttuuria. Itsekkyys ja muiden kaltoinkohtelu ajaa ihmiskunnan tuhoon.

Mitä ap:n pitäisi tehdä? Säälistä kituuttaa jonkun lokkeilijan kanssa?

Vierailija
90/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä sua. Itse olen suhteessa eläkkeelläolevan pienituloisen miehen kanssa ja minua alkanut häiritä se, miten mies "livauttelee" kuluja mun piikkiin. Kilttinä ihmisenä olen ollut ymmärtäväinen, mut nyt on alkanut korpeamaan, kun pitäisi alkaa velkojaksi suhteessa. 

Hyvä tarina mutta noin ei oo tapahtunu🤪

Vierailija
91/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Äpärän? Miksi käytät tuollaista kieltä? Olet ilmeisesti lapsivihamielinen? Mulle se on sama kuin vihamielinen elämää kohtaan. 

Osoitetaanhan täällä myös vihaa köyhiä ja vanhojakin kohtaan.

Vierailija
92/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on aina ollut tärkeää, että miehellä hyvä koulutus ja tulot. No yhden miehen kanssa onkin tullut oltua lähes koko aikuisikä ja hän on hyvätuloinen. Plus ihan kiva omaisuus. Kk-tulo vaihtelee 8-10k€ välillä. Se mahdollistaa minun tehdä osa-aikatyötä ja saanut hoitaa lapset kotona. Avioehtoa ei ole tehty. T. Nainen 50v

Vierailija
93/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap:n pitäisi tehdä? Säälistä kituuttaa jonkun lokkeilijan kanssa?

Elämässä on tärkeämpiä arvoja kuin raha. Raha tuo ihmisen itsekkyyden ja muiden alistamisen esiin.

Vierailija
94/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla noiden harrastaminen olisi mahdotonta, jos miehen tulot olisivat vaikka puolet pienemmät kuin sinulla? Mietin vain, kun itse olen kahden lapsen yh ja tuloni ovat huomattavasti pienemmät kuin sinulla, ja kaikkia noita olen kuitenkin tehnyt kylpylöitä lukuunottamatta, koska en ole niistä kiinnostunut.

...

Luulisi että enää keski-ikäisenä ei olisi tarvetta 24/7-tyyppiselle suhteelle, ja kuka yli 40-vuotias edes jaksaa joka ikinen viikonloppu olla matkoilla tai kylpylöissä? No, ehkä moni jaksaa, mutta aika moni enää ei.

Kyllä pienempituloisilla miehillä on ollut vaikeuksia esim lähteä keikalle, johon lippu maksaa 100e + hotellit ja matkat päälle. Saati 2 viikoksi Thaikkuihin, mikä nyt ei ole edes älyttämän kallista. Kun on autolainaa, elatusmaksuja ja vaikka mitä.

Toinen onkin si

Kuinka moni työelämässä oleva voi tuosta noin vaan irtautua kahdeksi viikoksi Thaikkuihin? Vai deittailetko vain eläkeläisiä? Enkä tarkoittanut jaksamisella välttämättä fyysistä jaksamista - monella vaan on elämässä kaikkea muutakin ja toisaalta elämän prioriteetit ovat voineet muuttua. 

Vierailija
95/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen juttu että jos kaikki pyrkisivät iso palkkaisiin kunnon koulutksen omaviin työpaikkoihin niin yhteiskunta ei enää pyörisi. 

Vierailija
96/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet muutamassa vuosikymmenessä, eli kannattaisi ajatella ennemmin kuolevaisuuttaan kuin niinkin pinnallista ja keinotekoista asiaa kuin rahan haaliminen.

Vierailija
97/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, että totutusta elämäntyylistä on hankalaa lähteä tinkimääm alaspäin. 'eri asia, jos löytyy semmoinen namupoika, josta on valmis maksamaan. Mistään 5 kymppisestä kaljamahasta nyt ei kannata maksaa mitään.

Vierailija
98/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdan sitten vakavat suhteet ja otan jonkun kolmikymppisen rakastajan (taas). Matkustelen ja käyn tapatumissa vain ystävieni ja tyttäreni kanssa.

Ap.

Eikös tuo olisi aika helppo ratkaisu? Ei tarvitse miettiä miehen rahoja ja tuloja, ja voit keskittyä hänen kanssa olennaiseen, ja jos sinulla kerran on matka- ja tapahtumaseuraa muutenkin, niin ethän sä niihin miestä tarvitse.

Vierailija
99/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutolla ei eletä. Paljonko netto? Minulla ja miehellä netto yhteensä n. 6800€ eikä todellakaan olla rikkaita. Saadaan mitä halutaan mutta säästöön ei jää.

Vierailija
100/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä työpaikka jos voi joka vuosi tehdä suuren määrän matkoja milloin minnekin ilman että pomolla on siihen sanomista.