Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun yksi tärkeä kriteeri miehelle on hyvät tulot, myönnän

Vierailija
06.11.2024 |

Olen 50v nainen, 5 vuotta sitten lasten isästä eronnut ja lapset aikuisia ja omillaan. 

Olen tässä viime vuosina treffaillut, tapaillut ja seurustellutkin miesten kanssa. Nyt tuli stoppi köyhien tai pienituloisten suhteen. Tienaan itse 4600e/kk + pääomatuloja 800e/kk, tämän kaupungin tulotasoon nähden siis hyvin. Joko miehet olettaa että maksan kaiken mitä yhdessä tehdään, tai sitten tehdään vaan miehen rahatilanteen mukaan = ei ikinä mitään. Enkä ole tykännyt siitä tunteesta, että se joka maksaa, se päättää. Ei ole tasavertainen suhde. Sitten on ne alemmuuskompleksikohtaukset. Olen itse ollut avarakatseinen ja luonne ja kemia merkitsee eniten. Mutta tää raha tulee aina jotenkin liikaa esille. Mietin miten mukavaa olisi seurustella ihmisen kanssa joka tienaa about saman ja voitais yhdessä tehdä asioita kumpikin omansa maksaen, tasavertaisesti.

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolet muutamassa vuosikymmenessä, eli kannattaisi ajatella ennemmin kuolevaisuuttaan kuin niinkin pinnallista ja keinotekoista asiaa kuin rahan haaliminen.

Hah, 50-vuotiaalla naisella saattaa hyvinkin realistisesti olla vielä 40 vuotta hyvää elämää edessä. 

Vierailija
102/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, että totutusta elämäntyylistä on hankalaa lähteä tinkimääm alaspäin. 'eri asia, jos löytyy semmoinen namupoika, josta on valmis maksamaan. Mistään 5 kymppisestä kaljamahasta nyt ei kannata maksaa mitään.

Onkohan tämä ap kuinka hyvännäköinen? Pitää olla malliainesta jotta miehet on valmiita suhteeseen ja vieläpä maksamaan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap kanssa, itse en voisi ikinä seurustella naisen kanssa jolla on jo lapsi. Ei voisi tehdä mitään tai mennä ja aina pitäisi mennä äpärän ehdoilla.

M29

Äpärän? Miksi käytät tuollaista kieltä? Olet ilmeisesti lapsivihamielinen? Mulle se on sama kuin vihamielinen elämää kohtaan. 

Samaa ihmettelin. Ei lapsia tarvitse haluta tai ei edes tykätä, mutta tuollainen nimittely kertoo omaa kieltään kirjoittajan mielenmaisemasta. Rumaa ja negaa, surullista.

Vierailija
104/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tätä Minä minä minä kulttuuria. Itsekkyys ja muiden kaltoinkohtelu ajaa ihmiskunnan tuhoon.

Mitä ap:n pitäisi tehdä? Säälistä kituuttaa jonkun lokkeilijan kanssa?

Mukava huomata, että omillaan toimeen tuleva, työssäkäyvä ihminen on nyky-yhteiskunnassa täysin arvoton. Pitäisi olla miljonääri, että kukaan kiinnostuisi tai parisuhdetta edes voisi harkita.

Näin typerä kansa ansaitseekin kuolla pois.

Vierailija
105/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap kanssa, itse en voisi ikinä seurustella naisen kanssa jolla on jo lapsi. Ei voisi tehdä mitään tai mennä ja aina pitäisi mennä äpärän ehdoilla.

M29

Äpärän? Miksi käytät tuollaista kieltä? Olet ilmeisesti lapsivihamielinen? Mulle se on sama kuin vihamielinen elämää kohtaan. 

Samaa ihmettelin. Ei lapsia tarvitse haluta tai ei edes tykätä, mutta tuollainen nimittely kertoo omaa kieltään kirjoittajan mielenmaisemasta. Rumaa ja negaa, surullista.

Onhan täällä kuultu myös sanat lokkeilija ja kaljamaha, että haukkumanimiä kyllä riittää. Surullista.

Vierailija
106/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaaka sitten kun menette sinne hotelliin, niin turha valittaa että ei ole huonetta siivottu tai että ravintolan puolella ei tarjoilla. Miksi kukaan haluaisi olla huonopalkkaisessa siivoojan tai tarjoilijan työssä? Kyllä ihmisen pitää olla korkea arvoisessa ammatissa ja tienata miljoonia että voi tulla toimeen ja tehdä asioita.

Vierailija
107/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Osoitetaanhan täällä myös vihaa köyhiä ja vanhojakin kohtaan.

Niin? Onko viha sinusta hyvä asia, oli kohde mikä hyvänsä? Ruma kieli ja ajattelu on rumuutta.

Rakastetaan, ei vihata <3

Vierailija
108/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla noiden harrastaminen olisi mahdotonta, jos miehen tulot olisivat vaikka puolet pienemmät kuin sinulla? Mietin vain, kun itse olen kahden lapsen yh ja tuloni ovat huomattavasti pienemmät kuin sinulla, ja kaikkia noita olen kuitenkin tehnyt kylpylöitä lukuunottamatta, koska en ole niistä kiinnostunut.

...

Luulisi että enää keski-ikäisenä ei olisi tarvetta 24/7-tyyppiselle suhteelle, ja kuka yli 40-vuotias edes jaksaa joka ikinen viikonloppu olla matkoilla tai kylpylöissä? No, ehkä moni jaksaa, mutta aika moni enää ei.

Kyllä pienempituloisilla miehillä on ollut vaikeuksia esim lähteä keikalle, johon lippu maksaa 100e + hotellit ja matkat päälle. Saati 2 viikoksi Thaikkuihin, mikä nyt ei ole edes älyttämän kallista. Kun on autolainaa, elatusmaksuja ja vaikka mitä.

Toinen onkin si

Pitääkö sen kumppanin olla joka aktiviteetissa mukana? 

Vierailija
109/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, että totutusta elämäntyylistä on hankalaa lähteä tinkimääm alaspäin. 'eri asia, jos löytyy semmoinen namupoika, josta on valmis maksamaan. Mistään 5 kymppisestä kaljamahasta nyt ei kannata maksaa mitään.

Onkohan tämä ap kuinka hyvännäköinen? Pitää olla malliainesta jotta miehet on valmiita suhteeseen ja vieläpä maksamaan siitä.

No ei nyt sentään. Itse olen ap:ta muutaman vuoden nuorempi ja ihan hyvännäköinen kyllä, mutta en läheskään malliainesta - ja kyllä minulla silti vientiä on ollut. Suhdekin löytyi. Toki on eri asia, kuinka kiinnostava ap tai kuka tahansa on kokonaisuutena.

Vierailija
110/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Niin? Onko viha sinusta hyvä asia, oli kohde mikä hyvänsä? Ruma kieli ja ajattelu on rumuutta.

Totesin vain että outoa miten vasta lasten kohdalla älähdettiin. :)

Vierailija
111/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt sentään. Itse olen ap:ta muutaman vuoden nuorempi ja ihan hyvännäköinen kyllä, mutta en läheskään malliainesta - ja kyllä minulla silti vientiä on ollut. Suhdekin löytyi. Toki on eri asia, kuinka kiinnostava ap tai kuka tahansa on kokonaisuutena.

Ovatko ne miehet olleet niitä miljonäärejä? :)

Vierailija
112/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne miehet olleet niitä miljonäärejä? :)

Eihän tässä ketjussa puhuta miljonääreistä, vaan tavallisista keskituloisista. Suunnilleen ap:n kaltaista tulotasoa on kyllä ollut, ja sehän hänelläkin oli kriteerinä. Ei tässä mistään erityisen hyvätuloisista ole kysymyskään. Tosin eipä niillä rikkaillakaan näytä mitään mallivaimoja olevan - aika monella on ihan tavallinen keski-ikäinen, kaksoisleukainen ja keskivartalolihava täti puolisona, vaikka kuinka olisi rahaa.

Vierailija
113/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ärsyttäisi jos pitäisi kaikki tehdä yhdessä. Ja entäs sen miehen mielenkiinnon kohteet? Pitääkö tehdä vaan sitä mitä ap haluaa vai onko ap valmis myös miehen toiveisiin? Aika tuuri saa olla että kumppanilla on täysin samat mieltymykset.

Vierailija
114/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Totesin vain että outoa miten vasta lasten kohdalla älähdettiin. :)

Okei! En ole lukenut koko ketjua, vasta tuon huomasin.

Tulen surulliseksi kaikesta ikävästä. Ollaan kivoja toisillemme, myös sanallisessa muodossa :)

Vierailija
115/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa jotain hämärää, jos ei löytää vain itseään pienituloisempia miehiä. Jostakin syystä ne keskituloiset eivät ole sinusta kiinnostuneet, mutta pienituloiset ovat. Itsetutkiskelun paikka?

Vierailija
116/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Okei! En ole lukenut koko ketjua, vasta tuon huomasin.

Tulen surulliseksi kaikesta ikävästä. Ollaan kivoja toisillemme, myös sanallisessa muodossa :)"

Juuri näin! 🥰

Vierailija
117/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tätä Minä minä minä kulttuuria. Itsekkyys ja muiden kaltoinkohtelu ajaa ihmiskunnan tuhoon.

Mukava huomata, että omillaan toimeen tuleva, työssäkäyvä ihminen on nyky-yhteiskunnassa täysin arvoton. Pitäisi olla miljonääri, että kukaan kiinnostuisi tai parisuhdetta edes voisi harkita.

Näin typerä kansa ansaitseekin kuolla pois.

Se, ettei ap halua suhdetta pienituloisen/köyhän miehen kanssa, tarkoittaa mielestäsi, että "omillaan toimeen tuleva, työssäkäyvä ihminen on nyky-yhteiskunnassa täysin arvoton" ja "pitäisi olla miljonääri, että kukaan kiinnostuisi tai parisuhdetta edes voisi harkita"? OK.

Vierailija
118/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä noin pinnallista ihmistä huolisi jos yhdessä tekeminen ja viihtyminen pyörii vain rahan ympärillä.

Etkö tykkää käydä keikoilla, festareilla, teatterissa, ravintolassa, kylpylässä, viikonloppulomilla, ulkomaanmatkoilla? Minä tykkään ja minulla on siihen varaa. Mutta ei kahden edestä. Minulle ei tänänikäisenä riitä tv:n katselu ja lämpimät voileivät viikosta ja kuukaudesta toiseen.

Ap

Suomessa progressiivinen verotus huolehtii siitä, että käteenjäävä osuus pyörii suurimmalla osalla palkansaajista kutakuinkin samoissa. Tarkoitan siis sitä, että mitään tuhansien eurojen eroja nettopalkassa ole, vaikka bruttopalkasta olisikin. 

Itse naisena naisvaltaisella alalla, pienemmällä bruttipalkalla kuin ap:n palkka, minulla on varaa tehdä vapaa-ajalla ap:n mainitsemia asioita. 

Vierailija
119/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on tärkeämpiä arvoja kuin raha. Raha tuo ihmisen itsekkyyden ja muiden alistamisen esiin.

Ap:lle tärkeä arvo näyttää olevan antoisat elämykset yhdessä rakkaansa kanssa eikä siinä ole mitään väärää. Omat arvosi voit vapaasti määritellä itse.

Vierailija
120/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tottunut hyvätuloiseen mieheen, en voisi ottaa itseäni vähemmän tienaavaa. Miehellä pitää olla varallisuutta, vaihtoehtoisesti mielummin ilman miestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan