Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun yksi tärkeä kriteeri miehelle on hyvät tulot, myönnän

Vierailija
06.11.2024 |

Olen 50v nainen, 5 vuotta sitten lasten isästä eronnut ja lapset aikuisia ja omillaan. 

Olen tässä viime vuosina treffaillut, tapaillut ja seurustellutkin miesten kanssa. Nyt tuli stoppi köyhien tai pienituloisten suhteen. Tienaan itse 4600e/kk + pääomatuloja 800e/kk, tämän kaupungin tulotasoon nähden siis hyvin. Joko miehet olettaa että maksan kaiken mitä yhdessä tehdään, tai sitten tehdään vaan miehen rahatilanteen mukaan = ei ikinä mitään. Enkä ole tykännyt siitä tunteesta, että se joka maksaa, se päättää. Ei ole tasavertainen suhde. Sitten on ne alemmuuskompleksikohtaukset. Olen itse ollut avarakatseinen ja luonne ja kemia merkitsee eniten. Mutta tää raha tulee aina jotenkin liikaa esille. Mietin miten mukavaa olisi seurustella ihmisen kanssa joka tienaa about saman ja voitais yhdessä tehdä asioita kumpikin omansa maksaen, tasavertaisesti.

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä noin pinnallista ihmistä huolisi jos yhdessä tekeminen ja viihtyminen pyörii vain rahan ympärillä.

Etkö tykkää käydä keikoilla, festareilla, teatterissa, ravintolassa, kylpylässä, viikonloppulomilla, ulkomaanmatkoilla? Minä tykkään ja minulla on siihen varaa. Mutta ei kahden edestä. Minulle ei tänänikäisenä riitä tv:n katselu ja lämpimät voileivät viikosta ja kuukaudesta toiseen.

Ap

50 v. nainen festareilla on lähinnä vitsi. Joka tapauksessa olet alemmassa tuloluokassa.

Vierailija
42/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä noin pinnallista ihmistä huolisi jos yhdessä tekeminen ja viihtyminen pyörii vain rahan ympärillä.

Etkö tykkää käydä keikoilla, festareilla, teatterissa, ravintolassa, kylpylässä, viikonloppulomilla, ulkomaanmatkoilla? Minä tykkään ja minulla on siihen varaa. Mutta ei kahden edestä. Minulle ei tänänikäisenä riitä tv:n katselu ja lämpimät voileivät viikosta ja kuukaudesta toiseen.

Ap

Tonnin tuloilla olen käynyt monilla festareilla ja keikoilla. Olen nähnyt lähes kaikki suuret bändit mitä suomessa on käynyt guns n rosesista metallicaan. Onnistuu kun osaa säästää.

Aivan, kerran vuodessako? Minä kaipa

Olen eri, mutta valtaosa työssäkäyvistähän ei voi läpi vuoden reissailla ympäri maailmaa, kun on oltava töissä. Että monella on sitten sekin tilanne, että rahaa olisi kyllä kuluttaa, mutta aikaa ei kaikkiin matkoihin, eikä jaksa kaikkia iltojakaan hillua keikoilla, kun pitää herätä taas aamulla töihin.

Siksi kannattaa valita semmoinen kumppani, joka haluaa ja pystyy elämään samanlaista elämää kuin sinä haluat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4600€ kuussa tekee sinusta keskituloisten ryhmään kuuluvan nykyisin. Yli neljännes suomalaisista tienaa sinua paremmin, Asut varmaan jossain pienemmällä paikkakunnalla?

Vierailija
44/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

50 v. nainen festareilla on lähinnä vitsi. Joka tapauksessa olet alemmassa tuloluokassa.

Mielestäni ihminen, joka luokittelee toiset ihmiset vitsiksi sen vuoksi, että he tekevät asioita joista nauttivat on itse vitsi. Mitä hemmetin väliä sillä on 

T. Eri

Vierailija
45/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä 50v enää on väliä, eihän siinä tarvitse enää perheen ja lasten taloutta ajatella ja jaksaako enää matkustaakaan ja eikö tuossa iässä ole jo hankittu se mikä halutaan, että taas jotenkin ihan outoa naisen logiikkaa?

Vierailija
46/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, joiden kanssa olen tapaillut tai seurustellut, on kyllä tykänneet ja halunneet tehdä samoja asioita, hyvin kelvannut kunhan maksaja löytyy. Enhän olis tapaillut, ellei sanoja kiinnostuksen aiheita olisi. 

Ap

Vierailija
47/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Money talks,pussy walks"  eli rahan mahtia kannattaa aina  lipoa ja mielistellä.

Saahan sillä rahaa RAHAA, ajattele:RAHAA!!!

Vierailija
48/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä 50v enää on väliä, eihän siinä tarvitse enää perheen ja lasten taloutta ajatella ja jaksaako enää matkustaakaan ja eikö tuossa iässä ole jo hankittu se mikä halutaan, että taas jotenkin ihan outoa naisen logiikkaa?

Arvelen, että on jäänyt menemättä ja tekemättä nuorena jonkun amismiehen takia.

Vierailija
49/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa elämä aika kurjalta jos iloa löytää vain kodin ulkopuolelta ja ulkomailta.

Miksi se kuulostaa kurjalta, että ihminen haluaa nauttia kaikesta mitä maailma voi tarjota? 

Vierailija
50/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en nyt osaa yhtään eläytyä tilanteeseesi. Olen itse myös erittäin hyvätuloinen, kk-tulot ovat keskimäärin 14 000 euroa kuussa bonuksista riippuen. Avovaimoni tienaa kuukaudessa vähemmän kuin itse tienaan viikossa.

Mulle on luontevaa maksaa asioista ja olla ottamatta siitä mitään ongelmaa. Maksan 80% ruoka- ja talousmenoista sekä matkat, lomat ja isommat hankinnat lähes kokonaisuudessaan. Olen valinnut kumppanini, koska hän on ihana ihminen, jota rakastan ja jonka kanssa haluan elää, en sen takia mihin hänellä on varaa.

Raha on lopulta todella toissijaista. Tiedän kokemuksesta myös sen, että suhteemme ei perustu rahaan ja olisimme onnellisia, vaikka omat tuloni romahtaisivat ja eläisimme paljon vaatimattomammin.

Vierailija
51/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että maailma tuhoutuu kun miettii ettei kukaan mieti asioita itseään pidemmälle. Itsekkyys ja ahneus paistaa läpi. Kuluta ja tuhoa.

Vierailija
52/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jossain Pori Jazzissa taitaa keski-ikä olla yli 50v, kuten Iskelmässäkin. Hevikeikoillakin 50+ on enemmistöä

Vierailija
53/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun ongelma on se, että tienaat liian vähän. Oikeasti hyvätuloisella olisi kyllä varaa maksaa kahden hengen treffailut ja konserttiliput.

Vierailija
54/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas APta merkittävästi parempituloisena miehenä kaipaan naista joka katsoisi hyvätuloista miestä ihaillen. Flirttailisi ja pitäisi hyvänä kumppanina kun tuon hyvän elintason. En ole päitä kadulla kääntävää tyyppiä, mutta hyväsydäminen, lämmin, tasa-arvoinen, kunnioittava.. lista on pitkä. Suomessa vaan tulotasoa ei pidetä minään meriittinä. En tarkoita että siitä nyt haittaakaan olisi, mutta kun itse olen ylpeä siitä mitä olen saavuttanut, kaipaisin myös kumppanilta sitä samaa arvostusta.

Vierailija
55/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ap ole erityisen hyvät tulot, kohtuulliset. Oma asunto on iso juttu, tai toisen asunto, siinä säästää rahaa. Mulle riittää, että mies tienaa yli 3000 €/ kk. Sillähän me elettäis jo kuin kroisokset, kun on oma asunto, auto ja mökki. 

Mitääm omaisuudenjakoa en tekisi, mutta asumiskustannukset voisi jakaa. 

Vierailija
56/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat köyhiä. Ei rikkaita miehiä ole olemassa. Joudut valitettavasti tyytymään itseäsi huonompiin miehiin.

Vierailija
57/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun ongelma on se, että tienaat liian vähän. Oikeasti hyvätuloisella olisi kyllä varaa maksaa kahden hengen treffailut ja konserttiliput.

Varaa on muttei halua.

Ohis

Vierailija
58/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä, että ap:lla on selkeät kriteerit. Itse olen köyhä mies, viiskymppisenä ei ole kuin velkaa, jostain pääomatuloista voin vain uneksia. Toisaalta minua ei myöskään kiinnosta ravintolat, teatterit, kylpylät eikä viikonloppulomat. Myöskään viinaan tai tupakkaan ei kulu senttiäkään. Nuukasti eläen pärjää kuitenkin.

Vierailija
59/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen apn kanssa samaa mieltä, tasapainoisessa suhteessa ei ole vapaamatkustajia. Tietty sitten asia eri jos toinen on niin rikas ettei toisen ole mitään järkeä käydä töissä.

Toivottavasti AP löytää oman tulotason mukaisen miehen, ykköstonneista/kk kun puhutaan niin ei ole mikään "neula heinäsuovasta" juttu.

Vierailija
60/138 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan tienaamaan yli 1000 € / kk, olen käsityöyrittäjä. Rahan takia en tätä tee. 

Jos mies tienaisi saman, me oltaisiin köyhiä.