Mistä johtuu että jotkut vastaavat ilkeästi tai ivallisesti kysymykseen?
Kommentit (11)
Takana on se että he ovat ilkeitä ja ivallisia ihmisiä.
Siis palstalla vai oikeassa elämässä?
Siitä että jotkut esittävät niin tyhmiä kysymyksiä.
Ei tiedetä oikeasti yhtään mitään mistää. Epävarmuus. Omien argumenttien olemattomuus. Kaikkitietäväisyys-harha. Ego. Ohan noita
Tyhmiä kysymyksiä ei oo olemassakaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedetä oikeasti yhtään mitään mistää. Epävarmuus. Omien argumenttien olemattomuus. Kaikkitietäväisyys-harha. Ego. Ohan noita
Joo tää. Haluavat päteä ja esittää fiksua mutta ovatkin noloja ja ilkeitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minkälaisia kysymyksiä tyhmät ihmiset sitten esittävät? Mikä on se mekanismi jonka avulla he viisastuvat hetkellisesti aina kun on aika esittää kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Halu loukata.
Mä luulen että siinä on pelko takana että toinen onkin parempi mitä itse.
Ap
Et tainnut pitää toiseen samaa aihetta käsittelevään aloitukseesi (?) antamastani vastauksesta. Eli saatan vastata ivallisesti tai töksähtävästi, jos kysymys itsessään on ollut typerä (eli tungetteleva, sellainen asia, joka ei oikeastaan kuulu millään tavalla kysyjälle tai kysymys, johon en yksinkertaisesti halua vastata eli liian henkilökohtaiset kysymykset).
En minä halua kertoa kaikkia asioita, piste. Yleensä kyllä tuota töykeähköksi mieltämääsi vastaustapaa kysyjä on jo inttänyt asiasta eikä ole ymmärtänyt hienovaraisempaa vihjausta, etten halua puhua aiheesta x.
#10 jatkaa vielä sen verran, että esimerkiksi töissä esitettyjä kysymyksiä en pidä tyhminä oikeastaan koskaan, koska vaikka jokin asia on minulle selvä, niin jos se ei sitä toiselle ole, niin totta kai vastaan mahdollisimman asiallisesti ja yritän auttaa.
Siinä kohden, kun lounaalla se huonosti tuntemasi kollega alkaa kyselemään esimerkiksi minun parisuhteestani (johon ensin vastaan lyhyesti, että olen parisuhteessa joo, mutta jätän lauseen siihen koska en halua avata asiaa enempää), ja kun ei saa tarkempaa vastausta, niin seuraava kysymys on kovaan ääneen kailotettuna "ai ootko sä naisen kanssa parisuhteessa kun et halua kertoa, siis ei mua haittaa". Tämä on muuten ihan todellinen tapaus. Kyllä, vastaukseni on varmasti tuossa kohden töykeä. Samoin kun kaikkiin miksi sulla ei ole lapsia-kyselyihin vastaan aika lyhytsanaisesti, koska aihe ei kiinnosta ja sen pitäisi riittää, jos totean, että ei, mulla ei ole lapsia.
Up mielipiteitä? Kun jotkut inttävät vastaan ihan selvässäkin asiassa ja haluavat olla oikeassa. Rasittavaa sellainen
Ap