Mun yksi tärkeä kriteeri miehelle on hyvät tulot, myönnän
Olen 50v nainen, 5 vuotta sitten lasten isästä eronnut ja lapset aikuisia ja omillaan.
Olen tässä viime vuosina treffaillut, tapaillut ja seurustellutkin miesten kanssa. Nyt tuli stoppi köyhien tai pienituloisten suhteen. Tienaan itse 4600e/kk + pääomatuloja 800e/kk, tämän kaupungin tulotasoon nähden siis hyvin. Joko miehet olettaa että maksan kaiken mitä yhdessä tehdään, tai sitten tehdään vaan miehen rahatilanteen mukaan = ei ikinä mitään. Enkä ole tykännyt siitä tunteesta, että se joka maksaa, se päättää. Ei ole tasavertainen suhde. Sitten on ne alemmuuskompleksikohtaukset. Olen itse ollut avarakatseinen ja luonne ja kemia merkitsee eniten. Mutta tää raha tulee aina jotenkin liikaa esille. Mietin miten mukavaa olisi seurustella ihmisen kanssa joka tienaa about saman ja voitais yhdessä tehdä asioita kumpikin omansa maksaen, tasavertaisesti.
Kommentit (138)
Valtaosassa parisuhteita mies tienaa enemmän. Ei ole tasavertaisia suhteita juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä noin pinnallista ihmistä huolisi jos yhdessä tekeminen ja viihtyminen pyörii vain rahan ympärillä.
Pinnallista tai ei mutta jos nainen tienaa esim 6000€ ja mies 2700€ kuukaudessa tulee siinä pakostikkin ongelmia jossain muodossa ennenpitkää.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin ärsyttäisi jos pitäisi kaikki tehdä yhdessä. Ja entäs sen miehen mielenkiinnon kohteet? Pitääkö tehdä vaan sitä mitä ap haluaa vai onko ap valmis myös miehen toiveisiin? Aika tuuri saa olla että kumppanilla on täysin samat mieltymykset.
Eihän se mitään tuuria ole, että kumppanilla on suurinpiirtein samat mieltymykset. Eihän sitä kumppania summamutikassa kannata ottaa vaan nimeomaan pyritään löytämään sellainen, jolla on samanlaiset mieltymykset. Esim. tuo että toinen tykkää vaikka matkustella ja käydä paljon erilaisissa tapahtumissa on varsin ratkaiseva asia suhteen onnistumisen kannalta. Eihän siitä suhteesta mitään tule jos toinen ei halua lainkaan samoja asioita tai olettaa toisen kustantavan kaiken.
Pinnallista tai ei mutta jos mies tienaa esim 6000€ ja nainen 2700€ kuukaudessa tulee siinä pakostikkin ongelmia jossain muodossa ennenpitkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä noin pinnallista ihmistä huolisi jos yhdessä tekeminen ja viihtyminen pyörii vain rahan ympärillä.
Pinnallista tai ei mutta jos nainen tienaa esim 6000€ ja mies 2700€ kuukaudessa tulee siinä pakostikkin ongelmia jossain muodossa ennenpitkää.
Toisin päin ei tulisi mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosassa parisuhteita mies tienaa enemmän. Ei ole tasavertaisia suhteita juurikaan.
Ja joka neljännessä nainen tienaa enemmän. Yleistä näinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on miehen oma asia, jos ei koe ongelmaksi olla suhteessa vähemmän ansaitsevan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tullaisen pariskunnan jolla suurinpiirtein tuommoiset tuloerot ja kyllä mies selvästi tietää että on ns, puikoissa mahdollistaen avovaimolleen paremman elintason mihin nainen omilla tuloillaan pystyisi.
Eipä niitä hyvätuloisia miehiä ole vapaana tai ainakaan sellaisia, jotka etsivät 50+ naisseuraa.
Hyvätuloinen 50 v mies erotessaan vaihtaa nuorempaan. Tietysti voit katsoa plus 60+ miehiä. Niistä saattaa löytyä joku nuorekas ja varakas, joka innostuu tekemään asioita sinun kanssasi asioita, jotka maksaa.
Mitä sinulla on antaa vastineeksi tälle ehkä kovalle vaatimukselle? Miehille ei välttämättä "se juttu" ole naisen tienaama palkka.
Vierailija kirjoitti:
Muistaaka sitten kun menette sinne hotelliin, niin turha valittaa että ei ole huonetta siivottu tai että ravintolan puolella ei tarjoilla. Miksi kukaan haluaisi olla huonopalkkaisessa siivoojan tai tarjoilijan työssä? Kyllä ihmisen pitää olla korkea arvoisessa ammatissa ja tienata miljoonia että voi tulla toimeen ja tehdä asioita.
Siis pitäisi ottaa kumppanikseen mies, joka osaa siivota hotellihuoneen ja tarjoilla, jos joudumme yllättäen sellaiseen tilanteeseen, että hotellin henkilökunta on salaperäisesti kadonnut niin mies osaa tehdä sairaalakulmat lakanoihin ja kantaa meille pina coladoja.
Vierailija kirjoitti:
Muistaaka sitten kun menette sinne hotelliin, niin turha valittaa että ei ole huonetta siivottu tai että ravintolan puolella ei tarjoilla. Miksi kukaan haluaisi olla huonopalkkaisessa siivoojan tai tarjoilijan työssä? Kyllä ihmisen pitää olla korkea arvoisessa ammatissa ja tienata miljoonia että voi tulla toimeen ja tehdä asioita.
Missä ne palstatrollien miljoonat oikein ovat? Kun kerran voisi olla miljonääri, mutta haluaa olla luuseri huutelemassa tyhjyyteen..
"Se, ettei ap halua suhdetta pienituloisen/köyhän miehen kanssa, tarkoittaa mielestäsi, että "omillaan toimeen tuleva, työssäkäyvä ihminen on nyky-yhteiskunnassa täysin arvoton" ja "pitäisi olla miljonääri, että kukaan kiinnostuisi tai parisuhdetta edes voisi harkita"? OK."
Ja halusit vapaaehtoisesti todistaa asian? Oletpa sinä ystävällinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että totutusta elämäntyylistä on hankalaa lähteä tinkimääm alaspäin. 'eri asia, jos löytyy semmoinen namupoika, josta on valmis maksamaan. Mistään 5 kymppisestä kaljamahasta nyt ei kannata maksaa mitään.
Onkohan tämä ap kuinka hyvännäköinen? Pitää olla malliainesta jotta miehet on valmiita suhteeseen ja vieläpä maksamaan siitä.
No ei nyt sentään. Itse olen ap:ta muutaman vuoden nuorempi ja ihan hyvännäköinen kyllä, mutta en läheskään malliainesta - ja kyllä minulla silti vientiä on ollut. Suhdekin löytyi. Toki on eri asia, kuinka kiinnostava ap tai kuka tahansa on kokonaisuutena.
Ovatko ne miehet olleet niitä miljonäärejä? :)
Katsokaapa Suomen eliittiä, vanhoja rahasukuja. Siellä nuo miljardöörit ja miljonäärit ovat ihan omaikästensä naisten kanssa naimisissa. Ja ihan tavallisen näköisiä. Esim. Herlinit, Wahlroos, Jorma Ollilla ym ym. Kaikilla ihan omaa ikäluokkaa oleva vaimo.
Vierailija kirjoitti:
"Se, ettei ap halua suhdetta pienituloisen/köyhän miehen kanssa, tarkoittaa mielestäsi, että "omillaan toimeen tuleva, työssäkäyvä ihminen on nyky-yhteiskunnassa täysin arvoton" ja "pitäisi olla miljonääri, että kukaan kiinnostuisi tai parisuhdetta edes voisi harkita"? OK."
Ja halusit vapaaehtoisesti todistaa asian? Oletpa sinä ystävällinen!
Oletpa sinä sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä hyvätuloisia miehiä ole vapaana tai ainakaan sellaisia, jotka etsivät 50+ naisseuraa.
Hyvätuloinen 50 v mies erotessaan vaihtaa nuorempaan. Tietysti voit katsoa plus 60+ miehiä. Niistä saattaa löytyä joku nuorekas ja varakas, joka innostuu tekemään asioita sinun kanssasi asioita, jotka maksaa.
Mitä sinulla on antaa vastineeksi tälle ehkä kovalle vaatimukselle? Miehille ei välttämättä "se juttu" ole naisen tienaama palkka.
Tilastojen mukaan myös hyvätuloiset ovat suunnilleen samanikäisen kanssa. Suomalaistaustaisilla nimittäin ikäerosuhteet ovat todella harvinaisia. Ja tässä ketjussa puhutaan n. 5000 euron tuloista - tuskin sinäkään niin tyhmä olet, että väittäisit kaikilla sen tuloluokan miehillä olevan huomattavasti nuorempi kumppani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että totutusta elämäntyylistä on hankalaa lähteä tinkimääm alaspäin. 'eri asia, jos löytyy semmoinen namupoika, josta on valmis maksamaan. Mistään 5 kymppisestä kaljamahasta nyt ei kannata maksaa mitään.
Onkohan tämä ap kuinka hyvännäköinen? Pitää olla malliainesta jotta miehet on valmiita suhteeseen ja vieläpä maksamaan siitä.
No ei nyt sentään. Itse olen ap:ta muutaman vuoden nuorempi ja ihan hyvännäköinen kyllä, mutta en läheskään malliainesta - ja kyllä minulla silti vientiä on ollut. Suhdekin löytyi. Toki on eri asia, kuinka kiinnostava ap tai kuka tahansa on kokonaisuutena.
Mistä se suhde löytyi? Ei varmasti ainakaan kotona sohvannurkassa nyhjätessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se suhde löytyi? Ei varmasti ainakaan kotona sohvannurkassa nyhjätessä.
Tämä nykyinen löytyi Tinderistä (jota taisin kyllä selailla just sohvannurkassa). Aiemmin on kiinnostuneita ollut työkavereiden joukossa.
En tiedä minkälaisissa hotelleissa sinä käyt, mutta ainakin tähän mennessä on oma hotellihuone aina ollut siivottu ja ravintolassa tarjottu. Miten tämä liittyy aloitukseen?