Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin innoissani kun aloin taas opiskelemaan

Vierailija
06.11.2024 |

Aikuisenakin on hyvä opiskella. Aivot on saanut ihan uutta virkeyttä, kun perehtyy uusiin asioihin eikä vaan suorita elämää automaatilla. Koulutus ja sivistys on mahtava juttu! Toivottavasti kaikki suomalaiset nuoret innostuisi opiskelemaan, joku vähemmän ja joku enemmän. Mutta älkää eläkö elämäänne tyhminä vailla päämäärää. Toivon ettei sellaista elämäntyyliä enää yhtään enempää tuoda tänne. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen viittä vaille burnoutissa ja mietin, että miksi lähdin opiskelemaan. Valmistun melko pian, mutta ei enää kiinnosta koko paska.

Vierailija
2/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo seniori, mietin miten kuluttaisin aikani. Opiskelu olisi yksi vaihtoehto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen viittä vaille burnoutissa ja mietin, että miksi lähdin opiskelemaan. Valmistun melko pian, mutta ei enää kiinnosta koko paska.

Onko sulla oikea ala? Mun ala ainakin on niin mielenkiintoinen, että harmittaa kun tämä opiskelu joskus loppuu. Entä muuten elämässä aikaa ja tilaa opiskelulle? Mutta onnea tulevasta valmistumisesta, tsemppiä loppurutistukseen!

Vierailija
4/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Huomasin kuinka tärkeää uni on oppimiseen. Luomu-uni eikä pilleri-uni.  

Vierailija
5/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla oikea ala? Mun ala ainakin on niin mielenkiintoinen, että harmittaa kun tämä opiskelu joskus loppuu. Entä muuten elämässä aikaa ja tilaa opiskelulle? Mutta onnea tulevasta valmistumisesta, tsemppiä loppurutistukseen!

Mä olen ollut tällä alalla jo yli 10 vuotta, nyt vain korkeampi tutkinto. Omakin elämä ihan päin persettä ja varmaan masennuskin. 

Vierailija
6/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se into siitä hiipuu.

Vierailija
7/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhaan, tekoäly ajattelee sinunkin puolestasi.

Vierailija
8/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 3 vuotta nyt takana, vielä ens kevät pitäis jaksaa 😅 Onhan se opiskelu kivaa, mut näin aikuisena pitää sen päälle jaksaa työt ja perhe-elämä aika usein. Burn outin partaalla kävin viime keväänä. Onneksi oli pitkä, palauttava kesäloma. 

Oikeesti, tosi monella menee aluksi hyvin ja lujaa, jaksamisongelma tulee siinä toisen vuoden kohdalla aika usein ja sillon kannattaa olla tarkkana. En itsekään aluksi uskonut, vaikka opettajia ja opoa myöten siitä muistuteltiin ja varoiteltiin. 

Vierailija
9/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kans ollut tänä syksynä aivan uupunut ja opparia pitäisi aloitella 🙄

Vierailija
10/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana voi lukea ja opiskella ihan itse.

Vierailija
11/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opiskelet?

Vierailija
12/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä opiskelet?

Jotain ihan naurettavaa tuubaa kun ei kerro sitä aloituksessa

Vierailija
13/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille opiskeleville perheellisille! Itselläni kokopäiväinen työ ja valmistuin tänä syksynä amkissa. Ei ollut aina ihan helppo tie, mutta lopussa kiitos seisoo!

Vierailija
14/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä opiskelet?

Jotain ihan naurettavaa tuubaa kun ei kerro sitä aloituksessa

En mäkään vastauksessani kertonut mitä opiskelen vaan kerroin olevani viittä vaille burnoutissa. En opiskele mitään naurettavaa tuubaa. On ollu vaikaa jo pitkään omassa elämässä ja opiskelustressi painaa päälle. Masennusdiagnoosi tulisi varmaan jos menisin lääkäriin.

Vierailija
15/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene opiskelemaan koska pelkään kiusaamista ja näyttötilanteet vei viimeksi sairaalaan ja siitä seurasi vuoden sairasloma.

Bentsoja en saa.

Vierailija
16/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hitto. Vastasin väärään ketjuun enkä omaani! Tuo aiempi siis ei ole ap:n vastaus!

Mitä ihmettä 

Vierailija
17/17 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hitto. Vastasin väärään ketjuun enkä omaani! Tuo aiempi siis ei ole ap:n vastaus!

Mitä ihmettä 

Se mun aiempi kommentti poistettiin jo kun mä ilmiannoin sen. Vastasin vahingossa väärään ketjuun. Ilmiannoin myös tuon toisen kommenttini, mutta sitä ei ole poistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä