Tutkimus: miehet kokevat pitkissä suhteissa naisia enemmän väkivaltaa
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista käytetään lähinnä raiskauksesta puolustautuessa.
Kyllä jotkut saattavat ihan huumorimielessä näpäyttää miestä hieman palleille ja naureskella päälle.
Eräs naispuolinen välipomo aiemmassa työpaikassa tykkäsi puristella miespuolisten alaisten persettä. Ei ikinä saanut mitään seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on nainen, joka on tottunut saamaan aina ja kaikessa tahtonsa läpi valittamalla ja vinkumalla.
Kattaa suurin piirtein kaikki 90-luvulla tai myöhemmin syntyneet...
Ei jumaliste.
Lukekaapa ihan läpällä tän ketjun kaikki kommentit läpi.
Naiset, etenkin palstamammat, on päästään pahasti vialla.
MGTOW.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten alle 29 v. miehistä sinkkuina oli 60% ja naisista vaan joku 40% Oletettavasti kuitenkin ovat parisuhteessa keskenään.
Monella nuorella miehellä on salassa toinen perhe.
Pistäs sitten linkkiä peliin, kun kerran ton tiedät
Huolestuttavia tutkimustuloksia on siitä, miten nuoret naiset eivät pidä mieheensä kohdistamaansa fyysistä väkivaltaa pahana. Ei myöskään yhteiskunta. Sitä pidetään pirtsakkana, emansipoituneena, räväkkänä, feministisenä. Nuoret miehet pelkäävät parisuhdeväkivaltaa enemmän kuin nuoret naiset, ja hyvästä syystä: he kokevat sitä enemmän.
Itse asia on sydäntä lähellä, koska ensimmäinen vakituinen (tasapainoton) tyttöystävä oli fyysisesti välivaltainen, henkisestä väkivallasta puhumattakaan. Ei hän, eikä oikein kukaan muukaan pitänyt sitä minään.
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään. Mies on huomattavasti naista väkivaltaisempi aina ja kaikkialla.
Kiitos, olet huumaavainen.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että väkivalta on muuten tasaista, mutta keskipitkissä parisuhteissa naisista tulee väkivaltaisempi osapuoli ja samalla he harkitsevat eniten avioeroa.
Mikä ihme siellä kinnaa?
(Me kaikki tiedetään että vastaus on lapsiperhe-elämän vaatimukset.)
Epärealistiset odotukset. Kyvyttömyys myöntää omia virheitään. Naisten puolella, siis. Toki vain oma valistunut arvio, omiin kokemuksiin perustuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on ollut vaan 5000 vastaajaa. Vähän tyhmää lähteä sitä liikaa lukemaan todeksi 5 miljoonalle ihmiselle
Ei ollenkaan tyhmää. Virhemarginaali on alle 2 prosenttiyksikköä suuntaan tai toiseen.
No eikä ole. Kuitenkin väkivaltatilastot poliisilta ja oikeudesta antaa ihan toisenlaista totuutta näistä tilastoista.
Tarkoittaa siis sitä, että suurin osa tapauksista ei ikinä tule esille.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut sekä henkistä, että fyysistä väkivaltaa suhteissa. Olen yleensä vakaa ja rauhallinen.
Ensimmäinen aloitti mykkäkoululla parin kuukauden tutustumisen jälkeen, syy oli niinkin kauhea kun se, että minulle tuli liikaa onnitteluviestejä faceen ja whatsappiin. Kerroin sille etten lähde mukaan tuohon peliin, jos jokin asia ärsyttää - siitä pitää kertoa suoraan. Pari kertaa vielä yritti, en noteerannut sitä mitenkään ja seuraavaksi se kokeili raivoamista mitättömistä syistä, saattoi huutaa ja heittää tavaroita parikin tuntia koska olin jättänyt leipäpussin avonaisena keittiössä.
Pari kk jaksoin tuota, kunnes se raivopäissään veti turpaan. Suhde loppui siihen.
Toinen oli mustasukkainen, muutaman kuukauden jälkeen alkoi kyttääminen, tenttaaminen. Se halusi tietää kaikkea minusta, mun elämästä ennen kun tavattiin, ja hyvin yksityiskohtaisesti. Jatkuvasti epäili, että minulla oli muita. Paheni ajan kanssa,
Tämä on jo karmeaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Samalla linjalla aiemmatkin tutkimukset ovat olleet. Ei tässä ole mitään uutta. Miesten kokema seksuaalinen väkivalta oli silti yllätys.
Siitä kun ei saa puhua. Tai tuoda esille. Koska tekee miehestä automaattisesti heikon. Riittävän monen mielestä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla linjalla aiemmatkin tutkimukset ovat olleet. Ei tässä ole mitään uutta. Miesten kokema seksuaalinen väkivalta oli silti yllätys.
Siitä kun ei saa puhua. Tai tuoda esille. Koska tekee miehestä automaattisesti heikon. Riittävän monen mielestä ainakin.
Jos mies joutuu naisensa väkivallan kohteeksi, hän on luuseri, jota halveksitaan. Niin muut miehet kuin naiset, poliisista puhumattakaan. Paras olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies joutuu naisensa väkivallan kohteeksi, hän on luuseri, jota halveksitaan. Niin muut miehet kuin naiset, poliisista puhumattakaan. Paras olla hiljaa.
Miehinen mieshän nimenomaan pahoinpitelee naistaan, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin hallitus teki kaikkensa että miehiin kohdistuvasta väkivallasta ei saa puhua ja se on lakaistava piiloon. Orpon hallitus on aidosti tasa-arvon asialla koska antoi ensimmäistä kertaa historiassa miesjärjestöllekin rahaa. Naisunionin ja Iltalehden miesvihaaja feministejä tämä toki raivostutti.
Ei miesten välisestä väkivallasta saa puhua. Ei se ole paha asia. Siis naisten mieletä.
No tämä vain oma anekdoottini, mutta en ole koskaan lyönyt ketään, en miestä tai naista. Mutta parisuhteessa naiskumppanini on käyttänyt niin fyysistä kuin henkistä väkivaltaa minua kohtaan. Myös uhannut hankkia isänsä hakkaamaan minut yms.
Vierailija kirjoitti:
No tämä vain oma anekdoottini, mutta en ole koskaan lyönyt ketään, en miestä tai naista. Mutta parisuhteessa naiskumppanini on käyttänyt niin fyysistä kuin henkistä väkivaltaa minua kohtaan. Myös uhannut hankkia isänsä hakkaamaan minut yms.
Tämä on sitä toimintaa jolle Sanna Marinin hallitus ja feministit antoi täyden hyväksyntänsä. Muista vaaliuurnilla että vihervasemmisto vihaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä noin edes lue, ap valehtelee.
Seksuaalinen väkivalta tai häirintä
0-2 N 17% M 9%
2-10 N 17% M 17%
10- N 16% M 11%
Fyysinen väkivalta
0-2 N 12% M 8%
2-10 N 17% M 24%
10- N 16% M 18%
Lukekaa artikkeli ennenkuin kommentoitte.
Minusta tästä voi ehkä päätellä sen, että miehet useammin jäävät suhteeseen, jossa on väkivaltaa. Naiset useammin lähtevät sellaisesta.
Veikkaan, että väkivallan alettua suhteen lopettaa todennäköisemmin nainen riippumatta siitä, kumpi osapuolista on väkivaltainen.
Mun vanha suhde loppui tilanteessa, jossa kunnioitusta oli niin vähän, että me törmäiltiin kodin käytävillä toisiimme.
Mies varmaan koki, että tönin häntä. Mun kokemus oli, että olin viimein lopettanut hänen väistelemisensä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain täydellinen mul**ku ja psykopaatti pahoinpitelee naistaan. En ole koskaan tuntenut yhtään sellaista. Mutta olen monesti nähnyt (yleensä kännisen) naisen läpsivän tai jopa potkivan miestään. Minkähän takia se on OK?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain täydellinen mul**ku ja psykopaatti pahoinpitelee naistaan. En ole koskaan tuntenut yhtään sellaista. Mutta olen monesti nähnyt (yleensä kännisen) naisen läpsivän tai jopa potkivan mi
Siitä tuli ok vasta Halosen ja Marinin aikakaudella. Onneksi kumpikin on takanapäin ja maa voi vielä saadat terveet arvot.
Useimmissa tapauksissa se parisuhde ei ikinä ole ollut tasa-arvoinen. Syystä tai toisesta.