Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret pakenevat Nordeasta

Vierailija
03.11.2024 |

Miksi nuoret eivät kestä edes vuottakaan heillä töissä? Mikä yrityksessä on vialla? Onko jollain jakaa omakohtaisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä?

Kommentit (444)

Vierailija
341/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukka nauratti kun yksikin Nordean sanansaattaja Linkedinissä mainosti Nordeaa ehdokkaana vuoden ihmisläheisimmäksi työpaikaksi......:D:D:D on ne vaan hulluja :D:D

Eikä! Mitä mä just luin :D :D?!? 

Vierailija
342/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nämä nuoret pakenevat, johonkin aidatulle leirille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Nordealla töissä 33vuotta.

En kyllä päivääkään vaihtaisi pois. 

Hyvä työnantaja. 

Terv. Pirteä eläkeläinen ja tyytyväinen eläkkeeseen. 

Olit pikkasen pidempään, minä olin 29vuotta.

Kyllä oli hyviä etuuksia. 

Hyvä paikka oli olla töissä. 

Vierailija
344/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava kävi syöpätaistelua ja voitti. Itkettiin ilosta yhdessä.

Pidettiin sitä silloin kovana vastoinkäymisenä.  Hän sit sekaantui näihin ja kertoi sen esimiehen kyykyttämisen olleen paljon pahempaa kuin mikään syöpä.

Vierailija
345/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeahan ei koskaan julkaise lukuja lähtevistä työntekijöistä, enpä ihmettele yhtään näitä lukiessa miks on näin

Vierailija
346/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noihin esimiehiin tuol tutustuu lähemmin niin sen jälkeen ne Halloweenin kyttyräselkäiset noita-akatkin valosilmineen näyttää kauniimmilta nauruineen

Vierailija
347/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijä on kuin lelu tuol, jonka on oltava helposti ja nopeasti käytettävissä

Vierailija
348/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeitä puheita, asiantuntijuus taapertamista. Mun vauvakin liikkuu nopeemmin

Vierailija
349/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava kävi syöpätaistelua ja voitti. Itkettiin ilosta yhdessä.

Pidettiin sitä silloin kovana vastoinkäymisenä.  Hän sit sekaantui näihin ja kertoi sen esimiehen kyykyttämisen olleen paljon pahempaa kuin mikään syöpä.

Ihmettelin kanssa omakohtaisesti et miksi multa lähtee niin paljon ylimääräisiä hiuksia, eka luulin et se oli takuulla syöpää, mut se olikin sit työperäistä stressiä Nordeasta

Vierailija
350/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena työntekijänä mun perehdytys muistutti lukion nöyryyttäviä nasujaisia ainakin mitä tulee nöyryyttämiseen

Vierailija
351/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi: Nordean nasujaiset alkoivat taas- älä mene

Vierailija
352/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työntekijä, varaa loppuvuoden nöyryytysrituaali Nordeasta nyt! Ennakkolipuista on kaikki vielä jäljellä!

Vierailija
353/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nämä nuoret pakenevat, johonkin aidatulle leirille?

Sinne minne pohjoiskorealaisetkin

Vierailija
354/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ilona oli pakeneminen. Se toi mulle lohtua enemmän kuin mikään muu kestääkseen sen mitä kestin. Valehtelin läheisilleni kaiken olevan kunnossa, vaik mikään ei ollut. Hymyilin vaik sisällä muhun sattui lujaa. Se ei vaan loppunut se kipu. Nukahdin keskellä päivää kun väsyin niin etten edes herännyt vaik kello soi. Tästä väsymyksestä tuli tapa ja ainoa mitä pystyin tekee oli et päästän irti koko lafkasta.

Vierailija
355/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voinut puhuu kellekkää mun tuntemuksista, olin ihmisten keskellä mut todellisuudessa olin aina yksin Nordeassa.

Vierailija
356/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolkin oli semmosii hyväksikäyttäjii et ne liimautuu suhun niin kauaks aikaa kii kunnes saavat susta jtn itselleen ja sitten heittävät pois kuin räsynuken.

Vierailija
357/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman arvonsa tuntevan on mahdotonta kunnioittaa näiden etiikkaa, kun käytännössä sitä ei vaan ole millään mittarilla.

Vierailija
358/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten yrityspankin puolella työskenteleviä sai joskus edes kiinni, nyt ei mitään edes reagoida

Vierailija
359/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tekijöiden työaika menee puolalaisten kysymyksiin vastaamiseen, "lähetetäänkö kirje?" No miettisit itse

Vierailija
360/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen tekijöiden työaika menee puolalaisten kysymyksiin vastaamiseen, "lähetetäänkö kirje?" No miettisit itse

Kuulostaa tosi ammatillisesti kehittävältä hommalta just joillekin korkeakoululaisille :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan